Bekijk volle/desktop versie : Ophef in Marokko om fotoshoot bij Koranteksten



Pagina's : [1] 2 3 4 5

22-03-2012, 11:48
In Marrakech is ophef ontstaan nadat een modemerk een fotoshoot hield bij Koranteksten.

Het Italiaanse modehuis Fornarina koos ervoor om de fotoshoot met blonde model te houden bij een plaatselijke school. De mooie versieringen en gekleurde muren zouden perfect bij de kleding passen die het modemerk wilde presenteren. Er is echter ophef ontstaan over deze shoot toen het model voor een muur met Koranteksten ging staan. Zij nam daar uitdagende houdingen aan en was onfatsoenlijk gekleed, zo meldt Hibapress.

De video van Fornarina en de omstreden shoot is hier te zien.

(Redactie Marokko.nl)

22-03-2012, 12:46


La hawala wa la quwata illa billaah.

22-03-2012, 12:46
boycotten die handel...

22-03-2012, 12:51
Goh en men had het hier over aanpassen?

22-03-2012, 13:00


Provocaties in Marokko zullen steeds meer worden.

22-03-2012, 13:05

Citaat door Redactie:
In Marrakech is ophef ontstaan nadat een modemerk een fotoshoot hield bij Koranteksten.

Het Italiaanse modehuis Fornarina koos ervoor om de fotoshoot met blonde model te houden bij een plaatselijke school. De mooie versieringen en gekleurde muren zouden perfect bij de kleding passen die het modemerk wilde presenteren. Er is echter ophef ontstaan over deze shoot toen het model voor een muur met Koranteksten ging staan. Zij nam daar uitdagende houdingen aan en was onfatsoenlijk gekleed, zo meldt Hibapress.

De video van Fornarina en de omstreden shoot is hier te zien.

(Redactie Marokko.nl)
http://hespress.com/videos/50034.html

zet dit eens op de site

22-03-2012, 13:16

Citaat door Redactie:
In Marrakech is ophef ontstaan nadat een modemerk een fotoshoot hield bij Koranteksten.

Het Italiaanse modehuis Fornarina koos ervoor om de fotoshoot met blonde model te houden bij een plaatselijke school. De mooie versieringen en gekleurde muren zouden perfect bij de kleding passen die het modemerk wilde presenteren. Er is echter ophef ontstaan over deze shoot toen het model voor een muur met Koranteksten ging staan. Zij nam daar uitdagende houdingen aan en was onfatsoenlijk gekleed, zo meldt Hibapress.

De video van Fornarina en de omstreden shoot is hier te zien.

(Redactie Marokko.nl)
IEMAND heeft hun toestemming gegeven om daar te fotograferen, dus IEMAND heeft daarvoor geld ontvangen!

Domme Marokkaanse Arabieren!!

22-03-2012, 13:24
schandalig, dit is pure provocatie

22-03-2012, 13:25

Citaat door Orochimaru:
IEMAND heeft hun toestemming gegeven om daar te fotograferen, dus IEMAND heeft daarvoor geld ontvangen!

Domme Marokkaanse Arabieren!!
wat heeft dat met arabieren te maken? dit is een zaak die alle moslims aangaat ongeacht afkomst. arabierenhatertje

22-03-2012, 13:29
Kinderachtige gelovigen die nergens tegen kunnen. Geen enkele 'provocatie' (relatief begrip) kan worden toegestaan. Altijd maar weer rellen over gebrek aan respect, terwijl ze de vrijheid van anderen in willen perken met hun achterlijke, primitieve barbaarse regels van hun zogenaamd heilige boek.

22-03-2012, 13:40

Citaat door Orochimaru:
IEMAND heeft hun toestemming gegeven om daar te fotograferen, dus IEMAND heeft daarvoor geld ontvangen!

Domme Marokkaanse Arabieren!!
Volgens mij is dit helemaal geen plaatselijke school in Marokko. Het lijkt heel erg op de Alhambra in Granada te Spanje.
Ik kan me vergis en dat dit in Marrakesh is.

22-03-2012, 13:42

Citaat door Maabel:
Kinderachtige gelovigen die nergens tegen kunnen. Geen enkele 'provocatie' (relatief begrip) kan worden toegestaan. Altijd maar weer rellen over gebrek aan respect, terwijl ze de vrijheid van anderen in willen perken met hun achterlijke, primitieve barbaarse regels van hun zogenaamd heilige boek.

22-03-2012, 13:42



Citaat door imanexxx:
wat heeft dat met arabieren te maken? dit is een zaak die alle moslims aangaat ongeacht afkomst. arabierenhatertje
Begrijpend lezen a kozit ifaaghen.

22-03-2012, 13:45
dit is toch niet normaal!

la hawla wala quwati ila bi Allah

22-03-2012, 13:46

Citaat door AntiClimax:
Volgens mij is dit helemaal geen plaatselijke school in Marokko. Het lijkt heel erg op de Alhambra in Granada te Spanje.
Ik kan me vergis en dat dit in Marrakesh is.
Waarom zou er dan zoveel ophef zijn in Marokko? Uiteraard is dat een kwalijke zaak maar ik denk niet dat Spanje de Alhambra voor commerciële doeleinden de deuren open zou doen. That's political suicide.

Nee nee, ik blijf bij mijn statement. Een domme achterlijke Marokkaanse wannabe Arabier gaf toestemming voor die foto sessies en kreeg daar dik betaald voor.

Pagina's : [1] 2 3 4 5