Bekijk volle/desktop versie : liefde voor ............



14-01-2003, 12:37
tranen>> wie heef ze nog????ja iedereen om je vriend die het uit heef gemaakt of je poes die dood is ,of je buurman die ziek is......of je slechte cijfer op school....of je auto die je in de prak hebt gereden.

maar wie laat er nog een traan om die palestijnse kinderen die onschuldige kinderen ???en die moeders die te horen kregen dat hun zoon een aanslag heeft gepleegt????en er niet meer is???en die vaders die willen werken maar niet kunnen werken...en hun kinderen en vrouw zien verhongeren????wie laat er nog een traan hierom????ja iedereen mischien toen je steeds die ernstige beelden op tv zag maar en nu???het is er nog steeds hoor die pijn alleen niet meer op tv want die hebben zich nu gericht op sadam>>>en bin laden >>>en schepene die zinken en ze vergeten de kinderen die verzinken in palestina.

ze verzinken niet in een zee maar in een bloed bad van de joden ,stel je voor dat jij een palestijn was en daar zou leven>>>>het is maar net wat je leven noemt,zou je willen blijven ademen???of liever de dood proeven???denk er over na .....

14-01-2003, 12:42



Citaat:
Origineel gepost door missalhoeceima
ze verzinken niet in een zee maar in een bloed bad van de joden
dit is inderdaad erg,we kunnen enkel proberen hen materieel te helpen en veel dua's te doen.


ps: maak AUB een verschil tussen joden en ZIONISTEN.


Weet je dat er joden (ja,joden!) zijn die in palestina meer voor de palestijnen doen dan wij hier vanuit onze luxe?

14-01-2003, 12:43
en geloof me meid die tranen vallen wel vaker ik bedoel kijk hoe wij hier leven we hebben alles wat ons hartje begeert en nog lopen we te zeiken what about them msakien????????

14-01-2003, 13:39
ey missie denk je wel eens aan al die mensen in afrika die verhongeren en het grote aids probleem in Zuid-Afrika.....

Natuurlijk denk ik aan onze broeders en zusters die in Palestina in die hel leven.......denk er dagelijks aan. Het doet me dan ook zoveel verdriet dat er zoveel onrecht is in de wereld waar ik niets aan kan veranderen.
Het enige wat ik en denk ik jullie kunnen doen is bij elke gebed voor ze bidden en hopen dat ze snel uit dat bloedbad worden verlost.

peace mimi