Bekijk volle/desktop versie : 1 vraag aan de talafies



Pagina's : [1] 2

21-03-2012, 01:00
Wie heeft ooit een verband afgesloten met de amerikanen en hebben we op dit moment nog steeds een verband met de amerikanen. En wat moeten de amerikanen allemaal wel niet doen om zo een verband te beëindigen.
Deze 3 vragen spoken al jaren door me hoofd.

21-03-2012, 01:17


En de joden in de tijd van de profeet die hem hadden verraden daar had die toch ook een verbond mee. En hoe is het ook alweer met de joden afgelopen??????

21-03-2012, 15:40
Zijn mijn vragen zo moeilijk te beantwoorden

Wie heeft een verband gesloten met amerika
Hebben we nog steeds een verband met amerika
En wat moet amerika allemaal wel niet doen om het verband te verbreken

21-03-2012, 15:43

Citaat door DIRTY_HARRY.:
''Oh Khawarij ! Vrees Allah !''

''Je mag niet tegen deze Islamitische regeringsleiders rebelleren !''

''Laat de uitleg van de Koran en Soennah over aan de godsvrezende geleerden van deze tijd, de Koran en Soennah zijn heel moeilijk te begrijpen''

''pas als de saudische overheid jouw aanwijst als geleerde dan pas ben je in staat om de koran en Soennah uit te leggen''
Liever niet als hun jouw uitkiezen betekent dat de saudische regering blij met je is En als de saudische regering blij met je is betekent dat automatische dat obama ook blij met je is

21-03-2012, 15:44



Citaat door DIRTY_HARRY.:
''Oh Khawarij ! Vrees Allah !''

''Je mag niet tegen deze Islamitische regeringsleiders rebelleren !''

''Laat de uitleg van de Koran en Soennah over aan de godsvrezende geleerden van deze tijd, de Koran en Soennah zijn heel moeilijk te begrijpen''

''pas als de saudische overheid jouw aanwijst als geleerde dan pas ben je in staat om de koran en Soennah uit te leggen''
Liever niet als hun jouw uitkiezen betekent dat de saudische regering blij met je is En als de saudische regering blij met je is betekent dat automatische dat obama ook blij met je is

21-03-2012, 16:35
ik kan wel antwoorden namens de talafies ook al behoor ik niet tot deze dwalende sekte.

het verbond met vs kan NOOIT verbroken worden. Dat is 1 van de ongeschreven regels van het ongeschreven vredesakkoord,

21-03-2012, 17:38
Mujahideen doen geen takfeer op moslims.

21-03-2012, 17:58
wat is een talafie?

21-03-2012, 17:59

Citaat door Onbestemd:
wat is een talafie?
dat zijn de mensen die de overheidsgeleerden van arabie blind volgen zonder hun hoofd te gebruiken en alles doen om de afvallige leiders van arabie te verdedigen
zij zijn anti jihad en pro joden

21-03-2012, 18:00

Citaat door Onbestemd:
wat is een talafie?
[video=youtube;jWMIz00px78]http://www.youtube.com/watch?v=jWMIz00px78[/video]

[video=youtube;79ibdZOQB9c]http://www.youtube.com/watch?v=79ibdZOQB9c[/video]

21-03-2012, 18:01

Citaat door Muhammad_000:
dat zijn de mensen die de overheidsgeleerden van arabie blind volgen zonder hun hoofd te gebruiken en alles doen om de afvallige leiders van arabie te verdedigen
zij zijn anti jihad en pro joden
En hoe noem je iemand die takfeer doet op regeringleiders?

21-03-2012, 18:03

Citaat door Onbestemd:
En hoe noem je iemand die takfeer doet op regeringleiders?
iemand die de idjmaa volgt aangegeven door ibn taymiyyah en ibn kathir. ik noem hem of haar een moslim die de qur'aan sunnah en idjmaa van de VROEGERE geleerden volgt

21-03-2012, 18:05



Citaat door Muhammad_000:
iemand die de idjmaa volgt aangegeven door ibn taymiyyah en ibn kathir. ik noem hem of haar een moslim die de qur'aan sunnah en idjmaa van de VROEGERE geleerden volgt
wat brabbel je?

Geef gewoon antwoord op mn vraag, hoe noem je iemand die takfeer doet op een moslim.

21-03-2012, 18:06

Citaat door Onbestemd:
wat brabbel je?

Geef gewoon antwoord op mn vraag, hoe noem je iemand die takfeer doet op een moslim.
de leiders zijn geen moslims
degene die regeert met anders dan de sharia is een kaafir volgens de consensus van de moslims. deze consensus is aangegeven door ibn taymiyyah en ibn kathir

21-03-2012, 18:12
[QUOTE=Muhammad_000;105280190]de [B]leiders zijn geen moslims[/B]
degene die regeert met anders dan de sharia is een kaafir volgens de consensus van de moslims. deze consensus is aangegeven door ibn taymiyyah en ibn kathir[/QUOT


lah batata

Pagina's : [1] 2