Bekijk volle/desktop versie : 1e keer wie helpt mij ?



25-11-2004, 20:00

Citaat door Sakina:
salaam aleikom

Ik ben NL meisje en ga binnenkort voor het eerst naar een marokkaanse bruiloft hier in nederland wie kan mij advies en/of tips geven want ik weet echt niet wat ik kan verwachten shokran alvast

boussa
.

25-11-2004, 21:53


marokkanen marokkanen marokkanen,muziek,gezichten die je gruwelijk aankijken,en

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel lekkere muziek,dansende mensen,en mooi bruidspaar.

nee joh meid het is meestal wel gezellig hoor.

26-11-2004, 00:07

Citaat door Sakina:
salaam aleikom

Ik ben NL meisje en ga binnenkort voor het eerst naar een marokkaanse bruiloft hier in nederland wie kan mij advies en/of tips geven want ik weet echt niet wat ik kan verwachten shokran alvast

boussa
.. tips nodig om plezier te hebben .. .. dat heeft volgens mij NIEMAND nodig .. ..

.. she ..

26-11-2004, 08:46
gewoon binnengaan en je amuzeren
je niet teveel van mensen aantrekken die je boos aankijken ofzo
zoek mensen op die vriendelijk tegen je zijn en negeer je rest

ik weet dat sommige marokkaanse vrouwen niet graag hebben dat er nl meisjes aanwezig zijn maar dat moet je jou niet aantrekken, laat ze maar kwaad kijken!
Anderen zullen blij zijn met je komst en zullen zich wel over jou ontfermen.

Het enige wat je moet doen is kijken, dansen en veel eten!!!!!!!!!!!

26-11-2004, 08:56



Citaat door madame_hind:
gewoon binnengaan en je amuzeren
je niet teveel van mensen aantrekken die je boos aankijken ofzo
zoek mensen op die vriendelijk tegen je zijn en negeer je rest

ik weet dat sommige marokkaanse vrouwen niet graag hebben dat er nl meisjes aanwezig zijn maar dat moet je jou niet aantrekken, laat ze maar kwaad kijken!
Anderen zullen blij zijn met je komst en zullen zich wel over jou ontfermen.

Het enige wat je moet doen is kijken, dansen en veel eten!!!!!!!!!!!
waarom kijken ze boos

26-11-2004, 11:47

Citaat door yasmin2:
waarom kijken ze boos
heb je het nooit gemerkt als er een belgische/ nederlandse vrouw binnen komt beginnen sommige vrouwen te praten en roddelen en vragen zich af van wie dat meisje de vriendin zou zijn en werpen haar dan boze blikken toe.... ik heb dat al enkele keren gezien op feesten dat ze proberen die meisjes uit te sluiten maar gelukkig zijn er genoeg mensen die hen wel welkom heten!!!!

26-11-2004, 11:49

Citaat door madame_hind:
heb je het nooit gemerkt als er een belgische/ nederlandse vrouw binnen komt beginnen sommige vrouwen te praten en roddelen en vragen zich af van wie dat meisje de vriendin zou zijn en werpen haar dan boze blikken toe.... ik heb dat al enkele keren gezien op feesten dat ze proberen die meisjes uit te sluiten maar gelukkig zijn er genoeg mensen die hen wel welkom heten!!!!
Ik denk dat ik daar niet op let ik ga niet zo graag naar feestjes Fitna...

26-11-2004, 13:09
hoi hoi wat wil je weten vraag het en misschien kan ik je antwoorden maar een marokaanse bruiloft is wel oke je kunt ook een taksita of kaftan huren of kopen dan hoor je er wel bij en dat hoeft niet altijd want als het in mijn familie was dan zouden ze jou heus accepteren veel plezier ik hoor van je doeg

26-11-2004, 19:07

Citaat door Sakina:
echt shokran iedereen heel erg bedankt ik heb er nu heel erg zin in!!
probeer een marokkaanse jurk(kaftan of takshita) te regelen! Zal je leuk staan..mij moeder heeft nederlandse collega's (peuterjuffen) dus.. x waren der 2 gekomen naar een babyfeestje van me broertje.. ze hadden ook een kaftan aan.. 't stond hun echt.. vooral met die mooie figuurtje van hun..


kus sb

26-11-2004, 19:15

Citaat door Sakina:
hahha ok stylo shokran voor je advies

beslama
graag gedaan lieverd :blauwkus:


kus sb

26-11-2004, 21:18
Salaam

Wat me ergert is dat iedereen hier doet alsof Marokkaanse vrouwen slecht zijn...
Ze vraagt wa ze daar kan verwachten, en jullie komen al direct af van ja boos kijkende vrouwen, blabla
Overal waar je komt kan je toch "boos" kijkende mensen treffen??
Het negatieve moet precies altijd zwaar in de verf worden gezet, waarom??

En ja om een antwoord op je vraag te geven; een huwelijksfeest is meestal heel erg leuk als het natuurlijk goed georganisseerd is. Ik heb altijd al leuke ervaringen gehad met trouwfeesten.
En ja ik heb zelden een Marokkaans trouwfeest meegemaakt met alleen Marokkanen. Er zijn altijd wel genodigden die niet van Marokkaanse afkomst zijn.

27-11-2004, 23:59
hmm ga gewoon het is echt heel leuk..je zult je amuseren,hoor
Ga een beetje gekleed zoals de marokaanse meisjes mss kun je van ieman diets lenen om aan te doen..maak je wat op en voor de rest leer maar alvast marokkaans dansen...
Het zal heel leuk zijn...doe gezellig mee met hen en amuseer je !!!
S.