Bekijk volle/desktop versie : Santorum: "Werkloosheid laat me koud"



20-03-2012, 10:47
http://www.hln.be/hln/nl/10496/Verkiezingen-VS-2012/article/detail/1411307/2012/03/20/Santorum-Werkloosheid-laat-me-koud.dhtml


Citaat:
Santorum: "Werkloosheid laat me koud"

De Amerikaanse presidentskandidaat Rick Santorum zegt dat de werkloosheid onder Amerikanen hem "niets uitmaakt".
"Het kan me niet schelen wat het werkloosheidspercentage zal worden. Het maakt me niet uit. Mijn campagne draait niet om werkloosheid en groeipercentages", aldus de christelijke Republikein in de staat Illinois.

Hij zet zich zo af tegen zijn concurrent Mitt Romney, die volgens Santorum geen echte conservatief is. "We hebben een kandidaat die zegt dat hij de economie wil runnen. Maar wij conservatieven geloven meestal dat de overheid geen banen creëert", refereert hij aan Romney.


20-03-2012, 11:10


Als de Amerikanen welke Republikein dan ook kiezen hou ik m'n hart vast.

20-03-2012, 11:12
Amerikanen en verkiezingen. Het is echt ziek. Ik wil niet eens de serieuze nieuwsfeiten volgen. Ik lach gewoon lekker mee met The Daily Show en The Colbert Report

20-03-2012, 11:30

Citaat door hork:
Als de Amerikanen welke Republikein dan ook kiezen hou ik m'n hart vast.
Het politiek materiaal is niet van al te hoge kwaliteit.


Citaat door RoseRouge:
Amerikanen en verkiezingen. Het is echt ziek. Ik wil niet eens de serieuze nieuwsfeiten volgen. Ik lach gewoon lekker mee met The Daily Show en The Colbert Report
Bollekeskermis in België is ook wel grappig, het gebekvecht, de verwijten, maar nadien zijn het de beste vrienden

20-03-2012, 11:41



Citaat door AirbusA380:
Het politiek materiaal is niet van al te hoge kwaliteit.



Bollekeskermis in België is ook wel grappig, het gebekvecht, de verwijten, maar nadien zijn het de beste vrienden
Ik ken dat programma niet

Is dat te vergelijken met The Daily Show?

20-03-2012, 11:59

Citaat door RoseRouge:
Ik ken dat programma niet

Is dat te vergelijken met The Daily Show?
Bollekeskermis is geen programma, is gewoon een andere naam voor verkiezingen

20-03-2012, 12:14

Citaat door AirbusA380:
http://www.hln.be/hln/nl/10496/Verkiezingen-VS-2012/article/detail/1411307/2012/03/20/Santorum-Werkloosheid-laat-me-koud.dhtml


Obama lacht in zijn vuist
Tegen die republikeinse nitwits moet ie het toch makkelijk kunnen halen
Zelfs George Bush junior was slimmer dan deze bende

Tja,ik hoop dat hij en niet die Romney tegen Obama moet.
Deze uitspraak zou in principe in zijn gezicht moeten ontploffen als het net voor de stemming herhaald werd.

Ik dacht dat er in Belgie al een gebrek was aan bekwame politici maar de republikeinen kennen er ook wat van