Bekijk volle/desktop versie : Trouw over 1,5 & heb het volgende nodig SPOED! welke diensten helpen mij??



19-03-2012, 20:55
Dames Dames Dame en eventuele heren!!

Ik heb jullie hulp nodig!!
Ik trouw over een kleine anderhalve maand Insha Allah en ik moet nog heel veel regelen!!
Wie weet waar ik het volgende kan vinden??

Bruidsstoelen inclusief achtergrond etc...(huur) graag voor een zaal in den haag....
Stoelhoezen + Linten (huur)
Een goedde Hennaya voor 3 maart
Leuke bedankjes...


Als iemand tips en of ideeen heeft please let me know, kom er namelijk niet uit met mn zoekactie

Alvast bedankt

xxx

19-03-2012, 21:12






Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us

19-03-2012, 21:16
Salaamoe'3alaikoem,

Ik heb een bruidsstoel inc achtergrond voor je. Daarnaast heb ik ook stoelhoezen en linten voor je. Ik woon zelf in Den Haag dus geen reiskosten . Graag even PM-en indien je interesse hebt.


[






19-03-2012, 21:22
Assalamoe alykoem,

Wil jij ook een prachtige bruiloft!!!?


De Special Effects [/SIZE]


[SIZE="2"] Belleblaasmachine[/SIZE] voor prachtige bellen op de achtergrond zorgen voor een dromerig effect...
[SIZE="2"] Rookmachine[/SIZE] voor een mystieke sfeer bij binnenkomst...
[SIZE="2"] Bellenblaasapparaten[/SIZE] voor een prachtige binnenkomst van het bruidspaar...
[SIZE="2"] Spotlight[/SIZE] bij de laatste binnenkomst voor dat extra speciale moment...
[SIZE="2"]Laaliggende mist[/SIZE] voor een mystieke romantische sfeer..
[SIZE="2"]Vuurwerk[/SIZE] Bij aansnijden taart en zorgt voor een prachtige spektakel...[/B][SIZE="5"]
Confetti-kanon[/SIZE] met 1 kilo! snippers (diverse kleuren/vormen aanwezig– wordt paar keer afgeschoten (schiet 12 tot 20 m hoog) tijdens hoogtepunten op de avond, denk aan binnenkomst bruidspaar, volle dansvloer,in de 3amaria, etc. Zorgt voor een WOW-effect!)
Dit pakket geeft dié extra sfeer aan je bruiloft waar mensen nog lang over zullen napraten……
Laat hieronder een bericht achter, met vermelding van plaats en datum, en ik PM je terug!

I]Wij werken dit jaar ook in Marokko inshaallah..

Email: Nahri_5@hotmail.com
Bellen mag natuurlijk ook.
[SIZE="2"]0620763355.

19-03-2012, 21:41


Voor een complete hennadag:
http://www.hennakaoutar.weebly.com

Veel succes met de voorbereidingen!

19-03-2012, 23:45
asalam oealaikoem,

voor henna zie mijn site inshallah:
http://www.lovely-islam.webklik.nl
bruidshenna €65,

moge Allah je huwelijk zegenen, Ameen.

wa alaikoem salam

20-03-2012, 00:49
Dank jullie wel allemaal!!! Up Up!!