Bekijk volle/desktop versie : wat kan ik nog doen?????????



Pagina's : [1] 2

14-01-2003, 11:16

Citaat door ipek:
hallo allemaal ik zit met een probleem ik had een half jaar geleden een vriend ik had bijna negen maanden met hem en ik dacht echt dat hij het was voor mij het ging heel erg goed maar op een dag belde ik hem op en hij wilde niks meer met me te maken hebben en hij wilde niet met mij praten ik vroeg hem wat er aan de hand was maar dat wilde hij niet zeggen en had toen opgehangen vanaf toen had ik hem niet meer ik wist niet wat er aan de hand was ik heb alles geprobeerd om contact met hem te krijgen maar niks hielp hij wil niks met mij te maken hebben en ik begrijp het gewoon niet ik hou heel erg veel van hem nog steeds ondanks dat hij mij pijn heeft gedaan ik weet niet wat ik nog moet doen om het goed te maken met hem ik denk iedere minuut van de dag aan hem het gevoel is volgens mij alleen maar sterker geworden ik vraag jullie om advies en om hulp wat kan ik nog doen ik kan hem niet vergeten en wil hem ook niet vergeten kusjes
.

14-01-2003, 11:41


Continue whit your life.......next

14-01-2003, 11:43
ik zou het niet weten lieverd, maar als iemand het antwoord weet... ik ben er echt benieuwd naar, wil zelf ook heel graag iemand vergeten!!!


14-01-2003, 11:43
kom in therapie op de pm..ik zal je genezen


14-01-2003, 11:45


Ik ben benieuwd hoe je dat gaat doen

14-01-2003, 11:47
Continue....next

14-01-2003, 11:48
Hey meid,
Ik begrijp dat het heel erg moeilijk is, maar als hij niks met jou te maken wil hebben houd het toch echt op.
Probeer hem gewoon te vergeten hij is het niet waard.
Je komt inshallah wel iemand tegen die niet zoiets flikt en die echt van je houd.
Wees sterk.
Thalla

14-01-2003, 11:56
Je kan niets anders doen dan doorgaan.. believe me.. je moet wel..

14-01-2003, 12:01
haha die leila die weet wel hoe ze met verdriet op moet gaan

14-01-2003, 12:20
(K) vjoor helleau ....En he meid dat is gewoon een loser ik bedeol hij durft je niet eens te vertellen wat er aan de hand is kom op is dat nou een man?? een smeta ja als het puntje bij het paaltje komt is het een kleinkind (noemt zich een man hahahaha ) long way to go........!!!!


Kijk tuurlijk wil je weten wat er aan de hand is dat is wel het minste waar je recht op hebt maar ja sommige jongens zijn nou eenmaal zielig en zijn gewoon bang ze durven zich niet te uitte,of te zeggen wat er is kennen ze ook niks aan doen maar plak aub niet aan hem anders gaat ie nog denken dat ie heel wat is wat soooo niet waar is!!!

maar.... he hij is jou tijd en aandacht niet waard ok? inversteer die tijd en aandacht aan iemand die het WEL waard is en probeer hem te vergeten en van je fouten leer je toch meid? zie dit maar als een fout wat je bent begaan en een ezel stoot zich niet 2x keer aan dezelfde steen good luck meissiee

14-01-2003, 12:21
duidelijke woorden

14-01-2003, 13:15
damn right zie het zo hij weet niet wat ie mist

14-01-2003, 19:52


ey ipek !!!!!
meissie, wat zal jij het moeilijk hebben heyy.9mnd is niet niks je heb een band met diegene opgebouwd...blijbaar voelde hij niet hetzelfde als jouw als dat wel zo was had hij gewoon met je erover gepraat..maar nee..het is geen echte man..als hij dat wel was had hij nog contact met je op proberen te nemen...ik snap dat je in de war bent...maar meissie bewaar je zelf respect....je heb je best gedaan..maar je hoeft je niet als een hondje te gaan gedragen...geef hem wat hij verdient...een wrede scot.....klaar !
genoeg jongens die er wel voor je willen zijn en blijven...je tijd komt nog...
ga lekker je vol eten shoppen ga weg bij die comp ga naar vriendinnen familie die je weer aan het lachen maken concetreer je op andere dingen dan jongens......het komt allemaal goed..
er is een tijd van komen en weer gaan...een tijd van vallen en weer opstaan........
als ik je nog kan helpen mail me prive liefdes verdriet is het ergste wat er is........succes meid kussiessss sherine

14-01-2003, 23:15
Ik begrijp dat je van hem houdt, maar blijkbaar houdt hij niet genoeg van jou, anders had hij je dit niet aangedaan. Hij is niet eens man genoeg om je uit te leggen waarom hij na 9 maanden ineens niks meer met je te maken wil hebben. Dat zegt ook al genoeg over hem en laat je zeker niet gek maken door hem, denk eens aan jezelf.

14-01-2003, 23:42

Citaat:
Origineel gepost door coolteacher
Ik begrijp dat je van hem houdt, maar blijkbaar houdt hij niet genoeg van jou, anders had hij je dit niet aangedaan. Hij is niet eens man genoeg om je uit te leggen waarom hij na 9 maanden ineens niks meer met je te maken wil hebben. Dat zegt ook al genoeg over hem en laat je zeker niet gek maken door hem, denk eens aan jezelf.
Inderdaad, 9 maanden is best een lange tijd en dat hij ineens van
het podium verdwijnt snap ik niet. Zonder enige uitleg of reden, sommige mannen hebben toch een heropvoeding nodig en "respect"
voor de gevoelens van de medemens vergeten ze ook vaak !

Dus ipek, gewoon laten varen en doorgaan met je leven, hij is
het niet WAARD !


Pagina's : [1] 2