Bekijk volle/desktop versie : Tussentijdse toets, doen of niet?



Pagina's : [1] 2

19-03-2012, 17:46
Waarom wel of waarom niet?

Liefs,

19-03-2012, 18:22


Ik zou het niet doen. Zonde van je geld.

19-03-2012, 18:28
Het heeft mij enorm geholpen. Het is net alsof je een echte examen afrijd met een examinator. Het zal je de volgende keer wanneer je echt gaat afrijden zeker geruststellen je weet al hoe het te werk gaat. Na afloop van de rit krijg je van de examinator goeie tips waarop je als je insha Allah gaat afrijden op kan letten. Ik had een TTT paar weken geleden gereden en heb mijn vrijstelling gekregen alhamdoulilah. Nu het echte werk nog

19-03-2012, 18:29

Citaat door Lady_L:
Ik zou het niet doen. Zonde van je geld.
Dat vind ik ook. Ik dacht dat het beter zou zijn als ik plaats van die ttt gewoon extra lessen neem?
Mijn instructrice zegt dat het de kans tot slagen verhoogd...

19-03-2012, 18:54


Ik zou het alleen doen als je enorm zenuwachtig bent voor het daadwerkelijk afrijden, zo zenuwachtig dat je meent dat het juist door de zenuwen mis zal gaan. Maar in feite is het echt zonde van het geld. Dat geld kun je ook gebruiken voor wat extra lessen een week voordat je opgaat. Tips kun je ook aan je rij-instructeur vragen.

19-03-2012, 18:56

Citaat door Aitsaidiaanse:
Het heeft mij enorm geholpen. Het is net alsof je een echte examen afrijd met een examinator. Het zal je de volgende keer wanneer je echt gaat afrijden zeker geruststellen je weet al hoe het te werk gaat. Na afloop van de rit krijg je van de examinator goeie tips waarop je als je insha Allah gaat afrijden op kan letten. Ik had een TTT paar weken geleden gereden en heb mijn vrijstelling gekregen alhamdoulilah. Nu het echte werk nog
Mabrouk en nu op naar je rijbewijs inshallah! Ja, dat klopt maar het is wel twee x stressen, niet? En je instructrice kan toch ook zeggen wat je beter moet doen of waar je op moet letten, daarvoor is ze toch?
Ik weet het echt niet..

19-03-2012, 18:57

Citaat door Slaapkopje.:
Ik zou het alleen doen als je enorm zenuwachtig bent voor het daadwerkelijk afrijden, zo zenuwachtig dat je meent dat het juist door de zenuwen mis zal gaan. Maar in feite is het echt zonde van het geld. Dat geld kun je ook gebruiken voor wat extra lessen een week voordat je opgaat. Tips kun je ook aan je rij-instructeur vragen.
Echt zenuwachtig ben ik niet, gezonde zenuwen.. Ja, dat is precies wat ik bedoel... Veel beter idd..

19-03-2012, 18:57
Ik adviseer je om het wel te doen. Het kost natuurlijk wel wat, maar je bereid je voor op je examen daarmee. Je verhoogt je slagingskans en je ervaart hoe een echt examen is wat examenstress afneemt tijdens het echte examen. Daarbij krijg je natuurlijk een advies en weet je waar je nog specifiek aan moet werken.

19-03-2012, 18:59

Citaat door Limburgse_:
Echt zenuwachtig ben ik niet, gezonde zenuwen.. Ja, dat is precies wat ik bedoel... Veel beter idd..
Dan niet doen. Slagingspercentage verhogen is nogal onzin als je het mij vraagt, het verhoogt vooral de kosten.

19-03-2012, 19:01

Citaat door Slaapkopje.:
Dan niet doen. Slagingspercentage verhogen is nogal onzin als je het mij vraagt, het verhoogt vooral de kosten.
Is onderzoek naar gedaan. Leerlingen die de TTT doen slagen vaker een eerste keer dan leerlingen die geen TTT doen.

19-03-2012, 19:07
Heb het ook gehad omdat het toch in mijn pakket zat
Vond het wel goed om het vooraf te ervaren. Lijkt gewoon net echte examen, je krijgt je te horen wat je nog kan verbeteren, zenuwen zijn ook aanwezig omdat het toch een echte examinator is
Ik zeg DOEN!!

19-03-2012, 19:32

Citaat door HoneyBee:
Is onderzoek naar gedaan. Leerlingen die de TTT doen slagen vaker een eerste keer dan leerlingen die geen TTT doen.
Tja, ik blijf het hartstikke onzin vinden.

19-03-2012, 19:56


Ik zou het doen. Heb het zelf ook gedaan en ben hamdulilah in 1 keer geslaagd! Je ervaart hoe het is om iemand naast je te hebben die je beoordeelt. Verder krijg je ook nog advies. Wat betreft parkeren krijg je ook vrijstelling als je die goed doet.

19-03-2012, 20:11
Mijn broer heeft het gedaan, maar vind het tijdverspilling dusja..

Ik heb het zelf nooit gedaan, maar zie het nut er ook niet echt van in. Zie alleen nadeel en dat is dat ik 2 keer zenuachtig moet zijn i.p.v. 1 keer

19-03-2012, 20:32

Citaat door Limburgse_:
Mabrouk en nu op naar je rijbewijs inshallah! Ja, dat klopt maar het is wel twee x stressen, niet? En je instructrice kan toch ook zeggen wat je beter moet doen of waar je op moet letten, daarvoor is ze toch?
Ik weet het echt niet..
Dankje wel
Alhoewel ik zelf vind dat ik hem niet verdiend hebt! Had echt van alles fout gedaan tijdens mijn TTT stond echt met open ogen te kijken toen die vertelde dat ik toch die vrijstelling kreeg Maar het was een hele aardige examinator. Ik doe nu du3a's dat ik hem ook tijdens mijn echte afrijden krijg.

Neem jij nu wel of geen TTT?

Pagina's : [1] 2