Bekijk volle/desktop versie : Koning Marokko rijdt rondje zonder bewaking



Pagina's : [1] 2 3 4 5

19-03-2012, 16:01
Koning Mohammed VI is een stukje gaan rijden zonder bewaking wat voor hysterische taferelen zorgde.

'Even in alle vrijheid een rondje zonder bewaking rijden', moet de koning gedacht hebben toen hij in zijn Mercedes cabrio stapte. Verrassend genoeg waren er geen bodyguards in de buurt te vinden. De bewoners van Khouribga hadden de koning gauw gespot en gingen er vervolgens massaal achteraan, zo meldt Hespress.

De koning zwaaide nog even maar het werd al gauw te druk. Op foto's is te zien dat er toch enkele veiligheidsmensen waren die de fanatieke menigte van de koning en zijn sportauto afhielden toen dat nodig was.

Bekijk hier, hier en hier (video) beelden van de bijzondere gebeurtenis.

(Redactie Marokko.nl)

19-03-2012, 16:06



Citaat door Redactie:
Koning Mohammed VI is een stukje gaan rijden zonder bewaking wat voor hysterische tafarelen zorgde.

'Even in alle vrijheid een rondje zonder bewaking rijden', moet de koning gedacht hebben toen hij in zijn Mercedes cabrio stapte. Verrassend genoeg waren er geen bodyguards in de buurt te vinden. De bewoners van Khouribga hadden de koning gauw gespot en gingen er vervolgens massaal achteraan.

De koning zwaaide nog even maar het werd al gauw te druk. Op foto's is te zien dat er toch enkele veiligheidsmensen waren die de fanatieke menigte van de koning en zijn sportauto afhielden toen dat nodig was.

Bekijk hier, hier en hier (video) beelden van de bijzondere gebeurtenis.

(Redactie Marokko.nl)
alleen een baas kan dat, tjaa..

19-03-2012, 16:15

Citaat door Redactie:
Koning Mohammed VI is een stukje gaan rijden zonder bewaking wat voor hysterische tafarelen zorgde.

'Even in alle vrijheid een rondje zonder bewaking rijden', moet de koning gedacht hebben toen hij in zijn Mercedes cabrio stapte. Verrassend genoeg waren er geen bodyguards in de buurt te vinden. De bewoners van Khouribga hadden de koning gauw gespot en gingen er vervolgens massaal achteraan.

De koning zwaaide nog even maar het werd al gauw te druk. Op foto's is te zien dat er toch enkele veiligheidsmensen waren die de fanatieke menigte van de koning en zijn sportauto afhielden toen dat nodig was.

Bekijk hier, hier en hier (video) beelden van de bijzondere gebeurtenis.

(Redactie Marokko.nl)
Hahaha ff serieus!!

Ga een leven zoeken

19-03-2012, 16:18

Citaat door Simssima:
Hahaha ff serieus!!

Ga een leven zoeken
bijzonder is het ook. Hij rijdt zelden alleen. Ik overigens heb hem tig malen gezien maar dat heeft met andere dingen te maken.

19-03-2012, 16:20


joh is dit nieuws?....in alhoceima komt ie gewoon bij de bakker..........nouja bij wijze van spreken...

19-03-2012, 16:22
Zonder bewaking? Geloof je het zelf? Kijk op de eerste foto? Die oude man die sprong bijna zijn auto in en wie hield hem tegen?

OF heb jij een bril nodig?

19-03-2012, 16:22
waarom doen die mensen zo paranoia als ze hem zien passeren?

allemaal briefjes toestoppen voor geld of één of andere vergunning.

of om z'n handen te kussen.

een echte "koning van het volk" mengt zich altijd tussen hen zonder protocollen of bodyguards.

iemand die geliefd is bij het volk heeft ook geen schrik voor z'n leven dat hij beschermd moet worden.

amier al-moe'minien Omar ibn Al-Khattab wandelde 's nachts onherkenbaar door de straten van medienah om het welzijn van de moeslimien te onderzoeken...

19-03-2012, 16:24

Citaat door Taouzani:
waarom doen die mensen zo paranoia als ze hem zien passeren?

allemaal briefjes toestoppen voor geld of één of andere vergunning.

of om z'n handen te kussen.

een echte "koning van het volk" mengt zich altijd tussen hen zonder protocollen of bodyguards.

iemand die geliefd is bij het volk heeft ook geen schrik voor z'n leven dat hij beschermd moet worden.

amier al-moe'minien Omar ibn Al-Khattab wandelde 's nachts onherkenbaar door de straten van medienah om het welzijn van de moeslimien te onderzoeken...
je moet het meemaken. ik kende genoeg mensen die precies hetzelfde zeiden. iedereen is anders daarentegen

19-03-2012, 16:25
Ik krijg een déjà vu gevoel


19-03-2012, 16:25

Citaat door F22-Raptor:
bijzonder is het ook. Hij rijdt zelden alleen. Ik overigens heb hem tig malen gezien maar dat heeft met andere dingen te maken.
Laat hem lekker rondjes rijden totdat hij duizelig word, who cares?

Bijzonder dat ben ik, shena als ik in een cabrio door de straten rij met mijn haren dansend door de lucht.


19-03-2012, 16:26

Citaat door Simssima:
Laat hem lekker rondjes rijden totdat hij duizelig word, who cares?

Bijzonder dat ben ik, shena als ik in een cabrio door de straten rij met mijn haren dansend door de lucht.

genoeg die hem een goede koning vinden waaronder ik

19-03-2012, 16:31

Citaat door F22-Raptor:
genoeg die hem een goede koning vinden waaronder ik
Dat terzijde.

19-03-2012, 16:32



Citaat door F22-Raptor:
je moet het meemaken. ik kende genoeg mensen die precies hetzelfde zeiden. iedereen is anders daarentegen
voor alle duidelijkheid... ik heb er niks op tegen dat hij als koning in een cabrio rondrijdt of zich amuseert... maar mensen worden echt paranoia als ze hem zien.

ik heb persoonlijk ook verschillende keren meegemaakt dat hij op nog geen twee meter van me stond en voelde nooit de drang om hem te bespringen of "3aasha almalik" te roepen. ook heb ik al indezelfde moskee gebeden met 2-3 rijen achter hem... niks speciaal... zijn bodyguards maken er ook dikwijls een circus van, want zodra het gebed voorbij is, wordt de menigte weggeduwd en moet hij buiten, waar zijn "fans" met vlaggetjes staan te zwaaien

gewoon cool blijven, m'n ding doen en Allah ta3ala bedanken dat ik niet in zijn plaats was.

19-03-2012, 16:37

Citaat door Taouzani:
voor alle duidelijkheid... ik heb er niks op tegen dat hij als koning in een cabrio rondrijdt of zich amuseert... maar mensen worden echt paranoia als ze hem zien.

ik heb persoonlijk ook verschillende keren meegemaakt dat hij op nog geen twee meter van me stond en voelde nooit de drang om hem te bespringen of "3aasha almalik" te roepen. ook heb ik al indezelfde moskee gebeden met 2-3 rijen achter hem... niks speciaal... zijn bodyguards maken er ook dikwijls een circus van, want zodra het gebed voorbij is, wordt de menigte weggeduwd en moet hij buiten, waar zijn "fans" met vlaggetjes staan te zwaaien

gewoon cool blijven, m'n ding doen en Allah ta3ala bedanken dat ik niet in zijn plaats was.
Als hij in Nador komt dan komen er ook altijd groepjes aanhangers mee zodat ze het mooi op beeld kunnen krijgen

Meer dan de helft die daar staat zijn gewoon ingehuurd. Die moeten hun werk doen en dat is het roepen van '3aish l malik'

Die mensen had Mubarak ook, en eigenlijk elke dictator.

19-03-2012, 16:39

Citaat door F22-Raptor:
genoeg die hem een goede koning vinden waaronder ik
heb je ze handje al gelikt?

Pagina's : [1] 2 3 4 5