Bekijk volle/desktop versie : Salaam blijkt radicaal ...



Pagina's : [1] 2

25-11-2004, 17:19

25-11-2004, 17:28


Ik geef niet-mahram mannen ook geen hand, draag geen parfum buiten. Daar naast werk ik niet en zwem ook niet.. ( heb trouwens wel mijn diploma's)

Ik kan mij wel voorstellen dat ik bij een heftige ruzie met mijn man hem een lichte klap verkoop en dus andersom ook..
Of mag dat dan wel? Hem een klap verkopen en hij mij niet?

Maar zonder dolle verwacht geen slaag in mijn huwelijk. Aangezien onze Profeet Mohammed salla allahoe 3aleehi wassalam nooit een van zijn vrouwen heeft aangeraakt, maar alles mondeling besprak..

En nu?

25-11-2004, 17:35

Citaat door Raihana:
draag geen parfum buiten.
Verklaart wel een hoop, ga niet voor niets altijd een bankje verder zitten op de tram.

25-11-2004, 17:37

Citaat door Sharp Shooter:
Verklaart wel een hoop, ga niet voor niets altijd een bankje verder zitten op de tram.
Want?

25-11-2004, 17:38


Stank voor dank......

25-11-2004, 17:39

Citaat door Raihana:
Want?
Nou wat denk jezelf, je ruikt vast heel prettig.

25-11-2004, 17:41

Citaat door Sharp Shooter:
Nou wat denk jezelf, je ruikt vast heel prettig.
Dus omdat ik geen parfum gebruik als ik naar buiten ga stink ik?
Hoe vaak was jij je gezicht?

25-11-2004, 17:46

Citaat door Raihana:


Maar zonder dolle verwacht geen slaag in mijn huwelijk. Aangezien onze Profeet Mohammed salla allahoe 3aleehi wassalam nooit een van zijn vrouwen heeft aangeraakt, maar alles mondeling besprak..

En nu?
Wat een mooie naïviteit noch, je bent vast nog niet gebonden door, of verstopt in een relatie.
Een ideale relatie bestaat niet meissie, ook niet met de hulp van allah.

25-11-2004, 17:50

Citaat door Tim76:
Wat een mooie naïviteit noch, je bent vast nog niet gebonden door, of verstopt in een relatie.
Een ideale relatie bestaat niet meissie, ook niet met de hulp van allah.
Meissie??

Met de wil van Allah kan alles, daar naast hoef je geen ideale relatie te hebben, maar tevreden zijn met alles wat dit leven ons brengt..
En verstopt in een relatie dat klinkt inderdaad heel ongelukkig..

25-11-2004, 17:52

Citaat door Tim76:
Wat een mooie naïviteit noch, je bent vast nog niet gebonden door, of verstopt in een relatie.
Een ideale relatie bestaat niet meissie, ook niet met de hulp van allah.
En hoezo een ideale relatie, waar zeg ik dat in mijn tekst?

25-11-2004, 17:58
Nou, ik heb jaren Chanel 5 gebruikt tot de verkoopster een keer zei: "Maar meneer, dat is een parfum voor dames!".

"Nou, en?" sprak ik toen, "doe er dan maar twee ...".

Dat een vrouw zich door een man laat vertellen wat ze wel en vooral niet mag. Of ze wel in haar bikini mag zwemmen of haar vrouwendjelaba aan moet houden in het water. Waarom mogen die jongetjes wel meisje aanranden, onder en boven water en die meisjes nooit zo'n praatjesmaker grijpen. Wat hebben die mensen toch met bloot? Wat is er toch zo erg aan armen, benen en haar?

Surinamers, een degelijk volkje trekken bij de eerste zonnestralen alles uit wat hun geloof hen maar toestaat. Dan blijkt hoe ruim dat geloof is en hoe vrijmoedig die mensen dat uitleggen. En zijn ze niet mooi, zijn ze niet heerlijk om naar te kijken? En trekken zij zich zich van onze zuinige blikken iets aan?

Soms denk ik wel eens: "Ik geloof er niets van, van al die reliozo waar die moslims zich mee lijken te overgieten".

Soms denk ik wel eens: "Die mensen zijn gek".

Voorbeeld: lig ik het ziekenhuis, krijg ik eten. Wie komen dat eten brengen? Maromeisjes. Wat dragen die beeldschone meiden? Juist, een doek. Wat zie ik als ik kreunend rechtop ga zitten in mijn pneumatisch aangestuurd bed? Maromeisjes met een doek en een blote buik, een jeans die hun mooie figuurtjes laten zien en blote enkels. Waarna ik mij weer kreunend achterover laat zakken: "Zouden hun broers ook zo mooi zijn .... ?"

Scottie, luchtdruk.[/SIZE]

25-11-2004, 18:09

Citaat door Scottie:

Waarom kiezen moslims geen gematigde imams?
Moslims hebben fundamentalistische imaams nodig omdat dezen het beste de islaam kunnen prediken..

Een "gematigde" imaam zou heel makkelijk verklaren dat homosexualiteit niet verboden is hoewel dit wel het geval is!!

25-11-2004, 18:13



Citaat door Scottie:
Nou, ik heb jaren Chanel 5 gebruikt tot de verkoopster een keer zei: "Maar meneer, dat is een parfum voor dames!".

"Nou, en?" sprak ik toen, "doe er dan maar twee ...".
Zal best, je noemt je niks voor niks een homo..


Citaat:
Dat een vrouw zich door een man laat vertellen wat ze wel en vooral niet mag. Of ze wel in haar bikini mag zwemmen of haar vrouwendjelaba aan moet houden in het water. Waarom mogen die jongetjes wel meisje aanranden, onder en boven water en die meisjes nooit zo'n praatjesmaker grijpen. Wat hebben die mensen toch met bloot? Wat is er toch zo erg aan armen, benen en haar?


Ik laat mij niks vertellen door mij man, sukkel scottie maar dat zijn de regels van de islam, Allah verbied het en als moslima hou je je daar makkelijk aan..


Citaat:
Surinamers, een degelijk volkje trekken bij de eerste zonnestralen alles uit wat hun geloof hen maar toestaat. Dan blijkt hoe ruim dat geloof is en hoe vrijmoedig die mensen dat uitleggen. En zijn ze niet mooi, zijn ze niet heerlijk om naar te kijken? En trekken zij zich zich van onze zuinige blikken iets aan?
Welke geloof moet dat dan zijn?


Citaat:
Soms denk ik wel eens: "Ik geloof er niets van, van al die reliozo waar die moslims zich mee lijken te overgieten".


Geloof wat je wil, wie stopt je.. Tjongeeeeeee hang je zelf op, mij verrot het niks!


Citaat:
Soms denk ik wel eens: "Die mensen zijn gek".
Dat denken ook veel over jou soort..
Voor de rest zitten de moslims daar niet mee, wat een homotje wel niet denkt..
Pfff, wat denk je de wereld draait om jou ofzo?


Citaat:
Voorbeeld: lig ik het ziekenhuis, krijg ik eten. Wie komen dat eten brengen? Maromeisjes. Wat dragen die beeldschone meiden? Juist, een doek. Wat zie ik als ik kreunend rechtop ga zitten in mijn pneumatisch aangestuurd bed? Maromeisjes met een doek [b]en een blote buik, een jeans die hun mooie figuurtjes laten zien en blote enkels. Waarna ik mij weer kreunend achterover laat zakken: "Zouden hun broers ook zo mooi zijn .... ?"
Ja die broers zullen ook net zo mooi zijn, alleen ik zou der uit de buurt vandaan blijven, anders lig je straks echt in het ziekenhuis..
Triest trouwens dat je bij elke mooie meisje meteen denkt of ze ook een knappe broer heeft..
Is dat typich gay gedrag ofzo... altijd maar op de loer iets te vangen..
Ieuuuwww moet er nog altijd niet aan denken hoe dat er uit moet zien ...


Citaat:
Scottie, luchtdruk.
Raihana, moslima en trots en zeker niet gek.[/B]

25-11-2004, 18:20

Citaat door Raihana:

Ja die broers zullen ook net zo mooi zijn, alleen ik zou der uit de buurt vandaan blijven, anders lig je straks echt in het ziekenhuis..
Triest trouwens dat je bij elke mooie meisje meteen denkt of ze ook een knappe broer heeft..
Is dat typich gay gedrag ofzo... altijd maar op de loer iets te vangen..
Ieuuuwww moet er nog altijd niet aan denken hoe dat er uit moet zien ...


Raihana, moslima en trots en zeker niet gek.



gEwE

25-11-2004, 18:23

Citaat door FIGHAR:
Moslims hebben fundamentalistische imaams nodig omdat dezen het beste de islaam kunnen prediken..

Een "gematigde" imaam zou heel makkelijk verklaren dat homosexualiteit niet verboden is hoewel dit wel het geval is!!

En als ie zou verklaren, dat het NIET VERBODEN was, zouden dan heel wat moslimmannen tijdens het gebed niet begerig hun blikken laten dwalen over al dat moois dat zich voor hun ogen vooroverbuigd???????

wat een onzin, zijn moslims zulke draaikonten?
Zulke onnozele gansjes, dat de imam hun genetische AANLEG kan beinvloeden?

Lijkt het jou ook niet beter, dat de imams wat meer aandacht geeft aan wat GEBODEN is, in de Islam, dan aan wat VERBODEN is?

Bijvoorbeeld, geld ontvangen zonder ervoor te werken!
Hun kinderen niet 's avonds laat rond te laten zwerven op straat?
Hun vrouwen naar Nederlandse taalles te laten gaan?

Altijd vanuit negativiteit prediken! En nooit vanuit positiviteit!

Pagina's : [1] 2