Bekijk volle/desktop versie : Wie heeft er ooit..



14-01-2003, 11:03
een sms gestuurd...

alleen was ie per ongeluk verkeerd..

wat hebben jullie toen gedaan...

14-01-2003, 11:23



Citaat:
Origineel gepost door miss casablanca
een sms gestuurd...

alleen was ie per ongeluk verkeerd..

wat hebben jullie toen gedaan...
ik heb met valentijnsdag per ongeluk een smsje verstuurt naar mijn vriend terwijl die voor 'n vriend bestemd was! die vriend wist niet dat ik een relatie had, wilde ik ook graag zo houden dus er stond zoiets in van : fijne valentijnsdag liefie, hoop dat je alles krijgt wat je hartje begeert, ik had mezelf wel willen inpakken met een strik er omheen... dat kon mijn vriend niet waarderen!

14-01-2003, 11:28
nee gelukkig niet zeg.. :schok:

14-01-2003, 11:37
Hahahha, jah heb ik ook een keer gedaan, ik stuurde een smsje dat bestemd was voor een vriendin naar een jongen. Hij was er niet zo blij mee, en vroeg of ik altijd zulke smsjes stuurde. (zaten een paar niet voor kleine kinderen bestemd woorden in)

14-01-2003, 11:48


jongens sturen mij vaak smsjes die niet voor mij zijn bedoeld. waarom?!

zelf controleer ik altijd het nummer


14-01-2003, 12:01
hahaha ik!!! maar ik hoor dan van diegene ik heb eensmsje gehad maar waarschijnlijkk niet voor mij bedoeld op zo een moment kon ik wel door de grond zakken!!!!! en dan gaan ze bv die tekst herhalen damnzzzzzzz hahah

17-01-2003, 11:18
gelukkig ben ik niet de enige

17-01-2003, 11:30
De laatste tijd komt dit wel vaak voor (komt door mijn gare telefoon)...

Ik heb zelf ook vaak smsjes gekregen van een of andere sma die dacht dat ze het naar haar vriendje stuurde. Ik was eerst wel geschrokken omdat ik er niet uit kon opmaken of het nou een jongen of een sma was. Maar later smste ze haar naam erbij iets van een charisna nog wat denk suri of zo anywayz nie belangrijk... was wel triest zij maar smsen naar mijn nummer... ik dacht nog moet haar bellen maar ze begreep de hint wel na 5x geen reactie.. en het erge was dat ze nog een beetje in die verkennigsfase zaten dus de dingen die ze smste waren egt pijnlijk zielig..........hihihihi

17-01-2003, 11:43
Ik heb een keer gehad dat ik aan het MSNen was met iemand, waarvan ik dacht dat het een goede vriend van me was. Even later zat ik me te bedenken dat die gozer zo vaag aan het antwoorden was. Bleek het een klasgenoot van mijn broertje te zijn Had ik toch bijna een paar dingen gezegd die niet voor zijn oortjes bestemd waren!