Bekijk volle/desktop versie : Als vrouwen....

Pagina's : 1 2 [3] 4

24-03-2002, 11:40
Sunny friend

In het dagelijkse leven draag ik ook hoge schoenen..dus no problem...

24-03-2002, 11:48

ok jij wint dan zeker ! Ik draag geen hoge schoenen !! Alhamdullilah.....ben dus toch nog wel een beetje normaal !!

Salahdin

24-03-2002, 11:53
Gelukkig Salahdin....een man met hoge schoenen ...daar knap ik namelijk op af..

24-03-2002, 12:11
is ook geen gezicht !! toch.

24-03-2002, 12:29

maar wel grappig he..

24-03-2002, 13:18

Citaat:
Origineel gepost door AYI
HAhahahahahhahahaaaaaaaaaahihihiiihihihiiihiiiiiii iiiiiiiiiiiiiiiii.
Laat ik me maar beginnen, wat zeggen jullie? VROUW AAN DE MACHT...
Hier begin ik niet aan, Oh vrouwen lah ye7fied menkoum, sommige zijn niet normaal, ze doen de onmogelijke om iets voor elkaar te krijgen.
li ma je3refkoum ye jhalkoum......

Wa salam
AYI kan jij me een voorbeeld geven van "onmogelijke"om iets voor elkaar te krijgen..............

Je maakt me nu wel nieuwsgierig!!!!!!!!!!!!

Als "wij" vrouwen de macht hadden dan was "moeder" aarde een Vredig aarde!!!!!!!!!!! BELIEVE ME, want al die oorlogen, racime, machtmisbruik, terrorisme enz.. worden bekleed door een MAN. Voorbeelden; Bush, Sharon, Bin Landen, Hussain, Fortyun, Hitler enz enz.

24-03-2002, 13:19

Citaat:
Origineel gepost door Attentie
bedoeling van deze topic was niet om met elkaar hier te gaan chatten of heb ik het mis?
cina en aSunny, beetje respect voor diegene die topic heeft geplaatst, want zo verliest topc zijn waarde.
dankje!
Soukrannnnnnn

24-03-2002, 13:28
mee eens hoor , als Fortuyn een goede vrouw achter zich had dan zou hij wel anders praten, toch ??

24-03-2002, 14:44

Citaat:
Origineel gepost door @ssia
ik denk dat als vrouwen hier de baas zijn, de wereld echt op zijn kop gaat staan
met deze stelling ben ik het dus helemaal mee eens!!!!!!!! geloof me het is geen goede zaak om de vrouw aan de macht te hebben, want niemand wil een slang aan de macht hebben en daar kan je de vrouw mee vergelijke.

groetjes,

24-03-2002, 22:09

Citaat:
Origineel gepost door camilla27

met deze stelling ben ik het dus helemaal mee eens!!!!!!!! geloof me het is geen goede zaak om de vrouw aan de macht te hebben, want niemand wil een slang aan de macht hebben en daar kan je de vrouw mee vergelijke.

groetjes,
Dat weet je niet camilla27..... Vrouwen hebben niet ECHT een kans gekregen/krijgen kans om macht te hebben.

24-03-2002, 22:50
macht krijgen is 1 ding , omgaan met macht is het ander

24-03-2002, 23:17

Citaat:
Origineel gepost door remii
macht krijgen is 1 ding , omgaan met macht is het ander
Daar zit ZEKER wat in remii. Bush, Sharon, Hitler, Fortuyn enz enz.... hebben/hadden macht, maar de manier waarmee ze met die macht omgaan LAYSTER!!!!!!!!!

25-03-2002, 12:05

Vrouwen aan de macht?? Misschien een fantasie?

Allah heeft niet voor niets mannelijke profeten op ons afgestuurd en geen vrouwelijke!! Denk daar maar eens over na!
We kunnnen wel zeggen " mannen zijn beter of vrouwen kunnen het beter", maar vergeet niet dat boven elke wetende de Alwetende staat!!

Vrouwen aan de macht?? Ik geloof er niet zo in! (niet dat de heren het perfect doen!)

Groetjes,
Bulma

25-03-2002, 13:45
Ik ga voor het evenwicht! Ik wil dus een dubbelfunctie een man en een vrouw samen aan de macht. We krijgen toch ook samen kinderen?

TRouwens er bestaat een theorie waarom er geen vrouwelijke profeten zijn (in de Bijbel trouwens wel 1tje), vrouwen zouden in die periode niet serieus genomen worden als vrouw zijnde. Daarom heeft God, Allah etc. de mensen mannen gestuurd, die overigens allemaal respect voor vrouwen hadden. En veel mannen later en zelfs nu hebben dat niet echt meer......

Da's toch triest, mannen zijn echt geen haar beter dan de vrouwen. Al hebben mannen en vrouwen allebei betere eigenschappen op bepaalde vlakken. Dus de combinatie kan alleen verbetering brengen.

Liefs,

Nl-girl

PS Ik heb de ideale man, we koken samen, we wassen samen, alleen hij maakt wat meer schoon.... Is hij beter in!

26-03-2002, 14:07
hmmmmmmmmm vrouwen aan de macht.... wie weet in de toekomst inshallah. Tenslotte alles kan tegenwoordigen (11 september is een bewijs daarvan). Maar ik blijf erbij als vrouwen aan de macht komen zou het geweld ZEKER stoppen!!!!!!!!!!!

En NL-girl je hebt een man die meekookt en schoonmaakt PERFECT

Boesa Kbiraa en onthou "Wees jezelf want er zijn genoeg andere"

Pagina's : 1 2 [3] 4