Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid selaam: DRINGEND EN BELANGRIJK! aub reagren



18-03-2012, 21:35
Selaam mu alaikum,

Ik zou me graag willen informeren insh'allah. Ik ken een zuster die bezeten is. Ze wilt rukia doen bi idni allah.

NU ze hebben ons een nummer gegeven van ene ABU CHAIMA. Kennen jullie hem of hebben jullie enige ervaring gehad met zijn rukia?
Of kennen jullie een imaan die rukia doet zoals het hoort en de islam voorschrijft?


zouden jullie dan aub een reactie willen plaatsen of een pm sturen?

djazzakaloehoe ghairan

alvast bedankt, barak allah oe fiekoum!!

22-03-2012, 21:48


reacties aub akhawats.. barak allah u fiekoum

26-03-2012, 12:51
welke stad?

26-03-2012, 21:42
Wat ik weet is dat hij vele mensen heeft geholpen, Wa Allah oe a3lam.. Moge Allah haar gauw genezen!

27-03-2012, 20:52


Hou je verre weg van abu chaima!!!!!!! Hij doet zich voor als de beste man maar ondertussen handelt hij niet volgens de regels van de islam. Hij is niet voor niets aan de kant gezet door de marokaanse gemeenschap en moskee in den haag .Als het goed is woont hij ondertussen niet meer in nl. Ghair inshallah. In de moskee essalam van rotterdam is ook een imam die wel betrouwbaar is.

23-04-2012, 01:33

Citaat door ikke-dusz:
Hou je verre weg van abu chaima!!!!!!! Hij doet zich voor als de beste man maar ondertussen handelt hij niet volgens de regels van de islam. Hij is niet voor niets aan de kant gezet door de marokaanse gemeenschap en moskee in den haag .Als het goed is woont hij ondertussen niet meer in nl. Ghair inshallah. In de moskee essalam van rotterdam is ook een imam die wel betrouwbaar is.
ja ikheb ook gehoord dat hij een vrouw heeft aangeraakt toen hij voor haar roeqia deed, maar allahoe a3lam. of dat waar is weet ik niet, maar ik heb het gehoord. wa salam

23-04-2012, 01:34
moga Allah swt haar genezen....

23-04-2012, 21:01
Hallo meid,

Ik vind het heel vervelend voor je. Ik hoop dat je vriendin snel herstelt inshallah.

Mocht je meer info willen dan kan je gerust een kijkje nemen op:

http://ziekofbezeten.marokko.nl/index.php?nid=108

Vriendelijke groet,

Tunnelvision