Bekijk volle/desktop versie : je kunt zelf je geluk maken!



Pagina's : [1] 2

18-03-2012, 19:57
lieve dames en zeurtjes :HIHI:
ik lees hier veel geklaag en gezeur , soms lees ik dingen en denk meteen bij mezelf Wat een luxe probleem:
tel de zegeningen Kijk naar de dingen die jij wel hebt zou jij je ledemaat willen verkopen voor een ton euro? het antwoord is=nee ! Soubhanallah kijk naar de rijkdom die Allah jou heeft gegeven.geluk kun je zelf maken door Hadoulillah te zeggen.lach Geniet En wees allah dankbaar , je gaat zien dat je heel gelukkig zal zijn:

18-03-2012, 20:00


Al7amdolilah 3ala kouli 7al!

Maar geen enkel mens zal ten alle tijden gelukkig zijn. Er is altijd wel iets. Vooral als het op liefde aankomt.

18-03-2012, 20:03
Alhamdoelilah.

18-03-2012, 20:04

Citaat door Stagiaire_:
Al7amdolilah 3ala kouli 7al!

Maar geen enkel mens zal ten alle tijden gelukkig zijn. Er is altijd wel iets. Vooral als het op liefde aankomt.


dat je die accepteert Hamdoulillah zegt , is toch het geluk?

18-03-2012, 20:26


ik klaag altijd maar als ik ga slapen denk ik aan mensen die minder hebben maar als ik weer wakker word dan klaag ik weer

18-03-2012, 20:27

Citaat door Antwerpen2012:
ik klaag altijd maar als ik ga slapen denk ik aan mensen die minder hebben maar als ik weer wakker word dan klaag ik weer
mohiem je sluit de dag klaagloos af haha

18-03-2012, 21:12

Citaat door Stagiaire_:
Al7amdolilah 3ala kouli 7al!

Maar geen enkel mens zal ten alle tijden gelukkig zijn. Er is altijd wel iets. Vooral als het op liefde aankomt.


Ken genoeg mensen die gelukkig zijn .

18-03-2012, 21:39
Ik heb het niet gelezen.. Maar Alhamdoullilah ik ben gelukkig.

25-03-2012, 01:36
hamdoulillah

25-03-2012, 03:31

Citaat door Stagiaire_:
Al7amdolilah 3ala kouli 7al!

Maar geen enkel mens zal ten alle tijden gelukkig zijn. Er is altijd wel iets. Vooral als het op liefde aankomt.
by my niet ik heb genoeg aan de liefde die me moeder & zusje aan me geven xD

25-03-2012, 10:20
Je kan het leren om de kleine dingen in het leven te waarderen. 'Gelukkig zijn kun je leren', is een boek wat ik heb gelezen voor een schoolopdracht. Daarin staat hoe je dat kan doen. En daarnaast zijn mensen die geloven, over het algemeen gelukkiger dan ongelovigen.

25-03-2012, 11:58
Geluk is een emotie en geen eind doel. Gelukkig zijn gaat gepaard met ups and downs vandaag kun je super gelukkig zijn morgen gebeurt er iets waardoor je even "ongelukkig" bent. En zo gaat het. Dit is het leven, je moet geluk niet achterna rennen maar genoegen nemen met dat geen dat je hebt en dan zul je je gelukkig voelen.

25-03-2012, 12:49


Tel de zegeningen, leer de kleine dingen waarderen, neem genoegen met hetgeen je hebt, enz. enz. Allemaal uitspraken die berusten op 100% waarheid, daar valt niet over te discussiëren. Maar soms is het niet zo gemakkelijk om die uitspraken na te leven en je daarop te baseren. Je moet een klik maken in jouw hoofd en soms kan je negatieve gevoelens en gedachtegangen onderdrukken onderdrukken en onderdrukken dat het op een bepaald moment teveel wordt en je lichaam en geest niets meer kan dragen en je als het ware een klop krijgt. Je kan je eigen dan zaken proberen wijsmaken, je kan proberen relativeren, maar als dat niet recht uit het hart komt, als je hart en verstand daar niet compleet in meegaan, dan is het een kwestie van tijd voor je weer in die golf van pessimisme en doemdenken terecht komt.

Anyway, jullie hebben allemaal gelijk, el hamdullilah voor alles wat we hebben.

25-03-2012, 12:56

Citaat door riffiameiske:
Tel de zegeningen, leer de kleine dingen waarderen, neem genoegen met hetgeen je hebt, enz. enz. Allemaal uitspraken die berusten op 100% waarheid, daar valt niet over te discussiëren. Maar soms is het niet zo gemakkelijk om die uitspraken na te leven en je daarop te baseren. Je moet een klik maken in jouw hoofd en soms kan je negatieve gevoelens en gedachtegangen onderdrukken onderdrukken en onderdrukken dat het op een bepaald moment teveel wordt en je lichaam en geest niets meer kan dragen en je als het ware een klop krijgt. Je kan je eigen dan zaken proberen wijsmaken, je kan proberen relativeren, maar als dat niet recht uit het hart komt, als je hart en verstand daar niet compleet in meegaan, dan is het een kwestie van tijd voor je weer in die golf van pessimisme en doemdenken terecht komt.

Anyway, jullie hebben allemaal gelijk, el hamdullilah voor alles wat we hebben.
Klopt helemaal, vandaar dat relativeren enorm belangrijk is.

Ik had gehoopt dat je mijn laatste mail nog zou beantwoorden/zou smsen. Hoe gaat het met je lieverd?
Ik wou je niet "lastig" vallen. Je de ruimte geven

25-03-2012, 13:04

Citaat door hayatteke:
Klopt helemaal, vandaar dat relativeren enorm belangrijk is.

Ik had gehoopt dat je mijn laatste mail nog zou beantwoorden/zou smsen. Hoe gaat het met je lieverd?
Ik wou je niet "lastig" vallen. Je de ruimte geven
Relativeringsvermogen is echt noodzakelijk in dit leven, dat besef ik meer dan ooit. Ik wou je daarjuist sms'en, maar dan toch niet gedaan. Kweet niet, heb mezelf precies niet meer in de hand. Walakien el hamdullilah 3ala kulli l7aal.

Ewa safie, je valt helemaal niet lastig, integendeel..! Als er iemand lastig valt dan zal ik het wel zijn. Je probeert constant op mij in te praten, maar het is alsof je tegen de muren bezig bent. Baaraka Allahu fiekie voor alle steun x

Pagina's : [1] 2