Bekijk volle/desktop versie : Het is hier zo saai, kan iemand een 'ik heb mijn schoonfamilie de oorlog verklaard



Pagina's : [1] 2

18-03-2012, 17:34
topic openen of een 'mijn man sponsort zijn familie' of een mijn "tanoth is een heks" topic....kies maar want het is zo saai ik viel bijna op de bank in slaap yallah maak mij wakker met wat sensatie.

18-03-2012, 17:38


Ik heb vorige week een nieuwe tanoth bij gekregen en ze is een schatje.
ik weet niet of het ook mee telt

18-03-2012, 17:40
Schoonfamilie heeft een pauze ingelast!

18-03-2012, 17:42

Citaat door benyamine:
Ik heb vorige week een nieuwe tanoth bij gekregen en ze is een schatje.
ik weet niet of het ook mee telt
Nee niet echt kom pas terug als jullie gevochten hebben.

18-03-2012, 17:44



Citaat door elhobje:
Schoonfamilie heeft een pauze ingelast!
Ben je het eens met die pauze of zou je eiegenlijk wel weer willen beginnen met stoken heen en weer naar elkaar toe.? Time for the second round yeahh babyyy!!

18-03-2012, 17:44
je mag de discussie beginnen die je wilt

http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=4212432&p=105219061&highlight=#po st105219061

18-03-2012, 17:45
Jij schijnt je man ook te haten dus vertel eens...

18-03-2012, 17:50

Citaat door BoraSita:
Jij schijnt je man ook te haten dus vertel eens...
Je beantwoord vragen niet met vragen maar vertel eens jij schijnt een echte haat jegens mannen te hebben en zoekt elke dag naar redenen om het niet te willen trouwen-gedrag van je goed te praten op mnl....psssst tussen jou en mij vertel je echte reden?

18-03-2012, 17:50

Citaat door tooto7moe:
je mag de discussie beginnen die je wilt

http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=4212432&p=105219061&highlight=#po st105219061
Ik snap het niet?...moet even weg kom zo terug..

18-03-2012, 17:52

Citaat door sensitivewomen:
Je beantwoord vragen niet met vragen maar vertel eens jij schijnt een echte haat jegens mannen te hebben en zoekt elke dag naar redenen om het niet te willen trouwen-gedrag van je goed te praten op mnl....psssst tussen jou en mij vertel je echte reden?
Je bent idd onbeleefd bezig: vertel waarom haat jij je man ?

18-03-2012, 17:58

Citaat door BoraSita:
Je bent idd onbeleefd bezig: vertel waarom haat jij je man ?
Echt waar nee joh ik wil gewoon wakker worden....ik viel net in slaap op de sofa toen mijn zoontje "bouyaaa" riep in mijn oren...ik bibber nog van de schrik

Nee joh ik haat me man niet alleen als ik net omdraai naar hem in bed en hij op dat moment een harde scheet laat hij herinnert zich er niets van in de ochtend maar hij noemt het zijn nacht- beveiliging ik noem het 'redenen om niet te trouwen'.

18-03-2012, 18:03

Citaat door sensitivewomen:
Echt waar nee joh ik wil gewoon wakker worden....ik viel net in slaap op de sofa toen mijn zoontje "bouyaaa" riep in mijn oren...ik bibber nog van de schrik

Nee joh ik haat me man niet alleen als ik net omdraai naar hem in bed en hij op dat moment een harde scheet laat hij herinnert zich er niets van in de ochtend maar hij noemt het zijn nacht- beveiliging ik noem het 'redenen om niet te trouwen'.
Iewlg, ik vind dat zo ranzig.. scheten laten in het bijzijn van een andere.. ook in het bijzijn van je man. is toch vies? Ja sorry hoor, volgens de meeste schijnt het normaal te zijn.. ik scheet dus echt niet in het bijzijn van meneer.

18-03-2012, 18:04



Citaat door sensitivewomen:
Echt waar nee joh ik wil gewoon wakker worden....ik viel net in slaap op de sofa toen mijn zoontje "bouyaaa" riep in mijn oren...ik bibber nog van de schrik

Nee joh ik haat me man niet alleen als ik net omdraai naar hem in bed en hij op dat moment een harde scheet laat hij herinnert zich er niets van in de ochtend maar hij noemt het zijn nacht- beveiliging ik noem het 'redenen om niet te trouwen'.
En jij vraagt mij om redenen wat is dit smerig zeg. hahaha

18-03-2012, 18:25

Citaat door elhobje:
Iewlg, ik vind dat zo ranzig.. scheten laten in het bijzijn van een andere.. ook in het bijzijn van je man. is toch vies? Ja sorry hoor, volgens de meeste schijnt het normaal te zijn.. ik scheet dus echt niet in het bijzijn van meneer.
Niet ik maar hij ah mikafifen....jij en geen scheten laten en je loopt zeker op glazen muiltjes door je paleis yek

18-03-2012, 18:26

Citaat door BoraSita:
En jij vraagt mij om redenen wat is dit smerig zeg. hahaha
jaja bejaardehuwelijk heb ik

Borameid ik wou mij problemen vergeten whahaha

Pagina's : [1] 2