Bekijk volle/desktop versie : Ameny catering TOPPERS!!!!!!



Pagina's : [1] 2

18-03-2012, 15:09
Hoi beste mensen,

Ik had maandag al een afspraak staan, maar mijn zus bleek uitgenodigd te zijn op een bruiloft te zijn gister en ze mocht mij meenemen. Ik hoorde dat Ameny daar zou cateren. MIjn nieuwsgierigheid overwon mijn hekel aan bruiloften. Ik ben gegaan en somde het volgende op:

Mooie deco , echt super ( de zaal was vreselijk , maar de deco verbloemde dat mooi)
Heerlijk eten , echt een knaller van salade en daarna tajine, maar dat sloeg ik over want lust ik niet.
Denderende dessert met macorons en aardbeien en slagroom en ook nog fruit.
Cocktails, heerlijke hapjes !!!
Goeie services , meiden waren superaardig en uiterst snel.
Iedereen was heel vriendelijk en aardig en alles verliep vlot.

Heb zojuist Ameny gebeld en gezegd dat ze onze datum gelijk moeten vastzetten. Ik ben zo blij , mijn zoektocht naar een geschikte cateraar is voorbij!!!! Ik ben zo bang voor cateraars. Nuzijnvrouwtje, als je dit leest, bedankt meis!!!!



xx Enyssa

18-03-2012, 15:32


Hallo Enyssa,

Allereerst wil ik jullie feliciteren met jullie huwelijk. Moge Allah (Subhanba wa ta'Ala) al Zijn zegeningen met jullie delen, opdat jullie eeuwig van elkaars liefde en geluk mogen genieten. Allahoema Ameen.

Dankjewel voor al je lieve complimenten.
Wij van Ameny proberen altijd onze uiterste best te doen, zodat de gasten het naar hun zin krijgen.
Het is altijd fijn om van de gasten te horen dat ze het naar hun zin hebben gehad.
Door zulke prachtige complimenten willen wij juist meer ons best doen.
Zal ik je een geheimpje van Ameny verklappen, wij behandelen de gasten zoals wij behandelt willen worden.
Namelijk met respect, wij zien de gasten niet als vreemden.
Wij lachen met ze, en doen alles met liefde.
Wij doen onze uiterste best om ze het beste te bieden wat wij in huis hebben.
Ik kijk er naar uit om op de mooiste dag van jou leven jou een onvergetelijke dag te bezorgen!

Groetjes,

Tefe7a.


18-03-2012, 17:26
hebben ze een website?

18-03-2012, 17:31
[video=youtube;UrsbOiuSyVs]http://www.youtube.com/watch?v=UrsbOiuSyVs[/video]

18-03-2012, 17:38


Bedankt namoes.

Vind de decoratie er sipjes uit zien.

18-03-2012, 17:42
Graag gedaan!
Dat kan

18-03-2012, 20:11
Allereerst sjokraan bezaaf!!!!!! We zijn blij om dit te lezen. Dit wordt direct doorgegeven aan de leidinggevenden. Daarnaast wil ik even reageren op de bovengenoemde foto's, want die zijn niet representatief voor de hedendaagse werkzaamheden van Ameny catering. Zowel de catering als de decoratie.Ik verwijs jullie naar de site in mijn ot of anders facebook. De nieuwe site is bijna in de lucht.



Nogmaals bedankt voor de complimenten.

Ameny catering

18-03-2012, 21:58
Graag gedaan meis!!Ik wist dat je tevreden zou zijn,Vorige week dit ook al gehoord, hamdoelilah, zo relax om te horen dat ik de juiste keuze heb gemaakt. Mijn nichtje trouwt eerder dan mij en heeft ze nu ook genomen. Zij neemt de eenmanstoetjes , en die ga ik daar dan proeven. Das bijna, ik laat je dan wel weten hoe het was, want dat wilde jij toch?
Citaat door enyssaatje:
Hoi beste mensen,

Ik had maandag al een afspraak staan, maar mijn zus bleek uitgenodigd te zijn op een bruiloft te zijn gister en ze mocht mij meenemen. Ik hoorde dat Ameny daar zou cateren. MIjn nieuwsgierigheid overwon mijn hekel aan bruiloften. Ik ben gegaan en somde het volgende op:

Mooie deco , echt super ( de zaal was vreselijk , maar de deco verbloemde dat mooi)
Heerlijk eten , echt een knaller van salade en daarna tajine, maar dat sloeg ik over want lust ik niet.
Denderende dessert met macorons en aardbeien en slagroom en ook nog fruit.
Cocktails, heerlijke hapjes !!!
Goeie services , meiden waren superaardig en uiterst snel.
Iedereen was heel vriendelijk en aardig en alles verliep vlot.

Heb zojuist Ameny gebeld en gezegd dat ze onze datum gelijk moeten vastzetten. Ik ben zo blij , mijn zoektocht naar een geschikte cateraar is voorbij!!!! Ik ben zo bang voor cateraars. Nuzijnvrouwtje, als je dit leest, bedankt meis!!!!



xx Enyssa

18-03-2012, 22:03
ja klopt het eten was super lekker........ waren jullie de tafel die 2 salades kregen (omdat ie zo lekker was)?????,

de deco was ook heel mooi, en de meiden waren zeker vriendelijk, super ga zo door!!

18-03-2012, 22:24
Haha leuk om te lezen!


Sent by iPhone using Tapatalk

18-03-2012, 22:44
Salaam Lady's

Het was weer zeker gezellig gisteren.
Een bruiloft met lieve en vriendelijke gasten.

Weer een dagje met plezier gewerkt!!

Groetjes,

18-03-2012, 23:09
Hahhaha nee, die zag ik wel, vooraan. Ik zat achterin. Ik zag wel dat jij een speciale behandeling kreeg.

ps. je was ontzettend geduldig en heel gezellig. Draai je ook iets anders dan anasheed?


Citaat door Dj-Ranaaaa:
ja klopt het eten was super lekker........ waren jullie de tafel die 2 salades kregen (omdat ie zo lekker was)?????,

de deco was ook heel mooi, en de meiden waren zeker vriendelijk, super ga zo door!!

18-03-2012, 23:31


En ook vul hem eff aan.

Je bent inderdaad een hele geduldige/relaxte Dj, totaal niet z'n kijk mij nou of ik, ik, ikke type.
Gewoon lekker spontaan, allah 3ouanak.


Groet,

19-03-2012, 00:22
oke, ja ik en de fotograaf kregen ons eigen bord, hmmmm
ik draai normaal gewoon muziek, maar zaterdag was het onverwachts anacheed geworden, dus ik heb me best gedaan voor de mensen,

19-03-2012, 00:26

Citaat door Rose_wedding:
En ook vul hem eff aan.

Je bent inderdaad een hele geduldige/relaxte Dj, totaal niet z'n kijk mij nou of ik, ik, ikke type.
Gewoon lekker spontaan, allah 3ouanak.

Groet,
sokran lieverd, ik ben gewoon mezelf, dan ben ik al gek genoeg hahahaha
en jullie waren ook top wallah, een echte aanrader

Pagina's : [1] 2