Bekijk volle/desktop versie : waarom haten "wij" de turken en andersom?



Pagina's : [1] 2 3

14-01-2003, 10:43
ik heb een relatie met een turk en mijn ouders en familie zijn daar tegen........maar zijn familie willen mij ook niet omdat ik een mocro ben

die familie ook altijd stelletje bemoeials?

14-01-2003, 10:44


ik haat geen turken sterker nog ik ga stemmen op een turk deze verkiezingen
albayrak insha allah

14-01-2003, 10:47



mijn familie zegt dat ik op iedereen kan vallen maar niet op een turk
zijn familie zegt dat hij met iedereen mag trouwen en niet met een mocro..............

als er geen haat is waaron word dit dan gezegd?

14-01-2003, 10:51

Citaat:
Origineel gepost door BellaScorpione
ik heb een relatie met een turk en mijn ouders en familie zijn daar tegen........maar zijn familie willen mij ook niet omdat ik een mocro ben

die familie ook altijd stelletje bemoeials?
wie zegt dat wij turken haten??????????????????!!!!!!!!1

14-01-2003, 10:53



Citaat:
Origineel gepost door helleau
dan is er blijkbaar wel haat bij jou familie en de zijne, maar das volgens mij niet bij iedereen, maar meisje jij zou dus wel met een afgaan kunnen trouwen ofsjoo??? nou wees blij niet iedereen kan dat zeggen, of zeggen je ouders dat alleen maar omdat ze gewoon niet willen dat je met niemand anders mag trouwen dan met een marokkaan???
ik denk dat dat het is..............maar ja ze zeggen wel "iedereen maar geen turk en jood natuurlijk!"

14-01-2003, 10:53
mijn turkse buurman heeft een broer in belgie en is getrouwt met 2 marokkaanse.
echt waar

14-01-2003, 11:00
tja ik heb eigelijk ook zoiets van f#ck iedereen ik hou van hem en hij van mij....maar ja hij door omstandigheden zit wat vaster gelinkt aan zijn familie dan ikke waardoor hij het allemaal stiekem moet doen ik ook maar wat minder.................ik word er wel onzeker van

is dit nou iets waar ik aan vast moet blijven houden of is dit weer de zoveelste verloren zaak DOOR FAMILIE!

14-01-2003, 11:16
omdat ze stinken. hahahahahahahaha
grapje

14-01-2003, 11:23
ja vind ik ook ik denk dat hij op een andere forum is!!!!
hahahahaha

14-01-2003, 11:30
ook al doucht hij de geur blijft om hem heen dansen!!!!
hahahahahahaha

14-01-2003, 11:30
Ik haat geen turk hoor!

14-01-2003, 19:30
Kweet wel waarom mn pa Turken haat.

In et begin toen hij net in NL was, hebben een stel Turken met z'n allen

een Marokkaanse vrouw verkracht, en sindsdien heeft m'n pa een

gruwelijke hekel aan Turken.

14-01-2003, 19:31


Turken stinken (Behalve Kadir, die gebruikt Hugo Boss!)

14-01-2003, 22:34

Citaat:
Origineel gepost door helleau
meid ik zou nooit maar dan ook nooit iemand boven mijn familie kiezen hoe erg de omstandigheden zijn, dus ik hoop dat jij hetzelfde zult doen
Hhhhmmmm,
Dat zegt iedereen en is iedereen het ook mee eens denk ik,ik ben het er ook mee eens.
Mijn ouders zijn het niet eens met mijn keuze, en toch ga ik het doen.
Ik ga alles proberen om toch uiteindelijk bij dat ene meisje te zijn.
Als mijn ouders daardoor pijn hebben dan zijn ze daar zelf verantwoordelijk voor, omdat zij het geloof zoals ze zelf zeggen heel goed begrijpen.

En ja het is algemeen bekend dat Turken en Marokanen dat gaat niet zo.
Zowel in Nederland als in Belgie.
Dat komt door het feit dat veel Turken denken dat wij Arabieren zijn, en we weten allemaal hoe zij over Arabieren denken.
Andersom denken veel Marokanen dat Turken geen echte moslims zijn, omdat ze er hele rare gewoontes op na houden die door heel veel Turken erop na worden gehouden.

14-01-2003, 23:13

Citaat:
Origineel gepost door Kadir
Wie haat wie, dit is voor t eerst dat ik zoiets hoor, we "dissen" elkaar altijd wel, maar dat is gewoon voor de fa2...

Ik denk niet dat deze 2 volkeren elkaar haten hoor...
:schok:.........je zegt egt nuttige dingen...........




Ben het verderrrr met je eens........

Pagina's : [1] 2 3