Bekijk volle/desktop versie : Er wilt een man me hand komen vragen...



Pagina's : [1] 2 3 4 5

17-03-2012, 19:30
maar


Citaat:
ik vind hem totaal niet aantrekkelijk... ZIjn innerlijk is echt prachtig.
Maar als ik naar hem kijk, krijg ik een soort van afkeer ... Ik weet niet wat ik moet doen. En ik durf het niet te zeggen, is echt lullig... Hij heeft alles voor me over, kom ik met zo,n verot argumentje aanlopen...
wat moet ik doen, aub alleen serieuze reacties... heb ff geen zin dat kinderachtige gedoe

17-03-2012, 19:32


Waarom ga jij dan met hem om? Je hebt hem hoop gegeven voor niks.

Als je hem afwijst (zou ik wel doen voordat hij langskomt) dan moet je zeggen dat het probleem bij jou ligt, je bent er nog niet aan toe etc.

17-03-2012, 19:34
Oeh, up. Ik weet het ook niet.... Het is iets waar je overheen kan groeien als je van die persoon begint te houden bijvoorbeeld. Maar het is ook wel belangrijk dat je je aangetrokken voelt tot de persoon. Anders blijf je er altijd mee zitten.... Denk goed na en praat er met een dichte persoon over die jou daarover kan adviseren.

17-03-2012, 19:35
ik snap het even niet, je laat hem voor niks komen? waarom laat je hem dan komen?

17-03-2012, 19:36



Citaat door BoraSita:
Waarom ga jij dan met hem om? Je hebt hem hoop gegeven voor niks.

Als je hem afwijst (zou ik wel doen voordat hij langskomt) dan moet je zeggen dat het probleem bij jou ligt, je bent er nog niet aan toe etc.
hoop wie zegt dat ik hem hoop heb gegeven?
Ja heb er ook aan gedacht om dat te zeggen, maar hij dramt door...

17-03-2012, 19:37
Ik zou het niet doen dan. Gevoel zegt alles.

17-03-2012, 19:37
Salat istigara verrichten en dan pas beslissen. InshaAllah wordt je geleidt naar de juiste beslissing.

Vertrouw op Allah swt, uiterlijk zegt niet alles......

17-03-2012, 19:37

Citaat door GewoonIk_:
hoop wie zegt dat ik hem hoop heb gegeven?
Ja heb er ook aan gedacht om dat te zeggen, maar hij dramt door...
Omdat jij hem je tijd gunt.

Dan zeg je dit:


Citaat:
HAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAH
NO.

17-03-2012, 19:37

Citaat door Diiiamantje22:
Ik zou het niet doen, als hij je niet aantrekt qua uiterlijk, want je zegt dat je een afkeer tegen hem krijgt als je hem ziet..

ja...

Citaat door SPARKLING_:
Oeh, up. Ik weet het ook niet.... Het is iets waar je overheen kan groeien als je van die persoon begint te houden bijvoorbeeld. Maar het is ook wel belangrijk dat je je aangetrokken voelt tot de persoon. Anders blijf je er altijd mee zitten.... Denk goed na en praat er met een dichte persoon over die jou daarover kan adviseren.


die raad het af..


Citaat door verhaalmaakster:
ik snap het even niet, je laat hem voor niks komen? waarom laat je hem dan komen?
nee nee, hij wil de tel. nr van thuis om te bellen, hj WIL komen, maar hij heeft niog geen afspraak gemaakt..

17-03-2012, 19:37

Citaat door Mutawakkila:
Salat istigara verrichten en dan pas beslissen. InshaAllah wordt je geleidt naar de juiste beslissing.

Vertrouw op Allah swt, uiterlijk zegt niet alles......
Hoor jij een man dit ooit zeggen?

17-03-2012, 19:38

Citaat door BoraSita:
Omdat jij hem je tijd gunt.

Dan zeg je dit:
nee het was nooit mn bedoeling hoorr.... ik kwam er vndaag mee...

nee datr kan ik niet maken

17-03-2012, 19:39

Citaat door GewoonIk_:




nee nee, hij wil de tel. nr van thuis om te bellen, hj WIL komen, maar hij heeft niog geen afspraak gemaakt..
Ah op die manier, dan zeg je gewoon de waarheid ook al zou het hem pijn doen. Zeg dat hij jou type niet is, en geen toekomst in jullie samen ziet.

Of zeg tegen hem dat je word uitgehuwelijkt aan je neef uit marokko, en neem een nieuw nummer.

17-03-2012, 19:39



Citaat door Frau:
Ik zou het niet doen dan. Gevoel zegt alles.

hmmm

Citaat door Mutawakkila:
Salat istigara verrichten en dan pas beslissen. InshaAllah wordt je geleidt naar de juiste beslissing.

Vertrouw op Allah swt, uiterlijk zegt niet alles......


ja maar je meot je wel aangetrokken voelen toch. Een huwelijk is niet niks...

Citaat door BoraSita:
Hoor jij een man dit ooit zeggen?
nooit

17-03-2012, 19:40
Moeten wij ons dan gedragen als mannen??


Citaat door BoraSita:
Hoor jij een man dit ooit zeggen?

17-03-2012, 19:40

Citaat door verhaalmaakster:
Ah op die manier, dan zeg je gewoon de waarheid ook al zou het hem pijn doen. Zeg dat je zijn type niet bent, en geen toekomst in jullie samen ziet.

Of zeg tegen hem dat je word uitgehuwelijkt aan je neef uit marokko, en neem een nieuw nummer.
hahhaahha die zou mooi zijn

Pagina's : [1] 2 3 4 5