Bekijk volle/desktop versie : Wat haat ik verhuizen wie heeft dit ook? vooral met jonge kindjes pfffff ben zo moe



Pagina's : [1] 2

17-03-2012, 18:56
salam allemaal,

nog een paar dingetjes en dan ben ik klaar en dan is het opruimen geblazen pffff ..kleding moeten nog terug in de kast van mij me man en 2 kinderen, ik heb wat in vuilniszakken gedaan en opbergdozen en weet niet van wie wat is, behalve die van mijn man weet niet waar ik moet beginnen.

wie is ook pas verhuisd..deel jullie verhaal

17-03-2012, 19:10


Ik ben ook net verhuisd Elhamdoulah.
Ik snap hellemaal wat je bedoeld. Vandaag de sleutel ingeleverd.
Ik wou zo snel mogelijk alles klaar hebben van het is echt vermoeiend, uiteindelijk zijn we binnen 2 weken verhuisd.
Maar ik heb de tassen en vuilniszakken wel gelabeld, zo is het makkelijker uitpakken, alles zit Elhamdoulah al op zijn plekje.
We moeten alleen nog de kleine hang dingen doen enzo en lampen plaatsen.
Maar meis als je een dag voor uit trekt komt het zeker goed, vraag of iemand je wilt helpen, heb ik ook gedaan anders was ik nog bezig en ik heb geen kinderen.

17-03-2012, 19:14

Citaat door mecho:
Ik ben ook net verhuisd Elhamdoulah.
Ik snap hellemaal wat je bedoeld. Vandaag de sleutel ingeleverd.
Ik wou zo snel mogelijk alles klaar hebben van het is echt vermoeiend, uiteindelijk zijn we binnen 2 weken verhuisd.
Maar ik heb de tassen en vuilniszakken wel gelabeld, zo is het makkelijker uitpakken, alles zit Elhamdoulah al op zijn plekje.
We moeten alleen nog de kleine hang dingen doen enzo en lampen plaatsen.
Maar meis als je een dag voor uit trekt komt het zeker goed, vraag of iemand je wilt helpen, heb ik ook gedaan anders was ik nog bezig en ik heb geen kinderen.
salam meid, ja er is gelukkig wel hulp mijn man , broer helpt mee, ..ik heb ze dus niet gelabeld hahahahah dat wordt dus zoeken, ik heb hier nog in mijn oude huis kleiding van mijn man staan die ga ik nu wel labelen ben voorlopig nog bezig ze moeten ook nog een bed in elkaar zetten. moet ook nog 2 lampen hangen maar die komen pas volgende week omdat ze niet voorraad waren pfff heb nog een paar dagen te tijd om te vertrekken ghair inchallah heb nog een plasma scherm en dvd die nog mee moet en kleding van mijn man de rest komt later ghair inchallah xx

17-03-2012, 19:17

Citaat door moslima2010:
salam meid, ja er is gelukkig wel hulp mijn man , broer helpt mee, ..ik heb ze dus niet gelabeld hahahahah dat wordt dus zoeken, ik heb hier nog in mijn oude huis kleiding van mijn man staan die ga ik nu wel labelen ben voorlopig nog bezig ze moeten ook nog een bed in elkaar zetten. pfff heb nog een paar dagen te tijd om te vertrekken ghair inchallah
In het begin dacht ik ook, het lijkt wel alsof he oude huis niet leeg raakt. Spullen lijken zich te vermenigvuldigen echt erg.
Maar Inshallah haal je je deadline, ik bedoel als je hulp hebt komt het wel goed. Ik heb het zo aangepakt, elke dag deed ik een kamer indelen en uitruimen. Maar ik begrijp dat het met kinderen moeilijker is. Succes meid!!
Mocht je ooit verhuizen, labelen hahaha

17-03-2012, 19:48


Pfff verhuizen praat me er niet over.
Ben nu 9 maanden geleden verhuisd en heb nog 3 kleine kinderen kwam maar geen einde aan.
Was echt een bende overal maar ben helemaal blij met waar ik nu zit.

17-03-2012, 19:56
Ik ben 8 maanden geleden verhuisd en ben nog steeds niet klaar!!! Gewoon depressief.... Ik zat in mijn ouder huis en we hadden 3 weken om te verhuizen.. Maar op 1 dag werd ik zoooo gek.. Ik heb alles in vuilniszakken gedaan en dozen en zei tegen me man we gaan nu naar andere huis! Dus je kan je voorstellen met ontelbare vuilniszakken naar de nieuwe huis waar letterlijk niets was..

En had een babytje van 2 maanden... Gelukkig geen oudere kinderen... Anders zou ik het niet weten zeg...

Pffff als ik daar aan terug denk.. Heeeel veel succes!!

17-03-2012, 20:00
sellam moualaikoum dames,

ik ben ook maand geleden verhuist heb zelf trauma van gekregen zoo erggg niet normaal en ben ook bang dat er daarlijk wat mist geld ook van adres wijzigen van je vaste lasten was ook een helllllllllllllll oeeff alles ging mis en extra kosten bijgekomen niet normaal.
maar hamdulilah gaat al beter.

17-03-2012, 20:12
ik ben ook net twee weken verhuisd , en wat is verhuizen toch zo vermoeiend maar hamdoelilah ik had van mijn familie veel hulp
maar al die huishoudspullen en kleren pfffff ben wel blij dat het achter de rug is alleen moet er nog heel veel dingen goed ingericht moeten worden in een woord pffff

17-03-2012, 20:14

Citaat door barbie:
sellam moualaikoum dames,

ik ben ook maand geleden verhuist heb zelf trauma van gekregen zoo erggg niet normaal en ben ook bang dat er daarlijk wat mist geld ook van adres wijzigen van je vaste lasten was ook een helllllllllllllll oeeff alles ging mis en extra kosten bijgekomen niet normaal.
maar hamdulilah gaat al beter.
jij woont toch in belgie , ik ben naar de post gegaan heb daar een adreswijzeging door gegeven en tegen betaling sturen ze al je brieven naar het nieuwe adressen en dat vier maanden lang en zo kan je rustig alle vaste lasten veranderen naar het nieuwe adres

17-03-2012, 20:30

Citaat door ladyjamila007:
ik ben ook net twee weken verhuisd , en wat is verhuizen toch zo vermoeiend maar hamdoelilah ik had van mijn familie veel hulp
maar al die huishoudspullen en kleren pfffff ben wel blij dat het achter de rug is alleen moet er nog heel veel dingen goed ingericht moeten worden in een woord pffff
Hey meid ik kan me herinneren dat jij ook een huis zocht is het inmiddels gelukt?

17-03-2012, 20:38

Citaat door riffia19:
Hey meid ik kan me herinneren dat jij ook een huis zocht is het inmiddels gelukt?
ja hamdoelilah heb een huurhuis nu en in brussel (neder-over-heembeek) heel rustig daar , 2 slaapkamers en grote en kleine
en een ruime woonkamer

17-03-2012, 20:43
ik heb volgende week huisbezichtiging,ben benieuwd.verhuizen lijkt me idd moeilijk

17-03-2012, 20:59


Je moet gewoon erg systematisch te werk gaan en het dan kamer voor kamer aanpakken.

Begin zo vroeg mogelijk en hou jezelf wakker met koffie en daarna hou je een weekje vakantie in je eigen huis.

Lijkt me juist hartstikke leuk om te doen, ik wacht op het moment dat ik kan opknappen

17-03-2012, 21:04
noona,je wacht op moment dat je kan opknappen?lijkt me echt een teringwerk.
als we het huis aannemen,laten we alles door schilders doen.ik heb daar zo niets mee

17-03-2012, 21:35

Citaat door mercedez207:
noona,je wacht op moment dat je kan opknappen?lijkt me echt een teringwerk.
als we het huis aannemen,laten we alles door schilders doen.ik heb daar zo niets mee
ik hou er ook niet van

Pagina's : [1] 2