Bekijk volle/desktop versie : Time has Come



Pagina's : 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9

17-03-2012, 23:31

Citaat door Talibanii:
Welke vooruitgang?
Mohammed probeerde de onderdrukten meer rechten te geven, democratie probeert Iedereen evenveel rechten te geven .

18-03-2012, 02:48


Het voordeel van een sharia volgens de koran en sunnah is dat het leven menselijker wordt.

Overspel, moord, en elk vorm van criminaliteit zal drastisch minder worden omdat het hard wordt aangepakt.

Waar je ook kijkt, je ziet haram...tegenwoordig.

18-03-2012, 02:59
marokko.nl????

islamofben.nl


ik ben weg hier ik hoop de rest ook van de mocros laat die kaffirs hier maar hun frustratie uiten

18-03-2012, 03:04

Citaat door Leonidas:
Is een ander woord voor aleviet.
Ow en hoe weet jij dat nou eikel ? Ik ben van huisuit Aleviet en afstammeling van de Ahl al Bayt.

Alawieten(nusayri's) zijn anders dan Alevieten. Het is een geheel ander stroming.

Alevieten hebben bekashi elementen, Alawieten niet. Alevieten zijn individueel zeer verschillend.
Nusayri worden niet erkent als sjiieten (alevieten ook niet echt daar niet van )
Daarentegen zijn ALAWIETEN-NUSAYRI Arabieren ! Alevieten zijn met name Turken en Koerden.

18-03-2012, 03:16



Citaat door Zulfikar:
Ow en hoe weet jij dat nou eikel ? Ik ben van huisuit Aleviet en afstammeling van de Ahl al Bayt.

Alawieten(nusayri's) zijn anders dan Alevieten. Het is een geheel ander stroming.

Alevieten hebben bekashi elementen, Alawieten niet. Alevieten zijn individueel zeer verschillend.
Nusayri worden niet erkent als sjiieten (alevieten ook niet echt daar niet van )
Daarentegen zijn ALAWIETEN-NUSAYRI Arabieren ! Alevieten zijn met name Turken en Koerden.
alamiet

18-03-2012, 08:53
Mag je in een islamitische staat ook demonstreren?

18-03-2012, 11:27

Citaat door Zulfikar:
Ow en hoe weet jij dat nou eikel ? Ik ben van huisuit Aleviet en afstammeling van de Ahl al Bayt.

Alawieten(nusayri's) zijn anders dan Alevieten. Het is een geheel ander stroming.

Alevieten hebben bekashi elementen, Alawieten niet. Alevieten zijn individueel zeer verschillend.
Nusayri worden niet erkent als sjiieten (alevieten ook niet echt daar niet van )
Daarentegen zijn ALAWIETEN-NUSAYRI Arabieren ! Alevieten zijn met name Turken en Koerden.
"Overal" wordt vermeld; Assad; aleviet. Ook te vinden nusayri = alaviet.

The 'Alawis or Nusayris are a minority syncretistic religion mainly located in Syria. Surprisingly, they share some beliefs with Shi'ite Muslims and Christians.

wat je ziet is dat de een alaviet en de ander weer alawiet schrijft, maar het gaat om dezelfde groep.
The ‘Alawi religion, also previously known as Nusayri or Nosairi (named after Ibn Nusayr or Nusair) or al-Ansariyyah (named after the Syrian mountain range area), are a syncretistic religion with close affinities to Shi’a Islam. There is also the possibility that the term Nusayri comes from the diminuitive of the term Nasara, meaning Christians, as many of their tenets are Christian.

18-03-2012, 11:56

Citaat door Leonidas:
"Overal" wordt vermeld; Assad; aleviet. Ook te vinden nusayri = alaviet.

The 'Alawis or Nusayris are a minority syncretistic religion mainly located in Syria. Surprisingly, they share some beliefs with Shi'ite Muslims and Christians.

wat je ziet is dat de een alaviet en de ander weer alawiet schrijft, maar het gaat om dezelfde groep.
The ‘Alawi religion, also previously known as Nusayri or Nosairi (named after Ibn Nusayr or Nusair) or al-Ansariyyah (named after the Syrian mountain range area), are a syncretistic religion with close affinities to Shi’a Islam. There is also the possibility that the term Nusayri comes from the diminuitive of the term Nasara, meaning Christians, as many of their tenets are Christian.
Wikipedia is geen bron. Wij hebben Nusayrieten als buren en kennissen. Nusayrieten noemen zich sinds kort Alawiet.
In Turkije staan zij ook bekend als Alevieten> Arabische Alevieten. Alleen, de term Aleviet is niet legitiem voor hun.
Ook is het zo dat Alawiyyah een algemeen term is voor zovel afstammelingen van Imam Ali als volgelingen.

Nusayriyah als stroming heeft vrijwel niets gemeen met het Alevitisme uit Turkije> Alevieten.

Nusayrieten zien zichzelf ook niet als ''Alevi'' in de zin van Alevitisme.

18-03-2012, 12:02

Citaat door Zulfikar:
Wikipedia is geen bron. Wij hebben Nusayrieten als buren en kennissen. Nusayrieten noemen zich sinds kort Alawiet.
In Turkije staan zij ook bekend als Alevieten> Arabische Alevieten. Alleen, de term Aleviet is niet legitiem voor hun.
Ook is het zo dat Alawiyyah een algemeen term is voor zovel afstammelingen van Imam Ali als volgelingen.

Nusayriyah als stroming heeft vrijwel niets gemeen met het Alevitisme uit Turkije> Alevieten.

Nusayrieten zien zichzelf ook niet als ''Alevi'' in de zin van Alevitisme.
komt niet van internet maar een antropologisch artikel over de Alevieten:

http://paula-i-nielson.suite101.com/alawi-or-nusayri-religion-of-the-middle-east-a216223

zie o.a.:

"The ‘Alawi religion, also previously known as Nusayri or Nosairi (named after Ibn Nusayr or Nusair) or al-Ansariyyah (named after the Syrian mountain range area), are a syncretistic religion with close affinities to Shi’a Islam. There is also the possibility that the term Nusayri comes from the diminuitive of the term Nasara, meaning Christians, as many of their tenets are Christian."

18-03-2012, 12:03

Citaat door hork:
Mag je in een islamitische staat ook demonstreren?
waarom reageer je in mijn topic wat wil je?!

Scheer je weg man

18-03-2012, 12:11

Citaat door smartie4:
waarom reageer je in mijn topic wat wil je?!

Scheer je weg man
Het is een serieuze vraag: mag je demonstreren in een islamtische staat?

18-03-2012, 12:12
Islamitische staat: Time Has Gone

18-03-2012, 12:14



Citaat door hork:
Het is een serieuze vraag: mag je demonstreren in een islamtische staat?
je verstaat nederlands toch scheer je weg man, zoek mijn aandacht niet, en die vraag
hoef je niet te stellen in die maatschappij ben jij niks waard, dus die vraag is aan jouw niet besteed

18-03-2012, 12:19

Citaat door smartie4:
je verstaat nederlands toch scheer je weg man, zoek mijn aandacht niet, en die vraag
hoef je niet te stellen in die maatschappij ben jij niks waard, dus die vraag is aan jouw niet besteed
Beetje last van projectie? Het is een openbaar forum en richt me niet specifiek tot jou.

18-03-2012, 12:26

Citaat door hork:
Beetje last van projectie? Het is een openbaar forum en richt me niet specifiek tot jou.
De mijne is niet openbaar niet voor jouw in ieder geval gewoon wegwezen punt uit!

Je irriteert je bent een vlieg, een strontvlieg

Pagina's : 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9