Bekijk volle/desktop versie : Redbul uit vinder overleden



Pagina's : [1] 2 3

17-03-2012, 11:18
Chaleo Yoovidhya, de uitvinder van het energiedrankje Red Bull, is in Thailand op 89-jarige leeftijd overleden.
In de jaren zeventig leidde Chaleo een farmaceutische bedrijf, dat een energiedrankje voor Thaise buschauffeurs en bouwvakkers ontwikkelde. Het drankje droeg de naam Krathing Daeng en werd snel populair.

In 1984 begon Chaleo met een Australische partner een nieuw bedrijf, waarna het drankje onder de Engelse vertaling Red Bull de hele wereld over ging.

Chaleo wordt tot de rijkste mannen van de wereld gerekend, met een geschat vermogen van enkele miljarden.

17-03-2012, 11:23


Meeste meisjes kunnen niet zoNder

17-03-2012, 12:03
Ik vind het erg voor mensen die daar zo verslaafd aan zijn geraakt.

Heb maar 1 slokje gedronken zooo viess vond ik het

Inna lillahi wa inna lillahie raji3oen.

17-03-2012, 12:04

Citaat door Billejunk:
Meeste meisjes kunnen niet zoNder
Waarom alleen maar meisjes, genoeg mannen die daar ook niet zonder kunnen hoor.

17-03-2012, 12:30


malish zo lang red bull niet sterft.

17-03-2012, 12:32
Ik was echt addicted, maar kreeg er hartkloppingen en kortademigheid van. Dus mee gekapt..Schijnt erg slecht voor je darmen enzo te zijn, kwam ik na 3 jaar iedere dag 0.5 liter redbull, achter

17-03-2012, 12:34

Citaat door Afedja7-020:
blue bastard is 10 x lekkerder.
Waar haal je die? Nooit van gehoord

17-03-2012, 12:37

Citaat door XxFaaaaatjuhxX:
Waarom alleen maar meisjes, genoeg mannen die daar ook niet zonder kunnen hoor.
Omdat ik altijd meisjes zie lopen met redbul

17-03-2012, 12:40

Citaat door Men-Expert:
Waar haal je die? Nooit van gehoord
Ze besteld uit amerika denk ik haha

17-03-2012, 12:41

Citaat door Afedja7-020:
Vomar
vooral als ie koud is. pff danger.. ik knal 'm gewoon in 1 keer achterover.. zo lekker is ie!
Ga ik ook een keer proberen..I love danger

17-03-2012, 12:41

Citaat door Billejunk:
Ze besteld uit amerika denk ik haha
Ze?

17-03-2012, 12:45

Citaat door Billejunk:
Omdat ik altijd meisjes zie lopen met redbul
Redbull verhoogt de stofwisseling, misschien poging tot afvallen? Ik dronk t eigenlijk altijd uit gewoonte, niet per se omdat ik t superlekker vond..

17-03-2012, 12:46



Citaat door Afedja7-020:
moet je doen!
die mixed up met cassis is ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk.. die kun je bij de lidl halen
Hahaha, ik heb helaas geen lidl in de buurt.. Haal ik gewoon die blue bastard en giet ik er zelf cassis bij

17-03-2012, 12:46
Ik ben er zo verslaafd aan , dat is gewoon wat ik elke dag 2 keer of 3 keer drink, had een keer hartklopping gehad omdat ik vroeg inde ochtend 2 blikje's dronk met paracitamol had niets gegeten niks dacht effe dat ik dood zou gaan en beweerde me zelf dat ik het nooit end at ook nooit meer zou drinken
en jaa hoor volgende dag 4 blikjes achterelkaar

17-03-2012, 12:50

Citaat door chinwiaa1:
Ik ben er zo verslaafd aan , dat is gewoon wat ik elke dag 2 keer of 3 keer drink, had een keer hartklopping gehad omdat ik vroeg inde ochtend 2 blikje's dronk met paracitamol had niets gegeten niks dacht effe dat ik dood zou gaan en beweerde me zelf dat ik het nooit end at ook nooit meer zou drinken
en jaa hoor volgende dag 4 blikjes achterelkaar ;jammer:
Is wel slecht voor je zoveel, Lees dit:

'In Frankrijk en Denemarken hebben ze het pas al verboden,omdat de realiteit van deze drank is dat hij een cocktail van de dood is, omdat de componenten worden gemengd met vitamine glucuronolactone.
Glucuronolactone is een zeer gevaarlijke chemischprodukt, die fungeert als een hallucinogene drug, ontwikkeld door het Ministerie van Defensie van de Verenigde Staten in de jaren 60, om het moreel van de troepen in Vietnam te stimuleren, om de stress van de oorlog tegen te gaan. Maar de effecten ervan op het lichaam waren zo verwoestend, dat men ermee moest stoppen vanwege de hoge percentage van gevallen van migraine, hersentumoren en ziekten van de lever die is gebleken dat soldaten hadden die er gebruik van maakten.
En ondanks dit, is op het blikje van Red Bull te lezen wat haar componenten zijn:
GLUCURONALACTONE, medisch geclassificeerd als een stimulant.
Maar ze zeggen niet wat de gevolgen zijn op het blikje Red Bull van zijn consumptie. Ze zouden een reeks van waarschuwingen moeten plaatsen:

1. Het is gevaarlijk, als u geen lichaamsbeweging doet, omdat de functie van de energizing de hartslag versnelt, kan je een VOLLEDIGE hartaanval krijgen.
2. U loopt het risico op het lijden van een hersenbloeding als gevolg van de Red Bull. Het bevat componenten die het bloed verdunnen die naar het hart wordt gepompt, het kost minder moeite, en dus is minder er fysieke uitputting.

Pagina's : [1] 2 3