Bekijk volle/desktop versie : vreemd....



14-01-2003, 09:44
Salaam Alaikoem,

Hoe meer ik het nieuws volg de laatste tijd hoe vreemder ik het begin te vinden ......
Ik begrijp de wereld niet meer, althans de mensen daarin in ieder geval.....Bush loopt overal en nergens te zeggen dat hij oorlog met Irak wil, terwijl Irak ze toch toestemming heeft gegeven om te inspecteren, en Amerika heeft alsnog het gore lef om te zeggen dat Irak niet meewerkt,....en bla bla bla....dingen verstopt.....ik heb zoiets:"vuile jood kom dan met bewijs......." of hou je lelijke bek!! en dan die lelijke hondje van hem premier Blair, dat hondje dat achter die lelijke rat van een Bush aanloopt....doet zehme mee, zodat groot brittanie ook maar is een keer in de schijnwerpers staat..!!! waarom doen die arabische landen niets hiertegen....waarom lijkt het alsof iedereen zijn mond dicht houd, wat is er aan de hand......!!!! ik begrijp het niet meer

Salaam Alaikoem

14-01-2003, 09:50


hoe minder bewijs bush heeft hoe harder hij schreeuwt, om de massa achter hem aan te krijgen..


de arabieren houden hun mond omdat zij marioneten van amerika zijn..

14-01-2003, 09:56
De Arabische landen kunnen het onderling niet met elkaar eens zijn/worden.....dus voor elkaar opkomen komt al helemaal niet ter sprake.....en kijk alleen maar naar Palastina....iedereen die kijkt toe...maar geen haan die erna kraait.....Nu hebben Israeliers al voorzorgsmaatregelen getroffen mocht er een oorlog uitbreken (gasmaskers, schuilkelders en raketten die voor de helft door Amerika is geschonken)....en niemand die naar de oorspronkelijke bewoners omkijkt........

14-01-2003, 10:07
Die mensen in Palestina zijn de wanhoop nabij, die vrouwen en kinderen...Allah is groot, maar is het niet zo dat broeders en zusters in de Islam elkaar horen te helpen, is dat niet onze verplichting…waarom doen die hogere leiders onder ons niets,…zoals bijv. de koning van marokko, nou in ieder geval zie ik er niets van…..kijk naar die beelden die we op t.v. zien, ik word er echt gek van…die gevangenis waar ze in leven, genoeg is genoeg geweest

14-01-2003, 10:16


Justice Will Be Served Inchaillah

14-01-2003, 10:21
Inscha Allah......