Bekijk volle/desktop versie : wat vinden jullie van de marokkaanse regering



14-01-2003, 08:58
salamou alaikum
ik vind het eigenlijk een beetje racistisch en helemaal niet democratisch
de koning is de baas,de bevolking heeft niks te zeggen en als je je mening over de koning uit dan zit je zo in de gevangenis.
sommige gebieden zijn ze gewoon vergeten ,ze geven alleen aan de steden waar de koning meestal is aandacht,zelfs de wegen zijn slecht en behalve dat stuk van FES naar SETTAT
ze zijn de berbers ook een beejke vergeten en erkenne lamazigia niet als een taal terwijl er ook berberse marokkaanen zijn

en als je rijk bent ben je overal welkom en als je arm bent word je nergens geaccepteerd

wat vinden jullie er van

14-01-2003, 09:02


Ik denk dat niemand meer wat positiefs heeft te zeggen na jouw verhaal gelezen te hebben. Dus hoe bedoel je "wat vinden jullie er van".

14-01-2003, 09:05

Citaat:
Origineel gepost door Kadir
Moderator, jij bent er vroeg bij...
vroeg??? he lan, het is al 9:00 uur, hoezo vroeg??

14-01-2003, 09:07

Citaat:
Origineel gepost door Moderator
Ik denk dat niemand meer wat positiefs heeft te zeggen na jouw verhaal gelezen te hebben. Dus hoe bedoel je "wat vinden jullie er van".
wat vinden jullie van de marokkaanse regering meschien heb jij een andere beeld er over

14-01-2003, 09:10


[QUOTE]Origineel gepost door Kadir
Nou, ze3ma goede Marokkaan...

Voor luie mensen zoals mij is het nog HEEEEEL vroeg...

Maar jah, ben dan al sinds 7 uur wakker... [/QUO
ik heb de eerste 2 uue geen les maar moest me om 8 uur melden
erg he

14-01-2003, 09:17

Citaat:
Origineel gepost door Kadir
Nou, ze3ma goede Marokkaan...

Voor luie mensen zoals mij is het nog HEEEEEL vroeg...

Maar jah, ben dan al sinds 7 uur wakker...
Ik begrijp het lan, shoarma zaken gaan ook pas om 12:00 uur open toch?

14-01-2003, 09:18
ewa assi mederator geef je mening
beslama

14-01-2003, 09:50
3la moderator
ha ha ha

14-01-2003, 14:43
oke wie vind dat ze het wel goed doen

14-01-2003, 15:27
iedereen vind dat ze het goed doen????

14-01-2003, 15:45
De marokkaanse regering heb ik geen oordeel over, aangezien er altijd corruptie heeft afgespeelt daarbinnen. Niemand is te vertrouwen.
Verder heb ik alleen maar positieve woorden over onze koning. Hij is tov zijn vader veel meer een vader van het land. Hij staat dichterbij het volk dan zijn vader was. Daarbij komt ook nog het feit dat hij in Europa en Amerika heeft gestudeert en daardoor een andere cultuur en maatschappij heeft gezien. Voor "ons" buitenlandse marokkanen is het ook verbetert. Vroeger werd men vaak afgeperst door politie en nu is dat allemaal verandert. Er kan natuurlijk meer veranderen, maar er is al een begin gemaakt.

15-01-2003, 15:15
dat wij tegenwoordig beter behandeld worden daar heb je gelijk in

maar kijk ik heb 6 jaar inn marokko gewoond en op school gezeten en we kregen ook frans naast het arabisch terwijl er geen franse mensen in marokko wonen maar er wonen wel berners dus ze kunnen zo goed berbers geven
weet je hoe erg ik het vind als twee land genoten niet in de eigen taal met elkaar kunnen comuniceren