Bekijk volle/desktop versie : Oeff marokaanse dames die leidinggevende zijn



Pagina's : [1] 2 3

16-03-2012, 20:00


Waarom kunnen ze zich niet normaal gedragen? Al mijn collega' s lachen haar uit. En het ergste is..ik kan ze niks kwalijk nemen..





Gelukkig niet mijn leidinggevende...

Sent from my PC677 using Tapatalk

16-03-2012, 20:02


Ik had ook jaren geleden een Marokkaanse leidinggevende die belachelijk was Maar ik geloof best dat er goede Marokkaanse leidinggevenden zijn als ze maar zichzelf zouden blijven ipv zich te gedragen als tirannen en te denken dat je daarmee serieus genomen wordt of respect afdwingt Doe gewoon normaal idd..

16-03-2012, 20:03
Ze zijn niets gwn

16-03-2012, 20:03
Wat me opvalt dat ze zich willen distantieren van het marokkaans zijn heb je dat ook gemerkt?? Dat ze opeens heel vernederlands doen tegen een marokkaan.

16-03-2012, 20:05


heeft niks met marokkaenen te maken. Bijna alle leidinggevende zijn TRRRRRRRRRRRR!

16-03-2012, 20:06
Ik ben ook een leidinggevende en Marokkaanse en ik doe niets belachelijks eigenlijk. Gewoon rechtvaardig.
En ik draag hoofddoek dus er valt niet te verbergen dat ik 'anders' ben dan de rest.
Heb trouwens geen Marokkaanse collega's in het bedrijf...

Dus het kan ook anders mensen !!

16-03-2012, 20:06

Citaat door Julia-ailuJ:
Ik had ook jaren geleden een Marokkaanse leidinggevende die belachelijk was Maar ik geloof best dat er goede Marokkaanse leidinggevenden zijn als ze maar zichzelf zouden blijven ipv zich te gedragen als tirannen en te denken dat je daarmee serieus genomen wordt of respect afdwingt Doe gewoon normaal idd..



Ja er zullen vast goede zijn natiurlijk. Nee deze denkt dat ze van glimlachen rimpls krijgt ofzo met haar chagrijnige kop. Ze lacht alleen tegen hoge piefjes...en voelt zich dan zo geweldig. Wat zei vergeet is dat de hoge piefjes tegen iedereen praten/lachen.

Sent from my PC677 using Tapatalk

16-03-2012, 20:08

Citaat door QueenEsje:
Ik ben ook een leidinggevende en Marokkaanse en ik doe niets belachelijks eigenlijk. Gewoon rechtvaardig.
En ik draag hoofddoek dus er valt niet te verbergen dat ik 'anders' ben dan de rest.
Heb trouwens geen Marokkaanse collega's in het bedrijf...

Dus het kan ook anders mensen !!


Jaa natuurlijk. Ik geloof je best hoor. Maar het is gewoon frustrerend en lachwekkend tegeljjk om aan te zien. Als ze zich nou maar normaal gedroeg dan was er niks aan de hand

Sent from my PC677 using Tapatalk

16-03-2012, 20:08

Citaat door Niss:
heeft niks met marokkaenen te maken. Bijna alle leidinggevende zijn TRRRRRRRRRRRR!



So NOT true

Sent from my PC677 using Tapatalk

16-03-2012, 20:09

Citaat door sensitivewomen:
Wat me opvalt dat ze zich willen distantieren van het marokkaans zijn heb je dat ook gemerkt?? Dat ze opeens heel vernederlands doen tegen een marokkaan.



Haha heb haar gelukkig nooit echt hoeven te sprekeb..maar ik kan ne voorstellen wat je bedoelt

Sent from my PC677 using Tapatalk

16-03-2012, 20:12

Citaat door Madame_Louisa:
Jaa natuurlijk. Ik geloof je best hoor. Maar het is gewoon frustrerend en lachwekkend tegeljjk om aan te zien. Als ze zich nou maar normaal gedroeg dan was er niks aan de hand

Sent from my PC677 using Tapatalk
Belachelijk zijn hoef je echt geen Marokkaans voor te zijn hoor!
Ik heb er ook al heel wat zien rondlopen, waar ik soms echt denk van wat???
Charisma moet je niet afwinden, dat heb je of niet.
Het is helaas wel zo dat een leidinggevende altijd wel 'extra' nagekeken wordt, maar dat is menselijk!

16-03-2012, 20:19

Citaat door Madame_Louisa:
Ja er zullen vast goede zijn natiurlijk. Nee deze denkt dat ze van glimlachen rimpls krijgt ofzo met haar chagrijnige kop. Ze lacht alleen tegen hoge piefjes...en voelt zich dan zo geweldig. Wat zei vergeet is dat de hoge piefjes tegen iedereen praten/lachen.

Sent from my PC677 using Tapatalk
Zo was die van mij ook, er kon geen glimlachje van af, de dacht dat als ze een keertje zou lachen mensen haar niet meer serieus zouden nemen ofzo En idd alleen vriendelijk doen tegen de 'baas' Dat zijn dan ook absoluut geen geboren leiders, het is juist heel krampachtig en geforceerd leiding geven zoals ze dat in die flut ''How to be a leader'' boekjes lezen

16-03-2012, 20:56


Mijn vorige was ook een flut van een LG en heel toevallig marokkaans..

16-03-2012, 21:40
nou ik heb wel DUIDELYK het verschil gemerkt met een marokkaanse verantwoordelyke ; die marokkaanse was trouwens ook een vriendin van my ; op een dag was ik het zat ; neen niet zat maar SPUUGzat ; echt waar ik denk dat nog nooit iemand in me leven my zo als SHIT heeft trachten te behandelen als zy vanwege haar functie ; maar wy hadden knallende ruzie gemaakt ; ik wil nooit never jamais nog EVER met haar samenwerken! nooit meer een marokkaanse als leidinggevende ; trauma


16-03-2012, 21:47
Ze is geen leidinggevende maar maatschappelijk werkster en soms is het alsof ze zich hoogmoedig opstelt weet 't niet...Ze heeft het erg vaak over dat ''dat typisch Marokkaans is'' en dat het belachelijk is en ze kijkt hoog, echt zo---->

Pagina's : [1] 2 3