Bekijk volle/desktop versie : Wat deed jij?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

16-03-2012, 14:25
Na je scheiding (tijdens), wat betreft mannen/vrouwen. Daten, kort daarna hertrouwd, of helemaal geen interesse in mannen/vrouwen meer na een scheiding.

Ben benieuwd naar jullie verhalen dames en heren, do tell

16-03-2012, 17:24


Niemand gescheiden blijkbaar

16-03-2012, 17:27
ben ook benieuwd

16-03-2012, 17:51

Citaat door princessaa-:
ben ook benieuwd
Me too nu nog iemand reageren

16-03-2012, 20:58


Na mijn scheiding ben ik de marokkaanse man erg gaan haten. Vooral als ik er een op straat zie hangen, dan heb ik werkelijk waar echt een misselijk gevoel. ik spuug op hun( letterlijk). ik doe dat niet als ze heel erg in de buurt zijn natuurlijk, maar als ik ze voorbij ben!
Ik voel zo'n woede naar ze!

16-03-2012, 21:05

Citaat door txxxxxxxxxt:
Na mijn scheiding ben ik de marokkaanse man erg gaan haten. Vooral als ik er een op straat zie hangen, dan heb ik werkelijk waar echt een misselijk gevoel. ik spuug op hun( letterlijk). ik doe dat niet als ze heel erg in de buurt zijn natuurlijk, maar als ik ze voorbij ben!
Ik voel zo'n woede naar ze!
Is dat zo gebleven? En zo niet wanneer veranderde dat weer

16-03-2012, 21:08
vrouwen moeten sowieso niet net na hun scheiding aan een volgende man denken. vaak zijn de wonden nog geeneens geheeld of ze storten zich in een andder huwelijk. dat werkt gewoon niet voor de vrouw.

beter kun je je dan focussen op jezelf en je leven stabiliseren

16-03-2012, 21:08

Citaat door txxxxxxxxxt:
Na mijn scheiding ben ik de marokkaanse man erg gaan haten. Vooral als ik er een op straat zie hangen, dan heb ik werkelijk waar echt een misselijk gevoel. ik spuug op hun( letterlijk). ik doe dat niet als ze heel erg in de buurt zijn natuurlijk, maar als ik ze voorbij ben!
Ik voel zo'n woede naar ze!
Waarom? Er is maar 1 man die je onrecht aan gedaan heeft, waarom ga je iedereen dan haten? Dat jij haat kan niemand wat schelen hoor...je hebt er alleen maar jezelf mee... Denk je dat een Marokkaanse man anders is dan een man van een andere afkomst?

TS; Ik heb elke zaterdagavond een date met een andere dude. Ik maak na elke date een verslag over hem en na 1 jaar bel ik van de 53 dates terug die het leukst was. Ik ben nu erg kritisch en ga alleen nog voor het beste enzo.

16-03-2012, 21:10

Citaat door txxxxxxxxxt:
Na mijn scheiding ben ik de marokkaanse man erg gaan haten. Vooral als ik er een op straat zie hangen, dan heb ik werkelijk waar echt een misselijk gevoel. ik spuug op hun( letterlijk). ik doe dat niet als ze heel erg in de buurt zijn natuurlijk, maar als ik ze voorbij ben!
Ik voel zo'n woede naar ze!
wat jij doiet is niet goed voor je welzijn, dit houdt in dat je je scheiding nog niet verwerkt hebt.
Probeer het verleden en je ex los te laten, alleen dan kun je verder.
maar blijf niet hangen in je woede, want je doet jezelf ermee tekort meid.

16-03-2012, 21:11

Citaat door Julia-ailuJ:
Waarom? Er is maar 1 man die je onrecht aan gedaan heeft, waarom ga je iedereen dan haten? Dat jij haat kan niemand wat schelen hoor...je hebt er alleen maar jezelf mee... Denk je dat een Marokkaanse man anders is dan een man van een andere afkomst?

TS; Ik heb elke zaterdagavond een date met een andere dude. Ik maak na elke date een verslag over hem en na 1 jaar bel ik van de 53 dates terug die het leukst was. Ik ben nu erg kritisch en ga alleen nog voor het beste enzo.
ik hoop dat je dit niet meent

16-03-2012, 21:18

Citaat door Sabryne:
vrouwen moeten sowieso niet net na hun scheiding aan een volgende man denken. vaak zijn de wonden nog geeneens geheeld of ze storten zich in een andder huwelijk. dat werkt gewoon niet voor de vrouw.

beter kun je je dan focussen op jezelf en je leven stabiliseren


Eens, maar stel het komt op je pad wat doe je dan?


Citaat door Julia-ailuJ:
Waarom? Er is maar 1 man die je onrecht aan gedaan heeft, waarom ga je iedereen dan haten? Dat jij haat kan niemand wat schelen hoor...je hebt er alleen maar jezelf mee... Denk je dat een Marokkaanse man anders is dan een man van een andere afkomst?

TS; Ik heb elke zaterdagavond een date met een andere dude. Ik maak na elke date een verslag over hem en na 1 jaar bel ik van de 53 dates terug die het leukst was. Ik ben nu erg kritisch en ga alleen nog voor het beste enzo.
Ik snap haar wel, denk dat meerdere dat hebben. Is niet goed voor dr zelf en ook als je echt de emotie los laat hierin weet je ook wel dat niet alle mannen hetzelfde zijn.

Dat laatste meen je niet, i hope

16-03-2012, 21:34
my heeft dat geholpen om myn 1ste huwelyk te vergeten ; ik had behoefte aan nieuwe contacten maar uiteindelyk werd het toch niks ; nu na een jaar ben ik er eerlyk gezegd klaar mee ; het hoeft niet meer voor my die hele trouw gedoe

16-03-2012, 21:43


[QUOTE=_Lovely_;105181889]Eens, maar stel het komt op je pad wat doe je dan?

het werkt niet lieverd, mannen kunnen dat miss wel, maar bij vrouwen ligt het ingewilkelder.
net na je scheiding weet je nog niet waar je staat, je hebt net een klap te verduren gehad en dat heeft echt tijd niodig.
dat moet je ook niet willen net na je scheiding, leer eerst jezelf opnieuw kennen, ken je waarde en dan na een tijd wanneer je weer lekker in je vel zit en stabiel bent...indien dan een WELD LHLAH op je pad komt, kun je de stap nemen.

maar doe niks overhaast..

gair inshallah



Ik snap haar wel, denk dat meerdere dat hebben. Is niet goed voor dr zelf en ook als je echt de emotie los laat hierin weet je ook wel dat niet alle mannen hetzelfde zijn.

16-03-2012, 21:44

Citaat door StreetChic:
my heeft dat geholpen om myn 1ste huwelyk te vergeten ; ik had behoefte aan nieuwe contacten maar uiteindelyk werd het toch niks ; nu na een jaar ben ik er eerlyk gezegd klaar mee ; het hoeft niet meer voor my die hele trouw gedoe
het werd niks omdat je er eigenlijk helemaal niet klaar voor was..
jouw mekteb komt vanzelf op je pad inshallah.

16-03-2012, 21:47
Denk dat heel veel vrouwen/mannen op die manier het proberen te verwerken. Ik vraag me af of dat dus helpt heb altijd gedacht van niet.

Zaten er in jou geval geen geschikte kandidaten bij?

Citaat door StreetChic:
my heeft dat geholpen om myn 1ste huwelyk te vergeten ; ik had behoefte aan nieuwe contacten maar uiteindelyk werd het toch niks ; nu na een jaar ben ik er eerlyk gezegd klaar mee ; het hoeft niet meer voor my die hele trouw gedoe

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8