Bekijk volle/desktop versie : Wie kent rifki Aboe shaima



15-03-2012, 23:08
Beste damens en heren,


Ik had een vraag over rifki Abou Shaima in Brussel.
Wie heeft ervaring met zijn roqyah?? Ik zou dit graag willen weten.
Ik ken een zuster die naar hem wil gaan. Wordt zijn roqyah volgens de juiste wijze uitgevoerd.?

Alvast bedankt.
groetjes

16-03-2012, 22:16


Niemandd??????

18-03-2012, 21:23
selaam mu alaikum,

Zou ook graag willen weten over Abu Chaima of zijn rukia doet zoals het hoort ?

Wie heeft er ervaring gehad met hem?

graag reactiees pleaaze het is dringend

barak allah u fiekoum!

21-03-2012, 13:06
Salam,

Ik zou ook wat meer info willen hebben over abou chaima over hoe hij te werk gaat met roqya of dat ook echt zoals islamitische wijze gebeurd, ik heb al enige tijd geleden zijn telefoonnmr gekregen alleeen durf ik nog steeds niet te gaan om roqya bij hem te doen omdat ik nog niet zeker ben. iemand die ervaring heeft met hem hoor ik het graag? Djazaka Allahoe ghairen

22-03-2012, 18:34


salaam;;ik ken hem echt goed .hij is de onkel van mijn man.geloof mij,alhamdollilah hij is er goed in,doet het volgens islamitische wijze,spreek uit ervaring.

23-03-2012, 17:21
Er zijn diverse lezingen op het internet te vinden van de Sheik waarin hij uitlegt hoe men Roqya dient te verrichten.
Zie, http://dimadima.nl/

Ghiar incha allah!

24-03-2012, 17:21
Ik kom zelf van Nederland. Hij heeft zelf Rokia verricht bij mij en nog een familielid. En bij geen van ons heeft ie verteld dat we niets hebben en om geld gevraagd of iets. Sterker nog hij gaf zelf aan dat het niet nodig is. Fisabillillaah.

Ik heb er zelf goede ervaringen mee gehad. Eén van de weinige Raqi's waar ik heb gegild Na twee weken zijn opdrachten te hebben gevolgd voelde ik me al goed. Helaas woonde ik toen aan de andere kant van NL en kon ik niet zo vaak Roqia laten verrichten door hem. Dus ik zelf dwaalde al snel weer naar omlaag.

25-03-2012, 18:05
Heeft iemand zijn nummer?

06-04-2012, 20:19
Ik vind hem mashaAllah, je kunt idd wat onze broerder hierboven zei kijken en beluisteren op dimadima.nl