Bekijk volle/desktop versie : Dit feit is de exacte reden waarom Islamia er zo slecht aan toe is !



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

25-11-2004, 11:25
Moslims zijn erg slecht in het toegeven van hun ongelijk.

Toegeven heeft alles met vergeving te maken, van jezelf en van anderen.

Omdat toegeven, behalve onder zware, meestal geweldadige, druk van buiten, niet in de geloofsgenen zit, zullen zij hun fouten ook niet gauw opmerken en erkennen.


Men beschouwt het als laf wanneer je jezelf vrijwillig en nederig verontschuldigend klein maakt,
terwijl in Judeochristiania dat juist gezien wordt als een heldenhaftigheid.

Dit feit is de exacte reden waarom Islamia er zo slecht aan toe is.

t'Zit gewoon niet in hun cultuur en gewoonte !!

25-11-2004, 13:13


Assalamo 'alaikum (vrede zij met u)

Ik heb gemerkt aan veel van je berichten dat je een diepliggende haat hebt tegen de Moslims. Bij iedere aspect betrek je de Islam erbij. Cultuur, tradities enz...hebben niets met de Islam te maken zolang zij niet in overeenstemming zijn met de leer van de Islam. Natuurlijk heb je vrijheid van meningsuiting maar je moet mensen niet provoceren of ophitsen of dingen aan hun geloof toeschrijven die absoluut niet kloppen!

Een wijze mens volgt wijze raad op.

25-11-2004, 21:19

Citaat door Youssef123:
Assalamo 'alaikum (vrede zij met u)

Ik heb gemerkt aan veel van je berichten dat je een diepliggende haat hebt tegen de Moslims. Bij iedere aspect betrek je de Islam erbij. Cultuur, tradities enz...hebben niets met de Islam te maken zolang zij niet in overeenstemming zijn met de leer van de Islam. Natuurlijk heb je vrijheid van meningsuiting maar je moet mensen niet provoceren of ophitsen of dingen aan hun geloof toeschrijven die absoluut niet kloppen!

Een wijze mens volgt wijze raad op.
haat is niet het juiste woord !

hekel is beter,


cultuur en religies zijn sterk verbonden, dat kun je niet ontkennen.

25-11-2004, 22:59
Hee waarom geef jij niet toe dat Joden niets minder dan een stelletje klikspanen zijn die hun eige profeet hebben veraden en niks leren van wat er met hun gebeurd is en een stelletje schijnheilige klootzakken zijn he ja okay ik w8 wel op je verontschuldigingen.... ja jonge kom op geef t maar toe...

26-11-2004, 18:32


Waarom haten Islamieten chronisch Joden ?

Omdat het hun religieus ingegeven is !

26-11-2004, 19:39
Ga ergens anders met je Islamia. We willen het niet weten. We willen niet weten waarom het zo slecht aan toe gaat.

26-11-2004, 19:47
Wat heeft de cultuur nu met de islam te maken?
En ge moe nie iedereen over 1 kam scheren ga bemoei u met de christenen waarom er weinig jonge christenen naar de kerk gaan.



Citaat door jHenosch:
Moslims zijn erg slecht in het toegeven van hun ongelijk.

Toegeven heeft alles met vergeving te maken, van jezelf en van anderen.

Omdat toegeven, behalve onder zware, meestal geweldadige, druk van buiten, niet in de geloofsgenen zit, zullen zij hun fouten ook niet gauw opmerken en erkennen.


Men beschouwt het als laf wanneer je jezelf vrijwillig en nederig verontschuldigend klein maakt,
terwijl in Judeochristiania dat juist gezien wordt als een heldenhaftigheid.

Dit feit is de exacte reden waarom Islamia er zo slecht aan toe is.

t'Zit gewoon niet in hun cultuur en gewoonte !!

26-11-2004, 19:57
Je hebt deze week al een topic geopend over dit. Wil je een record breken ofzo

28-11-2004, 19:31

Citaat door tangerxxx:
Wat een mafkees, moslims kennen geen haat zoals jou en jou soort, je bent echt een mafkees
Die opmerking lijkt me bijzonder moeilijk hard te maken in het huidige tijdsgewricht.

28-11-2004, 20:54
jHenosch: Wij kunnen jou hier van alles duidelijk maken over onze ware geloof ISLAm, maar jij zult de waarheid nog wel zeker onder ogen zien inshallah, maar dan zal het te laat zijn voor de vele ongelovige!!!!

Jammer, maar jullie hebben velen tekenen tot jullie gekregen.

28-11-2004, 21:04

Citaat door jHenosch:
Moslims zijn erg slecht in het toegeven van hun ongelijk.

Toegeven heeft alles met vergeving te maken, van jezelf en van anderen.

Omdat toegeven, behalve onder zware, meestal geweldadige, druk van buiten, niet in de geloofsgenen zit, zullen zij hun fouten ook niet gauw opmerken en erkennen.


Men beschouwt het als laf wanneer je jezelf vrijwillig en nederig verontschuldigend klein maakt,
terwijl in Judeochristiania dat juist gezien wordt als een heldenhaftigheid.

Dit feit is de exacte reden waarom Islamia er zo slecht aan toe is.

t'Zit gewoon niet in hun cultuur en gewoonte !!
Hier maak jij dus een hele grote fout. De Islam is een prachtig geloof, waarin met veel respect en liefde word gehandeld. Maar niet iedere 'moslim' houd zich aan de regels van de Islam. Voor de duizendste keer, LEES de Koran, en LEES de regels van de Islam eens. Want wij kunnen het wel 20 keer uitleggen, maar dan zou je toch telkens weer met jou mening hier onrust verzaaien. Voor de rest, moet je niet iedereen over een kam scheren, je weet absoluut niet waar je over praat. Als je niks weet over de Islam, moet je er ook niet over gaan praten, en onrust hier gaan zaaien.

28-11-2004, 21:07
Trouwens, ik trek me niks aan van de vele oordelen die de ongelovigen rond bazuinen dat de Islam er slecht aan toe is en dergelijke. Een sterke moslim wend zich hiervan af, en houd zich verder bezig met het geloof.


En ik denk ook niet dat jij 'elke' moslim kent, zoals je wel interpreteerd. Met Moslims zijn erg slecht in het toegeven van hun ongelijk. Fout dus.

30-11-2004, 20:57



Citaat door X_Zouligha_X:
Een sterke moslim wend zich hiervan af, en houd zich verder bezig met het geloof.
.
Een sterke (moslim) mens zou zich niet moeten afwenden maar moeten afvragen hoe het toch komt dat men zoveel kritiek heeft op de Islam !

dat heeft niks met ras te maken, maar alles met wat men gelooft, en wat men uit naam van dat geloof doet !

30-11-2004, 21:24
Wat mij betreft is de islam moreel failliet. Dat islamieten met de mond beweren dat dat niet zo is doet daar niets aan af. Vrouwen op papier als halfwaardig neerzetten ten opzichte van de man kan ik moeilijk beschouwen als een moreel hoogstandje. Ook het vervloeken van ongelovigen en andersdenkenden vind ik niet getuigen van veel ethiek, excuus

30-11-2004, 21:38

Citaat door Bashir:
Wat mij betreft is de islam moreel failliet. Dat islamieten met de mond beweren dat dat niet zo is doet daar niets aan af. Vrouwen op papier als halfwaardig neerzetten ten opzichte van de man kan ik moeilijk beschouwen als een moreel hoogstandje. Ook het vervloeken van ongelovigen en andersdenkenden vind ik niet getuigen van veel ethiek, excuus
Wat jou betreft: Helaas voor jou is heeft niemand jou je mening gevraagd en is niemand geinteresseerd in wat je te melden hebt.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6