Bekijk volle/desktop versie : Wie heeft weleens het gevoel...



Pagina's : [1] 2

15-03-2012, 20:16
Dat je denk nou wil ik er echt een eind aan maken??

15-03-2012, 20:19


a33oudou billah mine shaitaan ierazjiem.

15-03-2012, 20:20
Ik hoop dat je bedoelt een einde maken aan een relatie?

15-03-2012, 20:22
waarom wil je eind maken aan je leven?

15-03-2012, 20:22


dat zijn gedachtes voor de ongelovigen en de moslims onder ons die niet weten hoe ze met een zuivere intensie moeten bidden tot Allah.

15-03-2012, 20:28

Citaat door Spartacuss:
dat zijn gedachtes voor de ongelovigen en de moslims onder ons die niet weten hoe ze met een zuivere intensie moeten bidden tot Allah.
Wat is zuivere intensie dan? Ik bid elke dag alles op tijd waar en met wie ik ook ben het gebed staat bij mij op
Nr 1 maar alles lijkt alleen slechter te gaan?? Is dat de bedoeling van moslima zijn??

15-03-2012, 20:46

Citaat door lima1596:
Wat is zuivere intensie dan? Ik bid elke dag alles op tijd waar en met wie ik ook ben het gebed staat bij mij op
Nr 1 maar alles lijkt alleen slechter te gaan?? Is dat de bedoeling van moslima zijn??


nee de bedoeling is dat jij geduld hebt en vertrouwt op Allah swtm, de juiste intensie is met de juiste gedachtes bidden dus geen gedachtes ''hoe had mijn leven er zo of zo uitgezien''. ga daar maar eens op letten tijdens t gebed waar zijn jou gedachtes. je doet nu net alsof Allah jou nodig heeft, vergeet niet Allah heeft niks of niemand nodig je bent een moslima neem je plichten en rechten door, de hele dag klagen is geen teken van geduld. wees maar blij met het feit dat je eet en drinkt en kledij hebt en een dak boven je hoofd, en dan hebben we nog niet over je 2 handen, 2 ogen, mond, neus, je 2 oren, je 2 benen en voeten, allemaal reden genoeg om elhamdoullilah te zeggen, en waneer het even niet tegenzit doe je alsof Allah de pik op je heeft, alles gebeurt met een reden en je wordt nooit beproefd met iets wat je niet aankan.

15-03-2012, 20:59
Nee ik heb niet gezegd dat Allah mij nodig heeft, en ja ik weet dat ik hmdl moeten zeggen Met wat ik nog wel heb
Maar het zijn zoveel dingen te gelijk die gewoon zo verkeerd lopen ik weet dat het erger kan maar
Maar ben ik nou gek dat ik die gevoel heb? Is het haram??

15-03-2012, 21:00
Ik heb nog nooit zo getwijfeld aan de islam!!!!!

15-03-2012, 21:02

Citaat door lima1596:
Nee ik heb niet gezegd dat Allah mij nodig heeft, en ja ik weet dat ik hmdl moeten zeggen Met wat ik nog wel heb
Maar het zijn zoveel dingen te gelijk die gewoon zo verkeerd lopen ik weet dat het erger kan maar
Maar ben ik nou gek dat ik die gevoel heb? Is het haram??
Het betekent dat je een zwakke imaan hebt. Geduld is de sleutel tot succes en haal je geen gekke dingen in je hoofd mop! Bedenk dat er na mindere tijden, altijd weer een zonnetje zal schijnen in je leven..

15-03-2012, 21:07

Citaat door lima1596:
Nee ik heb niet gezegd dat Allah mij nodig heeft, en ja ik weet dat ik hmdl moeten zeggen Met wat ik nog wel heb
Maar het zijn zoveel dingen te gelijk die gewoon zo verkeerd lopen ik weet dat het erger kan maar
Maar ben ik nou gek dat ik die gevoel heb? Is het haram??


Citaat door Men-Expert:
Het betekent dat je een zwakke imaan hebt. Geduld is de sleutel tot succes en haal je geen gekke dingen in je hoofd mop! Bedenk dat er na mindere tijden, altijd weer een zonnetje zal schijnen in je leven..
Nee ik geloof niet echt dat ik het zonnetje nog ooit zal zien

15-03-2012, 21:17
Elke tegenslag in je leven is een beproeving. En als je dat accepteert zullen je zondes gewist worden. Dus wees blij, allah swt schenkt je juist genade.

15-03-2012, 21:31


Meid tog, wat lijkt slecht te gaan? Als je daaraan denkt, een eind maken aan je leven, denk dan alsjeblieft aan de dag der opstanding. Je herrijst in een staat van zonde. Conclusie: hiermee maak je het nog slechter!

15-03-2012, 21:36
Soms,niet dat ik een einde wil maken,maar dan zie k gewoon niks waarvoor ik nog voor moet strijden,gwn alles is niks,

15-03-2012, 21:39
Als je je rust niet vindt in de islam, zou ik wat verder kijken..

Pagina's : [1] 2