Bekijk volle/desktop versie : Kind van 11 jaar & BB



Pagina's : [1] 2 3 4

15-03-2012, 16:31
Veel jonge meiden sparen of vragen voor hun verjaardag een BB.

Ik merk dat veel ouders totaal niet bewust zijn wat hun jonge dochter wel uitspookt met zo'n BB.

Als ouder moet je leren te zeggen: NEE, Wat moet je er mee? Wil je op internet, dan ga je maar in de huiskamer zitten en internetten.

15-03-2012, 16:35


waarom moet je gelijk van het slechtste uitgaan.

bb willen ze vaak om erbij te horen omdat de andere kindjes er ook vaak 1 hebben, en heus niet omdat ze stiekum met loverboys willen chatten of afspreken.
tenzij ze geen opvoeding hebben genoten, en geen vertrouwen is, lage milieu enzo.

15-03-2012, 16:35
alleen de meiden? WHat about the boys?

15-03-2012, 16:39
Geloof me die dingen zijn zwaar verslavend en zeker niet voor kinderen van die leeftijd

15-03-2012, 16:45


Vind het ook echt 10x niks voor een meisje niet maar ook zeker niet voor een jongen!

15-03-2012, 16:47

Citaat door Samara77:
waarom moet je gelijk van het slechtste uitgaan.

bb willen ze vaak om erbij te horen omdat de andere kindjes er ook vaak 1 hebben, en heus niet omdat ze stiekum met loverboys willen chatten of afspreken.
tenzij ze geen opvoeding hebben genoten, en geen vertrouwen is, lage milieu enzo.
Heeft niets met opvoeding te maken. Zoals je al eerder zei. Vaak om erbij te horen.

Wat een ander doet of heeft moet hij/zij zelf weten. Maar ik merk wel dat vooral meiden bepaalde site bezoeken waar ze niets te zoeken hebben.

En dat begint al met een facebook, foto's etc.... Ik stond met mijn mond open toen ik foto's zag van een meisje van 11 jaar( vriendin van mijn kleine nichtje) Vakantie foto's, familie foto's etc.....BB & Facebook.

Iedereen zegt: ach, dat hoort erbij. Het is van deze tijd.

15-03-2012, 16:49
Vind het helemaal niks voor een kind van die leeftijd....

15-03-2012, 18:17
Ouders onderschatten het gevaar van internet bij jonge kinderen.

15-03-2012, 18:23
Ik heb nichtjes die zijn net 12 geworden en lopen al een tijdje met een BB, ik vind het echt niet kunnen ze zitten wel in de woonkamer met familie maar wel de hele dag hun BB zo stevig vast alsof hun leven ervan af hangt ik vraag me dan echt af waar zouden ze het over hebben de hele dag? Echt uren lang aan het pinnen of internetten ze kijken niet een even naar je op als je naast ze zit alsof ze een zaak moeten runnen. En nikste je moet meegaan met de tijd. Zolang je onder mijn huis woont mag je bellen met mijn mobiel wanneer dat nodig is en internetten in het bijzijn van de rest niet stiekem op kamer. Dat ze ''erbij willen horen'' is al een foute stap, als de ouders dan ook meestemmen door ze alles te geven gaat het meestal helemaal mis.

15-03-2012, 18:31
Mijn nichtje van 12 heeft er ook al1 ,maar ze mag hem alleen mr gebruiken wanneer ze nr school gaat en in het wkend.

15-03-2012, 18:32

Citaat door Julia-ailuJ:
Ouders onderschatten het gevaar van internet bij jonge kinderen.
zulke mensen die zo denken ....zijn niet realistisch ingesteld....ze denken dat jonge kinderen niet beinvloedbaar zijn..... zelfs volwassen mensen hebben daar last vast ...en laten zich meeslepen met alles en nog wat ....laat staan kinderen die zich niet kunnen weren ...

15-03-2012, 18:41
Ik breek dr benen als ze om zoiets durft te vragen , maar goed tot die tijd ben ik incha allah allang geëmigreerd naar niemandsland..

15-03-2012, 18:42


Mijn zusje is 12 en heeft een bb. maar zij zit er echt geen 24/7 op. En al helemaal niet als zij met familie is! Mijn ouders hebben duidelijk regels!

15-03-2012, 18:49
Wat is BB..

15-03-2012, 18:53
Gaan we het weer over een ander roddelen terwijl men zichzelf en haar kinderen en die van haar familie leden vergeet, je weet wat ze ook zeggen een middelvinger wijst nooit naar je zelf het is altyd op de ander gericht..

Pagina's : [1] 2 3 4