Bekijk volle/desktop versie : Marokkaanse chicks die trots op f acebook



Pagina's : [1] 2 3 4

15-03-2012, 14:19
Hun status in ''heeft een relatie'' zetten. Niet normaal hoe normaal dat nu gewoon is geworden. Volgens mij rennen ze gewoon na 1 dag al meteen kunnen ze niet wachten dat op fb te zetten. Lijkt wel een trend. geen schaamte ou safi. En ze doen het allemaal. Valt me op de hijaabs gewoon het vaakst (niet aanvallen meteen)..is gewoon een feit. Die hebben tegenwoordig nog minder schaamte. ...

15-03-2012, 14:23


ewa mievrouw is al eeuwen geen schande meer niet lang geleden hield iedereen dat soort dingen verborgen omdat het gewoon schande is etc. maar nu is het juist voorschut als je zegt geen vriendje te hebben


is best kwalijk want wanneer dingen als normaal worden beschouwd is dat toch echt een achteruitgang schaamte is een groot goed

15-03-2012, 14:23

Citaat door Ornamenta:
Die Facebook hé, die gaat nog heel veel levens kapot maken.

Tsjaa, maar toendertijd werd IK wel uitgelachen voor boerin.
.

15-03-2012, 14:26

Citaat door nisrineke2:
ewa mievrouw is al eeuwen geen schande meer niet lang geleden hield iedereen dat soort dingen verborgen omdat het gewoon schande is etc. maar nu is het juist voorschut als je zegt geen vriendje te hebben


is best kwalijk want wanneer dingen als normaal worden beschouwd is dat toch echt een achteruitgang schaamte is een groot goed
zo echt he ik snap daar ook niks van. Ik zie zelfs meiden het doen die gewoon naar moskee gaan alles. Waarom zo openbaar je zondes laten zien. Okey je hebt een relatie..fijn voor je. Maar waarom zo trots je zonde laten zien :S. Begrijp dat niet.

Wacht be3da of het echt wat wordt..dan kun je teminste je status in getrouwd zetten hele vooruitgang.

15-03-2012, 14:30



Citaat door Wynona:
zo echt he ik snap daar ook niks van. Ik zie zelfs meiden het doen die gewoon naar moskee gaan alles. Waarom zo openbaar je zondes laten zien. Okey je hebt een relatie..fijn voor je. Maar waarom zo trots je zonde laten zien :S. Begrijp dat niet.

Wacht be3da of het echt wat wordt..dan kun je teminste je status in getrouwd zetten hele vooruitgang.
die zijn trots en denken dat iedereen die ze kennen zichzelf dan gaat opvreten shit heb geen vriendjeeeeeeh zoubida heeft een vriendjeeeeeeh ik niet wayooooow


ja geloof ik best en als je dan als niet hoofddoek dragende naar de moskee gaat beginnen ze mashaallah te doen en zeggen ze ooooh wat goed dat je er bent dat je getoubt bent (dit maken mensen die ik ken letterlijk mee)

ze3ma je bent een slet en goed dat je bekeerd bent ofzo en ondertussen hebben ze dus blijkbaar facebook en status ik vriendjeeeeeh maar denken dat alle anderen die niet naar moskee gaan en geen doekje opdoen helemaal de weg kwijt zijn ofzo....


raap me op hoor dikke vette TAZ

15-03-2012, 14:36

Citaat door nisrineke2:
die zijn trots en denken dat iedereen die ze kennen zichzelf dan gaat opvreten shit heb geen vriendjeeeeeeh zoubida heeft een vriendjeeeeeeh ik niet wayooooow


ja geloof ik best en als je dan als niet hoofddoek dragende naar de moskee gaat beginnen ze mashaallah te doen en zeggen ze ooooh wat goed dat je er bent dat je getoubt bent (dit maken mensen die ik ken letterlijk mee)

ze3ma je bent een slet en goed dat je bekeerd bent ofzo en ondertussen hebben ze dus blijkbaar facebook en status ik vriendjeeeeeh maar denken dat alle anderen die niet naar moskee gaan en geen doekje opdoen helemaal de weg kwijt zijn ofzo....


raap me op hoor dikke vette TAZ

15-03-2012, 14:39

Citaat door Madame.k:
waarom moet je lachen

15-03-2012, 14:42

Citaat door nisrineke2:
die zijn trots en denken dat iedereen die ze kennen zichzelf dan gaat opvreten shit heb geen vriendjeeeeeeh zoubida heeft een vriendjeeeeeeh ik niet wayooooow


ja geloof ik best en als je dan als niet hoofddoek dragende naar de moskee gaat beginnen ze mashaallah te doen en zeggen ze ooooh wat goed dat je er bent dat je getoubt bent (dit maken mensen die ik ken letterlijk mee)

ze3ma je bent een slet en goed dat je bekeerd bent ofzo en ondertussen hebben ze dus blijkbaar facebook en status ik vriendjeeeeeh maar denken dat alle anderen die niet naar moskee gaan en geen doekje opdoen helemaal de weg kwijt zijn ofzo....


raap me op hoor dikke vette TAZ
getoubt!...hilarisch,denk dat die binnenkort in de van dale staat

15-03-2012, 14:44

Citaat door Supersister:
getoubt!...hilarisch,denk dat die binnenkort in de van dale staat
netsh be3da ben getoubt tijdje terug was een shi3ist en ben nu een soennist maar niet heus en jij ben je getoubt???

15-03-2012, 14:45
Loop ik achter dan? heb niks staan?

15-03-2012, 14:46
ik ben getoubt geboren hahaha
alhamdollah

15-03-2012, 14:47

Citaat door Supersister:
ik ben getoubt geboren hahaha
alhamdollah
ik ook hoor en ben daar echt blij mee geen zoektochten voel me bevoorrecht

15-03-2012, 14:48


Dat vind ik al erg, maar wat dan van de meisjes die halftnaakt poseren op FB met 100 jongens in haar vriendenlijst.
iedere jongen keurt haar foto op zijn gemak.
Of ik kwam eens een foto tegen van een jongen die met trots zijn halfnaakte zus ging posten tussen zijn foto's op fb.

15-03-2012, 14:50

Citaat door Wallorespect:
Dat vind ik al erg, maar wat dan van de meisjes die halftnaakt poseren op FB met 100 jongens in haar vriendenlijst.
iedere jongen keurt haar foto op zijn gemak.
Of ik kwam eens een foto tegen van een jongen die met trots zijn halfnaakte zus ging posten tussen zijn foto's op fb.
was et een fransoos die hebben daar wel een handje van

15-03-2012, 14:54
nou zulke mensen heb ik niet op me facebook hoor. maar ik heb dan ook geen pubers op me facebook, de meeste zijn volwassenen met gezinnen.

Pagina's : [1] 2 3 4