Bekijk volle/desktop versie : Geliefde producten

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

25-11-2004, 00:16
Salaam alekuim,

Wat zijn leuke kleine producten, het liefst producten die geliefd zijn bij de mensen.

25-11-2004, 05:09

Citaat door Mocrobrains:
Salaam alekuim,

Wat zijn leuke kleine producten, het liefst producten die geliefd zijn bij de mensen.
eetbare producten zijn super zoals pepernoten, snoepjes chips etc

25-11-2004, 15:08

Citaat door nadia82:
eetbare producten zijn super zoals pepernoten, snoepjes chips etc
niet richtng voedsel graag, meer richting elektronica

25-11-2004, 15:10
Licht Eraan Voor Wie En Wat Je Kwijt Wil/kan... Weet Er Wel Een Paar

25-11-2004, 15:53

Citaat door missrespectrdam:
Licht Eraan Voor Wie En Wat Je Kwijt Wil/kan... Weet Er Wel Een Paar
Noem is een aantal leuke artikkelen dan, hoeft toch niet perse elektronica te zijn, gewoon simpel en veel gevraagd.

25-11-2004, 16:02
uuuh voor de vrouwen een keukenmachine, pizzapan gewoon lekker goedkoop huis artikelen zolas stofzuiger etc ligt eraan waar diegene van houd kan ook zijn dat ze een voetenbady of masage apparaat helemaal leuk vind of als ze dik is iets in de sport.. etc etc..kleding vinden de meeste ook wow..

Huis: t.v, installatie

Mannen... scheermachine, accesoires, mobieltje etc

kinderen: speelgoed...

ken er nog wel wat maar kan er nu ff niet op komen als je dit bedoeld dan... deze soort van producten..

25-11-2004, 19:20

Citaat door missrespectrdam:
uuuh voor de vrouwen een keukenmachine, pizzapan gewoon lekker goedkoop huis artikelen zolas stofzuiger etc ligt eraan waar diegene van houd kan ook zijn dat ze een voetenbady of masage apparaat helemaal leuk vind of als ze dik is iets in de sport.. etc etc..kleding vinden de meeste ook wow..

Huis: t.v, installatie

Mannen... scheermachine, accesoires, mobieltje etc

kinderen: speelgoed...

ken er nog wel wat maar kan er nu ff niet op komen als je dit bedoeld dan... deze soort van producten..
Het moet iets minder bekend zijn, maar als het bekend word toch goed verkoopt.

25-11-2004, 20:26

Citaat door Mocrobrains:
Dat is hetzelfde als het weer: dat valt niet te voorspellen.

25-11-2004, 22:00

Citaat door Mocrobrains:
Al zou ik het weten, dan zou ik er zelf patent op aanvragen.

25-11-2004, 23:33

Citaat door Patrick.:
Dat is hetzelfde als het weer: dat valt niet te voorspellen.
Voorspellen kan niemand, dat vraag ik ook niet, een gelief product is anders dan dat de zon morgen zal schijnen.

25-11-2004, 23:34

Citaat door Jane77:
Al zou ik het weten, dan zou ik er zelf patent op aanvragen.
Dat is ook goed, alleen het is wel jammer als je het niet zal doen en iemand achter je laat die het zeker wel zal doen.

25-11-2004, 23:34

Citaat door Mocrobrains:
Voorspellen kan niemand, dat vraag ik ook niet, een gelief product is anders dan dat de zon morgen zal schijnen.
Dan moet je een marktonderzoekje uitvoeren. Aan één persoon vragen wat geliefd is, is subjectief en heeft zeker geen zekerheid van slagen

25-11-2004, 23:39

Citaat door Patrick.:
Dan moet je een marktonderzoekje uitvoeren. Aan één persoon vragen wat geliefd is, is subjectief en heeft zeker geen zekerheid van slagen
Dat is jouw idee, een marktonderzoek hou je pas na keuze van een product, door mensen te vragen ben je al bezig met een marktzoek.

25-11-2004, 23:41

Citaat door Mocrobrains:
Dat is jouw idee, een marktonderzoek hou je pas na keuze van een product, door mensen te vragen ben je al bezig met een marktzoek.
Je zult toch eerst de behoeftes van je afnemers moeten weten. Daar begint het mee. Mensen zullen je nooit zeggen welke producten ze willen, ze zeggen alleen wat ze missen.

25-11-2004, 23:42

Citaat door Patrick.:
Je zult toch eerst de behoeftes van je afnemers moeten weten. Daar begint het mee. Mensen zullen je nooit zeggen welke producten ze willen, ze zeggen alleen wat ze missen.
Aan jou heb je wat, zeg me eens wat de mens mist, dan weet ik wat ze nodig hebben, bedoel je het op deze manier

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9