Bekijk volle/desktop versie : Vriend/Ex.. What To Do



Pagina's : [1] 2

13-01-2003, 23:23
Wat doe je in Hemelsnaam met een ex die nog niet HELEMAAL je ex is...

Je houd van elkaar maar jullie hebben steeds ruzie om de kleinste dingen. Het komt steeds weer goed maar de pijn wordt steeds erger...

HELP ME PLEAZE

xx SouSou xx

13-01-2003, 23:29


Moet je geen ruzie maken om de kleinste dingen

13-01-2003, 23:30
waarom denk je dat het haram is

dumpen die handel en w8 tot je trouwt, niks gevriend shitt


13-01-2003, 23:31

Citaat:
Origineel gepost door hichamtwentyone
Er echt een einde aan maken

Niet aan je leven natuurlijk

Einde aan maken en wachten tot je gaat trouwen
Makkelijker gezegd dan gedaan Ik hou van hem maaar goed....

13-01-2003, 23:34


eerst uizoeken wat hij eigenlijk is .. een ex of eigenlijk geen ex .. en is een "eigenlijk geen ex" .. je vriend ???

13-01-2003, 23:36
jah eigenlijk is hij mijn ex maar we willen het beiden goed maken omdat we toch niet zonder elkaar kunnen.. maar om de een of andere reden gaat het steeds fout. We blijven toch volhouden

Snap je het een beetje?

13-01-2003, 23:37

Citaat:
Origineel gepost door al_hamka
jah eigenlijk is hij mijn ex maar we willen het beiden goed maken omdat we toch niet zonder elkaar kunnen.. maar om de een of andere reden gaat het steeds fout. We blijven toch volhouden

Snap je het een beetje?
iwa maak het goed

13-01-2003, 23:44

Citaat:
Origineel gepost door hichamtwentyone
Trouwens ik weet wel wat je wil lezen !

Ik doe het ff voor

He al_hamka het is klote he weet je wat je moet doen bel hem op en maak het goed joh ! hij houdt zeker weten heel veel van je zo te zien ( )

Sorry madame !!


MAAK ER EEN EIND AAN EN W8 OP JE MAN MET WIE JE GAAT TROUWEN
Whatever

13-01-2003, 23:49
Siyyeb Yemmah me TaQa

14-01-2003, 11:08

Citaat:
Origineel gepost door al_hamka
Wat doe je in Hemelsnaam met een ex die nog niet HELEMAAL je ex is...

Je houd van elkaar maar jullie hebben steeds ruzie om de kleinste dingen. Het komt steeds weer goed maar de pijn wordt steeds erger...

HELP ME PLEAZE

xx SouSou xx
SouSou, aan wie doet dit verhaal je denken? aan moi! het gaat bij mij ook nog steeds zo KxT! uitmaken is moeilijk meissie, maar misschien moet je gewoon accepteren dat de relatie is vastgelopen! dat is bij mij en A ook het geval! jij kan het weten, weet je nog, in frankrijk en op school! je moet even gas terug nemen en een pauze inlassen. ik hoop dat het lukt maar voor mij en A heb ik geen hoop meer! veel succes lieverd

PS we moeten binnenkort weer eens gaan daten!!!!!!!

14-01-2003, 11:27
Hey meid, k begrijp wel wat je bedoelt. Maar je moet het OF goedmaken OF contact verbreken. Want anders blijf je er de dupe van worden. Succes!!

14-01-2003, 11:58
laat er elkaar gewoon met rust misschien is dat het beste en laat je elkaar ook in elkaars waarde

15-01-2003, 21:16


past het deksteltje niet op het potje ????

15-01-2003, 21:18

Citaat:
Origineel gepost door al_hamka
Wat doe je in Hemelsnaam met een ex die nog niet HELEMAAL je ex is...

Je houdT van elkaar maar jullie hebben steeds ruzie om de kleinste dingen. Het komt steeds weer goed maar de pijn wordt steeds erger...

HELP ME PLEAZE

xx SouSou xx
Ik verwijs je door naar
http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&threadid=42568


15-01-2003, 21:22

Citaat:
Origineel gepost door al_hamka
Wat doe je in Hemelsnaam met een ex die nog niet HELEMAAL je ex is...

Je houd van elkaar maar jullie hebben steeds ruzie om de kleinste dingen. Het komt steeds weer goed maar de pijn wordt steeds erger...

HELP ME PLEAZE

xx SouSou xx
shoot him


hahahah nee het beste wat je kan doen is het gewoon laten gaan.
ik bedoel eens gaat het goed fout weet je en het is beter om te voorkomen dan genezen.
dus JOMPO MET HEM!!!

Pagina's : [1] 2