Bekijk volle/desktop versie : Scheldenof zwijgen???



Pagina's : [1] 2

13-01-2003, 23:02
Hoi allemaal,

Stel er is een ruzie aan de gang... je kan dan ontzettend gaan schelden of je kan gaan zwijgen... Ik ben een persoon die liever schelden heeft omdat je dan gewoon zegt wat je van diegene vind op dat moment en diegene zegt dat ook tegen jouw. Bovendien werkt schelden heel kalmerend. Als je alles eruit hebt geschreeuwt dan voel je je wel relaxed en ja dan is er ruimte om het goed te maken en alles...

Als ik iets haat dan is het zwijgen. Diegene is dan stil.. Je vraagt hem wat hij antwoord kortaf of is still.. Zwijgen kan je dagenlang volhouden sommige zelf maandenlang. maar als je zwijgt dan uit je je gevoelens niet en de andere weet niet hoe je je voelt en hoe hij je moet benaderen...

Mijn voorkeur gaat dus naar schelden

Wat hebben jullie liever??

Bent Dagilia

13-01-2003, 23:04


ik, hmmmmmm niet vals spelen met de polls

13-01-2003, 23:04
Gewoon Uitpraten..hoeft niet persé uitschelden zijn...

maar als die persoon in kwestie van geen ophouden weet met schelden..dan begin ik ook hoor..maar met mate...

dus je hebt schelden en schelden...capisch?

13-01-2003, 23:06
Uitpraten is geen optie... SCHELDEN OF ZWIJGEN Dat is de vraag

Bent Dagilia

13-01-2003, 23:07


Onslaught ik heb ruzie met je

Bent Dagilia

13-01-2003, 23:08

Citaat:
Origineel gepost door Bent Dagilia
Uitpraten is geen optie... SCHELDEN OF ZWIJGEN Dat is de vraag

Bent Dagilia
allebei dan

13-01-2003, 23:09
Nee KIEZEN... Echte belgen he

Bent Dagilia

13-01-2003, 23:10
hmm ik schelden sowww damn maarre dan kom echt alles eruit is goed joh soms ff flink tekeer gaan

13-01-2003, 23:11

Citaat:
Origineel gepost door Bent Dagilia
Nee KIEZEN... Echte belgen he

Bent Dagilia
nou sjeg jij maakt het me ook nooit gemakkelijk hé

13-01-2003, 23:11
Ligt aan mijn humeur en aan de situatie..

Als ik het helemaal gehad heb met die persoon, dan laat ik het zitten..

Maar Zodra iemand wel tegen mij begint te schelden..
Ewa ja dan..

13-01-2003, 23:12
Je maakt het je zelf niet gemakkelijk.. er staat duidelijk wat hebben jullie liever?? maar op de een of ander manier lees jij iets heel anders

LEZEN is moeilijk ik weet

Bent Dagilia

13-01-2003, 23:13

Citaat:
Origineel gepost door Bent Dagilia
Hoi allemaal,

Stel er is een ruzie aan de gang... je kan dan ontzettend gaan schelden of je kan gaan zwijgen... Ik ben een persoon die liever schelden heeft omdat je dan gewoon zegt wat je van diegene vind op dat moment en diegene zegt dat ook tegen jouw. Bovendien werkt schelden heel kalmerend. Als je alles eruit hebt geschreeuwt dan voel je je wel relaxed en ja dan is er ruimte om het goed te maken en alles...

Als ik iets haat dan is het zwijgen. Diegene is dan stil.. Je vraagt hem wat hij antwoord kortaf of is still.. Zwijgen kan je dagenlang volhouden sommige zelf maandenlang. maar als je zwijgt dan uit je je gevoelens niet en de andere weet niet hoe je je voelt en hoe hij je moet benaderen...

Mijn voorkeur gaat dus naar schelden

Wat hebben jullie liever??

Bent Dagilia
Ik ben meer de zwijg-persoon en huil het er later allemaal uit En ik ben bang dat dat vanavond weer gaat gebeuren

13-01-2003, 23:14


het is haraam om een moslimbroeder pijn te doen met je tong, dus met woorden...

13-01-2003, 23:15

Citaat:
Origineel gepost door Bent Dagilia
Hoi allemaal,

Stel er is een ruzie aan de gang... je kan dan ontzettend gaan schelden of je kan gaan zwijgen... Ik ben een persoon die liever schelden heeft omdat je dan gewoon zegt wat je van diegene vind op dat moment en diegene zegt dat ook tegen jouw. Bovendien werkt schelden heel kalmerend. Als je alles eruit hebt geschreeuwt dan voel je je wel relaxed en ja dan is er ruimte om het goed te maken en alles...

Als ik iets haat dan is het zwijgen. Diegene is dan stil.. Je vraagt hem wat hij antwoord kortaf of is still.. Zwijgen kan je dagenlang volhouden sommige zelf maandenlang. maar als je zwijgt dan uit je je gevoelens niet en de andere weet niet hoe je je voelt en hoe hij je moet benaderen...

Mijn voorkeur gaat dus naar schelden

Wat hebben jullie liever??

Bent Dagilia
ik ga voor neersteken



13-01-2003, 23:16

Citaat:
Origineel gepost door Bent Dagilia
Onslaught ik heb ruzie met je

Bent Dagilia
ruzie, en neit een uitgesholde of zwijgen????? vreemd

Pagina's : [1] 2