Bekijk volle/desktop versie : getrouwde man die achter je aan zit



13-03-2012, 00:05
Hoe zal ik hem aanpakken? Zijn huwelijk kapotmaken of negeren? Ik neig namelijk naar het eerste.. ik heb altijd zin om het leven van zulke onbetrouwbare mannen kapot te maken

hij weet trouwens nog niet dat ik weet dat hij getrouwd is

13-03-2012, 00:12


Hij wil je pumps stelen joh debiel. Die man moet ook rondkomen. Die gucci-pumps die jij van je uitwonende beurs hebt gekocht kan hij met gemak honderd euro voor vangen op Marktplaats. Heeft hij ook weer geld voor eten en diesel.

13-03-2012, 01:04
zijn leven alleen of ook van z'n gezin

want dan ben je pas gangster

13-03-2012, 01:08
vertellen dat als hij niet ophoudt je het zijn vrouw gaat vertellen. En als hij egt niet ophouden zou ik het egt doen ook.

13-03-2012, 02:00


Wat een Dumass! Komt r van als je alleen je leuter achterna gaat! Tfu !
I say scare the shit out off him, no mercy!!!

13-03-2012, 02:22
Doe wat niet laten kunt, pas op dat ie je niet in mekaar Timmerd of erger als je zijn leven verziekt en hij niks meer te verlíezen heeft haha.

13-03-2012, 17:26
stel je voor je maakt zijn huwelijk kapot, daarna heeft hij misschien niks meer te verliezen.

wellicht word jij zijn 1ste lijk, of coma patient. denk na voor dat je wat doet.

zeg hem gewoon luister ouwuh ik weet dat je getrouwd bent laat mij met rust anders ga ik het aan je vrouw zeggen.

13-03-2012, 17:33
knu je he mnie gewoon negeren?

13-03-2012, 17:36

Citaat door mysteriouszlayd:
Hoe zal ik hem aanpakken? Zijn huwelijk kapotmaken of negeren? Ik neig namelijk naar het eerste.. ik heb altijd zin om het leven van zulke onbetrouwbare mannen kapot te maken

hij weet trouwens nog niet dat ik weet dat hij getrouwd is
zijn huwelijk kapot maken maar pas op. van zijn vrouw krijg jij de schuld.
wat jij moet doen is het volgende doen.
zijn vrouw bellen en zeggen dat je een of andere instantie bent . op dat moment heb je ook een afspraak met die pik!
en dan bel je die vrouw op en dan ziet ze dat hij met jou is. terwijl iets anders tegen zijn vrouw heeft gezegd!
2 vliegen in 1 klap! zulke motherfuckers moeten we een lesje lezen

13-03-2012, 17:37
Zeggen dat je weet dat hij getrouwd is,en dat je je mond opendoet tegen zijn vrouw als hij nog langer achter je aan loopt.

13-03-2012, 17:37

Citaat door Alliemaal:
stel je voor je maakt zijn huwelijk kapot, daarna heeft hij misschien niks meer te verliezen.

wellicht word jij zijn 1ste lijk, of coma patient. denk na voor dat je wat doet.

zeg hem gewoon luister ouwuh ik weet dat je getrouwd bent laat mij met rust anders ga ik het aan je vrouw zeggen.
als hij niet oppast dan drijft hij ergens in maashaven, en dan vinden ze hem zonder geslacht terug met een brief erbij!

13-03-2012, 17:41

Citaat door basilicum:
als hij niet oppast dan drijft hij ergens in maashaven, en dan vinden ze hem zonder geslacht terug met een brief erbij!
Hahahahahahahahaaha, beste aanpak voor die homo.

13-03-2012, 17:51



Citaat door Men-Expert:
Hahahahahahahahaaha, beste aanpak voor die homo.
absoluut. !

13-03-2012, 17:56

Citaat door mysteriouszlayd:
Hoe zal ik hem aanpakken? Zijn huwelijk kapotmaken of negeren? Ik neig namelijk naar het eerste.. ik heb altijd zin om het leven van zulke onbetrouwbare mannen kapot te maken

hij weet trouwens nog niet dat ik weet dat hij getrouwd is
Je moet je zeker niet tot zijn niveau verlagen. Negeer hem gewoon en ga vooral niet op zijn avances in.
Om zijn huwelijk kapot te maken, doe je iemand anders namelijk zijn vrouw ook pijn.
De waarheid komt altijd boven tafel. Zijn straf komt echt wel.