Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid Hoe kom ik van dat verdomde buikje af??



12-03-2012, 23:53
Ik train nu al een tijdje om van mn buikvet af te komen. Mn benen zijn aardig gelukt maar dat buikje wil maar niet weg. Hieronder een foto, mn billen en benen heb ik aardig strak getraind, maar helaas werkt mn buik niet mee. Vooral in zo een jurkje als ik hieronder aan heb is de buik gewoon niet te missen. Dames tips om voor eens en altijd van het buikje af te komen?? Help, zomer in zicht!!


13-03-2012, 11:30


Ik zie geen foto??? En train je wel met de juiste oefeningen?

13-03-2012, 11:43
ik zie geen foto.. Maar ik snap wat je bedoelt want ik heb het zelf ook. Ik train al bijna een halfjaar en mn benen en taille zijn gelukt ik draag gewoon een 36/38 maar mn buik wil maar niet weg en in een tshirt of jurkje like you said valt het niet te missen. Echt frustrerend. Maar wat ik sinds kort doe ik buikspieroefeningen doen op eigen kracht dus zonder apparaat maar liggen op de grond en situps. Meid je gaat ze voelen branden! Ik hoop dat ik tegen mei resultaat begin te zien.

Btw: Je moet ook minder vet/koolhydraten eten hé. Of volg je al een dieet of dergelijke?

13-03-2012, 12:05

Citaat door Sparretje:
ik zie geen foto.. Maar ik snap wat je bedoelt want ik heb het zelf ook. Ik train al bijna een halfjaar en mn benen en taille zijn gelukt ik draag gewoon een 36/38 maar mn buik wil maar niet weg en in een tshirt of jurkje like you said valt het niet te missen. Echt frustrerend. Maar wat ik sinds kort doe ik buikspieroefeningen doen op eigen kracht dus zonder apparaat maar liggen op de grond en situps. Meid je gaat ze voelen branden! Ik hoop dat ik tegen mei resultaat begin te zien.

Btw: Je moet ook minder vet/koolhydraten eten hé. Of volg je al een dieet of dergelijke?



hoe heb je je benen en taille getraid, want by my gaat het juist anders om. me buik begint aardig weg te gaan maar die heupen en boven benen van me word er siek van ..

13-03-2012, 20:49



Citaat door Diie_chick_:
hoe heb je je benen en taille getraid, want by my gaat het juist anders om. me buik begint aardig weg te gaan maar die heupen en boven benen van me word er siek van ..
wat heb jij gedaan waardoor je buikje minder is geworden? ik denk dat ik vanaf morgen weer ga hardlopen

13-03-2012, 21:56

Citaat door Diie_chick_:
hoe heb je je benen en taille getraid, want by my gaat het juist anders om. me buik begint aardig weg te gaan maar die heupen en boven benen van me word er siek van ..
Nou ik heb zoiezo nooit dikke benen gehad of een kont dus naarmate ik af begon te vallen viel ik ook automatisch af bij mn benen, ik doe ook kracht apparaten en groepsles BBB nou je gaat ze voelen branden!! Waardoor is het minder geworden je buik? Ik word ziek van mn buik