Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Het gezicht lichter maken.(donkere vlekken, pigmentvlekken, puisten)



Pagina's : [1] 2

12-03-2012, 17:42
Assalamoe alaikom.

Ik heb een ideaale recept om het gezicht lichter te maken.
Het helpt echt walhamdulillah.

Dit recept(masker) helpt niet alleen om het gezicht lichter te maken,maar uit mijn ervaring ook tegen puisten en pigmentvlekken en het maakt het gezicht zacht.

Wat moet je doen:

Lepeltje poedermelk
Lepeltje meel
Kleinlepeltje honing
Lepeltje sitroensap

Dit doe je bij elkaar

Dan doe je het op een schoongezicht als masker. Ook onder de ogen en de hals.
Laat het 20 minuten staan, daarna was je gezicht met lauwwarm water en met bloemenwater deppen of je dag/nacht cream gebruiken.
(Het reslutaat is niet in de eerste keer te zien)
Herhaal dit 2x in de week en je zult echt tevreden zijn.

Insha allah gaat het jullie ook helpen.

12-03-2012, 17:46


bedankt voor het delen

12-03-2012, 20:02
welke poeder melk gebruik je??

12-03-2012, 21:09
Dat spul ook onder je ogen gebruiken? Weet je wel zeker dat mensen dat onder hun ogen kunnen smeren?

De huid is daar erg dun en kwetsbaar. Zou ermee oppassen.

12-03-2012, 21:13


Citroensap voor je gezicht, is dat wel goed? Het kan je gezicht beschadigen toch? [/SIZE]

13-03-2012, 11:11

Citaat door Hoezodat:
welke poeder melk gebruik je??


Gewoon melkpoeder wat je voor koffie gebruikt. Maakt niet uit welke.

13-03-2012, 11:14

Citaat door MissingYoou:
Dat spul ook onder je ogen gebruiken? Weet je wel zeker dat mensen dat onder hun ogen kunnen smeren?

De huid is daar erg dun en kwetsbaar. Zou ermee oppassen.
Deze masker is heel zacht voor je gezicht en onder ogen. Er is niks mis mee om het onder je ogen te doen.
Ik gebruik het al weken. Ik zie alleen maar een goed resultaat walhamdulillah.

13-03-2012, 11:18

Citaat door Moes_Junk:
Citroensap voor je gezicht, is dat wel goed? Het kan je gezicht beschadigen toch? [/SIZE]
Citroen is prototypische citrusvrucht en is een bron van citroenzuur en natuurlijke anti-oxidanten. Door het hoge vitamine C-gehalte is het goed voor de huid en bloedvaten. Daarnaast heeft citroen een blekende eigenschap. Zodoende kan je de vrucht voor verschillende schoonheidsbehandelingen gebruiken.

13-03-2012, 11:33

Citaat door OemFoelaan:
Deze masker is heel zacht voor je gezicht en onder ogen. Er is niks mis mee om het onder je ogen te doen.
Ik gebruik het al weken. Ik zie alleen maar een goed resultaat walhamdulillah.
Ik had eigenlijk een aanvallende reactie verwacht. Dankjewel meid voor je reactie.
Elhamdoelilah, fijn om te horen dat het bij jou goed helpt!

13-03-2012, 21:35
Ik heb laatste week last van eczeem kaaklijn en wangen beetje. Maar kan je dit dan ook gebruiken? of beter niet?

12-08-2012, 18:56
Up. Iemand die dit al heeft uitgeprobeerd

12-08-2012, 19:27

Citaat door taktakzit0ena:
Up. Iemand die dit al heeft uitgeprobeerd
ben ik ook benieuwd naar

13-08-2012, 18:39



Citaat door taktakzit0ena:
Up. Iemand die dit al heeft uitgeprobeerd



Ben ik ook benieuwd naar.

13-08-2012, 19:11
Is dit ook goed voor de pigmentvlekken, ik heb sinds kort pigmentvlekken op mijn wangen

13-08-2012, 20:05

Citaat door MissingYoou:
Dat spul ook onder je ogen gebruiken? Weet je wel zeker dat mensen dat onder hun ogen kunnen smeren?

De huid is daar erg dun en kwetsbaar. Zou ermee oppassen.


Dacht ik ook...

Citaat door Moes_Junk:
Citroensap voor je gezicht, is dat wel goed? Het kan je gezicht beschadigen toch? [/SIZE]


Citaat door OemFoelaan:
Citroen is prototypische citrusvrucht en is een bron van citroenzuur en natuurlijke anti-oxidanten. Door het hoge vitamine C-gehalte is het goed voor de huid en bloedvaten. Daarnaast heeft citroen een blekende eigenschap. Zodoende kan je de vrucht voor verschillende schoonheidsbehandelingen gebruiken.
Het is in principe niet slecht voor je gezicht, als je bijv, veel last hebt van acne oid, als je een normale huid hebt, is het juist niet goed, juist vanwege die zuur kan het je gezicht uitdrogen. ik zou dan dit af en toe erin doen en niet 2x per week...

Pagina's : [1] 2