Bekijk volle/desktop versie : Ziana Jawhar..



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

12-03-2012, 13:43
[Wat zijn jullie ervaringen met deze ziana?]

12-03-2012, 13:52


Haar werk ziet er echt prachtig uit.

12-03-2012, 13:54
goed leuk aardig vrouw en ze heeft prachtig werk

ik heb haar gehad 9 maanden terug

12-03-2012, 14:01
Ben ik de enige die dat sieraad op haar voorhoofd niet leuk vind? De jurken zijn echt prachtig en 't make-up ook.

12-03-2012, 14:02


Ik was gisteren bij haar.. en werkelijk waar.... ik ben zo verliefd op haar jurken. De een is prachtiger dan de andere! Ik was een tijdje terug geweest en toen zei ze dat ik terug moest komen als de nieuwste collectie binnen was... dat was gisteren... en ik heb het geweten ook.. ben dolgelukkig met mijn keus.... en haar make up is al helemaaaaal prachtig... ze heeft een romantische stijl.. en de jurken zijn gewooon... ... En het belangrijkste.. ze is echt SUPER lief.... ga langs

12-03-2012, 14:07

Citaat door Hennaya:
Haar werk ziet er echt prachtig uit.


Citaat door juweetzullff:
goed leuk aardig vrouw en ze heeft prachtig werk

ik heb haar gehad 9 maanden terug


Citaat door Love_moha:
Ben ik de enige die dat sieraad op haar voorhoofd niet leuk vind? De jurken zijn echt prachtig en 't make-up ook.
Dank jullie wel dames. Ik vind dat sieraardje wel leuk eigenlijk.

12-03-2012, 14:12

Citaat door oOBentagadirOo:
Ik was gisteren bij haar.. en werkelijk waar.... ik ben zo verliefd op haar jurken. De een is prachtiger dan de andere! Ik was een tijdje terug geweest en toen zei ze dat ik terug moest komen als de nieuwste collectie binnen was... dat was gisteren... en ik heb het geweten ook.. ben dolgelukkig met mijn keus.... en haar make up is al helemaaaaal prachtig... ze heeft een romantische stijl.. en de jurken zijn gewooon... ... En het belangrijkste.. ze is echt SUPER lief.... ga langs
Leuk om te lezen! Heb Vrijdag een afspraak met haar, dus ben zeer benieuwd! Werkt ze overigens uitsluitend met pakketten of kun je de jurken apart verhuren?

12-03-2012, 14:16
Dat zou ik niet weten.. ik wist namelijk al gelijk dat ik een pakket wilde bij haar! Ik ben benieuwd wat je er van gaat vinden.. maar ff serieus ik voelde me echt een prinses in de jurken... EN DAT ZONDER HAAR MAKE UP EN HAAR! Ze is gewoon een leuke meid waar ik het persoonlijk ook goed mee kan vinden... dat is echt de belangrijkste factor.. en mensen onderschatten haar....dat is helemaal leuk...! Want ik heb veel zianas meegemaakt.. soumaya, chaimae dounia... maar voor mij is zij gewoon de juiste keus... romantisch en klassiek..

12-03-2012, 14:23

Citaat door oOBentagadirOo:
Dat zou ik niet weten.. ik wist namelijk al gelijk dat ik een pakket wilde bij haar! Ik ben benieuwd wat je er van gaat vinden.. maar ff serieus ik voelde me echt een prinses in de jurken... EN DAT ZONDER HAAR MAKE UP EN HAAR! Ze is gewoon een leuke meid waar ik het persoonlijk ook goed mee kan vinden... dat is echt de belangrijkste factor.. en mensen onderschatten haar....dat is helemaal leuk...! Want ik heb veel zianas meegemaakt.. soumaya, chaimae dounia... maar voor mij is zij gewoon de juiste keus... romantisch en klassiek..
Je hebt me echt nieuwsgierig gemaakt.

Toen ik foto´s van haar werk zag wist ik al gelijk dat ik haar wilde, echt mijn smaak, niet te overdreven ook. Wat voor kleuren zitten in haar nieuwe collectie overigens?

Ik zie dat het bijna jouw dagje is. Allahi kamel belkhayr inchaAllah!

12-03-2012, 15:43
Zij is waarlijk geweldig, goed persoonlijkheid en een professioneel overkomen.
Dat is erg belangrijk!

Haar werk is mooi, klassiek, schoon!

12-03-2012, 15:45

Citaat door NR84:
Zij is waarlijk geweldig, goed persoonlijkheid en een professioneel overkomen.
Dat is erg belangrijk!

Haar werk is mooi, klassiek, schoon!
Chokran voor je reactie meid! Doet me goed om te lezen..

12-03-2012, 16:03
Heeft ze ergens nieuwe fotos? ik heb haar 2 x meegemaakt maar toen was ze net begonnen toen vond ik het niks...maar volgens mij is ze er wel op vooruit gegaan, dus als iemand foto's of een link heeft plaats m ajb.

12-03-2012, 16:16


Op facebook is zij actief.

12-03-2012, 16:39
Wat is haar facebook?

12-03-2012, 16:46
http://https://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100002791315770

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8