Bekijk volle/desktop versie : 15 smeekgebeden die onmiddellijk verhoord zijn door Allah subhanahu watahala



Pagina's : [1] 2

12-03-2012, 02:13
Assalamu alikum,


[video=youtube;mgxsikzyekc]http://www.youtube.com/watch?v=mgxsikzyekc&feature=plcp&context=C41bff4bV DvjVQa1PpcFMtu6TWhvUXwZyVH0CG39t-phCOLXRg0Ag=[/video]


Wassalaam.

12-03-2012, 02:20


Ik zie niks

12-03-2012, 02:25

Citaat door tafeltafel:
Ik zie niks
De video heb ik net nog bekeken dus hij dient het ook bij jou te doen om gewoon te kunnen bekijken. Wellicht ligt het defect kortstondig aan de site of je hebt misschien geen adobereader op je pc/laptop. Wa Allahu ahlem. Probeer het nog eens als je wil. Ghair insha Allah!

12-03-2012, 02:29
Kun je de link ervan geven

12-03-2012, 02:31



Citaat door tafeltafel:
Kun je de link ervan geven
Doet de video het dan nog steeds niet bij jou? Bij mij doet de video het gewoon goed. Ghair insha Allah.

12-03-2012, 19:52
Al 'Irbaad Ibn Saariyah heeft overgeleverd dat Rasuuloellaah (s.a.s.) heeft gezegd:

"Denkt een van jullie, achterover geleund op zijn bank, dat Allaah alleen in de Qur'aan vermeld heeft wat verboden is? Ik zeg jullie, Wallaahi, dat ik voor dingen gewaarschuwd heb, dingen verboden en geboden heb die net zo belangrijk zijn als wat in de Qur'aan staat, zo niet belangrijker!!"

Abu Dawoed, kitaab al Giraaj wa'l imaarah wa'l fay.

12-03-2012, 23:17
De Profeet (Allah's vrede en zegeningen zijn met hem) zei:

"Als Allah subhanahu watahala iets goeds wil doen voor een persoon, laat Hij hem het geloof begrijpen, en natuurlijk wordt kennis verkregen door te leren."

(Boekhaarie, 1/67).

12-03-2012, 23:23

Citaat door Arab-ELLA:
Doet de video het dan nog steeds niet bij jou? Bij mij doet de video het gewoon goed. Ghair insha Allah.

Nee maar waarom doe je moeilijk om die link.?vroeg enkel om een link als je niet wilt Khayr insh'Allah

12-03-2012, 23:29

Citaat door tafeltafel:
Nee maar waarom doe je moeilijk om die link.?vroeg enkel om een link als je niet wilt Khayr insh'Allah
Ik vroeg het slechts om na te gaan of de video het nog steeds niet doet en niet om moeilijk te doen, dit gezien jouw onterechte opmerking hierover. Ga dus niet uit van het slechte, als zou ik de link bij voorbaat al niet voor je zou willen plaatsen. Het slechts hebben van een kwaad vermoeden is immers al een zonde. Ghair insha Allah!


http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=mgxsikzyekc

Veel kijkplezier!

13-04-2012, 20:28
Volgens Anas [Radhiya Allahu ‘anhu] heeft de Boodschapper van Allah [sallAllahu ‘alayhi wa salam] gezegd:

“Er komt een tijd waarin degene die zich geduldig aan zijn godsdienst vasthoudt zal zijn als iemand die een brandende steenkool vast heeft!”

[Rechtsgeldige hadeeth bij At-Tirmidhi. Veel ahadeeth getuigen van zijn rechtsgeldigheid –shawaahid-. Zie Djaami’ Al-Usuul van Ibn Kathir 4/10 hadeeth nr. 7455]

17-05-2012, 12:44
Mensen en djins die voor de Hel zijn geschapen:

"En voorzeker, Wij hebben velen van de djin`s en de mensen voor de Hel geschapen. Zij bezitten harten waarmee zij niet begrijpen en zij bezitten ogen waarmee zij niet zien en zij bezitten oren waarmee zij niet horen, zij zijn degenen die als het vee zijn. Zij dwalen zelfs nog erger. Zij zijn degenen die de achtelozen zijn." Q. 7:179 .

15-03-2015, 22:56
Djazaaki Llaahoe Khairan

19-03-2015, 17:17


Allaahu Akbar!

03-11-2015, 14:06

Citaat door AsSelefieyyah:
Djazaaki Llaahoe Khairan
Alhamdulilah. Allahuma ameen op je oprechte dua lieve sis. Wa iyaaki! Ghair insha Allah!

03-11-2015, 14:07

Citaat door Patience-:
Allaahu Akbar!
Allahuma baarek. Djazak Allahu ghairan aghi. Ghair insha Allah!

Pagina's : [1] 2