Bekijk volle/desktop versie : Ben net gaan eten...



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

12-03-2012, 00:58
heb lekker vis besteld en begon te vreten toen ik plots iemand zag die ik jaren geleden niet meer gezien heb (een oude kennis vanuit Belgi&euml
Hij kwam naast mij zitten, Labas Bikhier, Fien ghbertie, Ash Had Lle7ya...?
En ik vroeg hem o.a of hij nog contact heeft met onze 'vrienden' van toen...
"Ja, Samir zie ik nog af en toe, hij is getrouwd.
Met Mo7end bel ik af en toe, hij is al jaren naar Canada en getrouwd met een Gawriya.
3besraam is gescheiden en heeft een eigen zaak gestart."

Maar toen hij over Hamid begon heb ik spijt gehad dat ik hem ooit heb gevraagd of hij die mannen nog ziet. Ik ben gestopt met eten, had geen zin meer en heb mijn cola gedronken, betaald en weg was ik.
Gelukkig kon ik het kotsgevoel onderdrukken tot ik thuis kwam...



Langzaam begint het tot mij door te dringen dat de mannen een grote bijdrage hebben geleverd in het verdorven dwaling-proces van de vrouwen... Of is het soms de vrouw die het zover gekregen heeft dat de man zijn princiepes, normen en waarden verkocht heeft in ruil voor een paar wereldse Euro's?
Any way, het komt een beetje op hetzelfde neer...


(De namen zijn fictief)

12-03-2012, 01:03


Tfoe Min Dhayi 7azen A Dhefghegh Gha Yserman Gha Yeqqimen 77ara!
Ika Teshedh Thasghoent A Qaboe!

12-03-2012, 01:10
triest om sociale aandacht te vragen via een vrouwen forum waarvan de meeste van rijffijnse afkomst!

how sad

12-03-2012, 01:18
iedere persoon op de wereld draagt zijn eigen verantwoordelijkheid, maar de man heeft er zeker de schuld aan dat de vrouw ontspoort. de vrouw als in echtgenote en als dochter/zus etc.

hogedrukreinige

12-03-2012, 01:21


stel gewn je vraag ipv hele lap tekst

12-03-2012, 01:35

Citaat door LOULOU22:
stel gewn je vraag ipv hele lap tekst
laatste gozer is gay is geworden ofzo

12-03-2012, 01:39

Citaat door no-name:
laatste gozer is gay is geworden ofzo
Dat had nog mee kunnen vallen... (en dan kon ik ook mijn vis lekker verder eten)

12-03-2012, 01:42
Kheddem Shwiya 3eqlek A Bro! Geen link met de vrouw in dat geval, toch!

12-03-2012, 01:48
hij is loverboy of pooier ofzo, hij heeft zijn zusje verkracht of incest gepleegd met zijn kleine dochter

hogedrukreinige

12-03-2012, 01:58
Nee, het gaat om zijn eigen 'vrouw'.

Iee333 iee333

Ik moet gaan...

12-03-2012, 02:02
ze heeft hem in elkaar geslagen en draagt de broek in huis. ze is ervandoor gegaan met zijn broer/neef/vriend


hogedrukreinige

12-03-2012, 02:10

Citaat door hogedrukreinige:
ze heeft hem in elkaar geslagen en draagt de broek in huis. ze is ervandoor gegaan met zijn broer/neef/vriend


hogedrukreinige
Ongeveer ja, maar daar stopte het niet bij...


Khelliwni Nemshi Nen3es! Ha L3aar.

12-03-2012, 02:10


Salaam Alaykoem.

12-03-2012, 02:13
alaykoem asalaam

12-03-2012, 09:37

Citaat door Aboe_Qaboe:
heb lekker vis besteld en begon te vreten toen ik plots iemand zag die ik jaren geleden niet meer gezien heb (een oude kennis vanuit Belgi&euml
Hij kwam naast mij zitten, Labas Bikhier, Fien ghbertie, Ash Had Lle7ya...?
En ik vroeg hem o.a of hij nog contact heeft met onze 'vrienden' van toen...
"Ja, Samir zie ik nog af en toe, hij is getrouwd.
Mo7end bel ik af en toe, hij is al jaren naar Canada en getrouwd met een Gawriya.
3besraam is gescheiden en heeft een eigen zaak."

Maar toen hij over Hamid begon heb ik spijt gehad dat ik hem ooit heb gevraagd of hij die mannen nog ziet. Ik ben gestopt met eten, had geen zin meer en heb mijn cola gedronken, betaald en weg was ik.
Gelukkig kon ik het kotsgevoel onderdrukken tot ik thuis kwam...



Langzaam begint het tot mij door te dringen dat de mannen een grote bijdrage hebben geleverd in het verdorven dwaling-proces van de vrouwen... Of is het soms de vrouw die het zover gekregen heeft dat de man zijn princiepes, normen en waarden verkocht heeft in ruil voor een paar wereldse Euro's?
Any way, het komt een beetje op hetzelfde neer...


(De namen zijn fictief)
het is toch Adesalaam

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16