Bekijk volle/desktop versie : Mijn strijd Tegen de chaytan.



12-03-2012, 00:15
29-05-2010 06:57




ik ben bezeten door een djen
mijn leven is egt naar de kloten, ik kan niet meer slapen als ik bijna in slaap val dan hoord ik een stem die mijn naam zegt dan ben ik weer wakker , en als ik tog in slaap val dan droom ik vieze gruwelijk dromen , ik kan niet werken.. ik haat werken , als ik tog heb gewerkt dna duurt het twee weken voor dat ik iemand heb daar uitgescholden of klap uitgedeelt...ik leef als een vampier ik haat de zon licht, ik ben bezig met gokken en drinken en fucken....en nog meer en nog meer.
de probleem is als de roqia doe dan praat die djin wel, en de enigste wat hij zegt is : ik ben sterk. je kan me niet verslaan.

wallah ik ben egt zat om zat te zijn.

iemand een raad ?? wasalam o3aleikom


Gisteren 03:16

na bijna twee jaar zal ik hier even terug komen om te vertelen wat ik allemaal meegemaakt heb. en hoe is de rahma van soebhanaho wata3ala zonder grens is ..

broeders en zusters afgelopen jaren heb ik gewoon in klein hel geleefd .want groot hel, kan ik niet zeggen. kunnen we niet aan niemand kan jahnam aan het is gewoon onvoorstelbaar..mohim zoals ik aangegeven heb in de deze topic.ik was me zelf niet..roken drinken en alles wat haram is deed ik.

op een dag rond 14:00 in de middag.toen ik aan het slapen was.werd ik uit me bed gehaald door politie.
ik werd naar poltie bureau osdorp gebracht..paar uren later kwam de justitie bus en werd naar lelystad meegenomen.

ik moest twee weken zitten. het ging om 700 euro boete . die moest ik betalen of twee weken vast ziiten.. ik dacht toen bij me zelf fuck het allemaal.. ik heb toch geen leven buiten.. kan me wat schelen als ik moet zitten.

ik heb me eigen cel gekrijgen tv bed wc..eerste dag hebben ze me broodje kaas gegeven.. ik had gewoon schijt ik ging tv kijken films... roken.. praten tegen me zelf ..het was ook het moment dat ik moest denken aan waar heb ik allemaal geleefd.. rond 4 uur in de nacht ben ik in slaap gevallen..volgende dag mocht ik luchten en recreatie doen.. opgegeven moment ben ik iemand tegen gekomen die ik heel goed ken van mijn buurt. hij moest drie jaar zitten voor gewapend overval..iwa dacht ja dit is goed weet je!! als je een kennis hebt in de bak. .mohim het ging goed. ik ging sporten. boeken lezen nieuw vrienden maken.. eerlijk gezegd vond ik het leuk. ik was die depriessie helemaal vergeten..echt helemaal vergeten

op woensdag rond half 8 zat ik rtl 7 politie op je hielen te kijken zoals altijd. het was leuk programma, en ik wist dat er om half negen een horror film komt op rtl 4 of zo, emily.. deze film heb ik vaak eerder in me eentje gezien. maar dit keer was het heel anders .
in het begin zat ik te kijken het was heel leuk en spannend op gegeven moment voeld ik beetje die angst maar dat was geen probleem. dacht dit is geen probleem !! het hoort erbij.. maar nee die angste werd maar groter ik dacht aan niks maar toch werd die angste maar groter .ok.. het is normaal het hoort er bij.. dit keer ben ik wel iets banger maar denk dat het gewoon een film is het zijn maar acteurs en zitten te acteren verder is niks aan de hand.. ok!!! ik werd beetje rustig. en ging die film verder volgen..opeens dacht weet je? fuck deze film... ik wil het niet zien.. maar eerlijk gezegd het was de angste die me dat gezegd heeft. ik zipt naar ander zender... walo die angste wil echt niet weg!!!!! zippen zippen en de angste werd groter en groter. ik probeerd om aan iets anders te denken maar hielp niet!!!! die angste werd groter me handen werden helemaal nat van zweet en mijn hart klopt hoorzaam ..ineens moest ik trillen echt trillen kon me licham niet onder control krijgen ik voeld die trilling helemaal door me lichaam heen... ik voeld me koud!!! ijs koud... heel raar gevoel.. dit heb ik nooit meegemaakt .. ik ging snel in de spiegel kijken toen ik me zelf zag heb ik meer angst gekrijgen ik was helemaal bleek me ogen stonden op het punt om op de grond te vallen .wayaaaaaaaay ik word gek. ik wist niet wat ik moest ik doen!! huilen? of schreeuwen.. ?maar dacht ik ben een man.. en het gaat nu ophouden ...maar niks het ging gewoon door ...opeens dacht ik kouran o ja kouran moet ik hebben.. gelukkig had ik wel eentje geleend van land genot. die in me afdeling was.. ik ging meteen sourat albaraka lezen...

soubhan laah... in het begin kon echt niet lezen door de rilling die ik had maar toch probeerd te lezen na elke woord die ik met moeite zeg zakt de angste beetje weg totdat de angste helemaal weg was soebhaan laah maar ik ging gewoon de heel soerat albaqara lezen .opeens voeld ik me weer normaal ..het lijkt en voeld net of ik uit de dood ben gereed . ik was helemaal opgelucht ik kon weer ademen alhamdoulilaah .

ik probeerd te slapen twerwijl ik ayat alkorsi herhaal totdat ik in slaap ben gevallen.

volgnde ochtend ging bidden voor het eerste in me cel. contact gezocht met me Schepper.

het was normaal dag arbeid sporten en luchten. en tafel tennis gespeeld. 5 uur moest iedereen weer achter de deur..
ik heb gebeden kouran gelezen. en zet de tv aan en heb me half zwaar cheg aangstoken.. eventje later begon het weer .. zelfd zoals afgelopen nacht. maar dit keer pakt ik gelijk de kouran .en begon te citeren. alhamdouliah het werd weer normaal.

daarna gebeurt dit elke nacht het zelfde maar precies na dat ik de kouran heb gelezen gaat dat automatich weg.
twee weken heb ik gezeten en werd vrijgelaten ik heb de trein genomen naar amsterdam centraal en ging gelijk naar de kapper na dat ik geknipt heb ben naar huis gegaan. gedoucht gegeten. en ging gelijk naar buiten.. eerste nacht in de vrijheid ging ik weer drinken met slecht vrienden die me uitgenodigd hebben...

Ik was vrigelaten de zelfde dag ging ik uit.. paar vrienden hebben me gebeld om uit te gaan erwaren 3 jongens en 4 dames. ze zeiden dat ze een kamer gehuurd hebben in hotel A4 van der valk. en vodka absolut was aanwijzig. ik heb eerlijk gezegd na gedacht. ik bid nu. als ik ga weer drinken word ik weer depriessief en ik zal terug gaan naar de vieze fuking zuur leven. ik heb besloten om echt niet te gaan. klaar ik ga niet. ik ga liever slapen dan dat. al was de verleiding groot..

de chaytan wil niet tot hier laten zitten. hij gingen gewoon naar me vrienden om ze tegen me aan te zetten. ze belden mij keer op keer.. iedereen wou dat ik met ze ga. ze zullen me komen ophalen . uiteindelijk heb ik ja gezegd. ik heb netje aangekleed gel gedaan parfum cartier gedaan. rond half elf waren ze bij me deur.

we gingen naar het hotel drinken dancen lachen. het was leuk nacht. rond 2 gingen we richting zoetermeer mahfoed had al gereserveerd in cabari.daar hebben we verder gedronken gedanst totdat ik werd helemaal dronken ik wist niet meer waar ik was tot dat ik in de hotel was wakker, met zwaar hoofd pijn en misselijk ik voeld me rot. ik heb me gedoucht en en ging ervandoor terwiijl ze lagen nog te slapen het was voor 11 uur.

ik pakt de bus naar schiphol en van schiphol ben met de trein naar sloterdijk gegaan. totdat thuis ben gekomen. ik had echt spijt!!! waarom ben ik nou weer verslagen door chaytan ik had hem kunnen verslaan als ik had niet gedronken.maar dacht gelijk ik ga vanaf nu beginnen ik ging weer slapen want ik was gewoon kapot. ik heb geslapen tot zes uur in de middag.ik werd wakker en ging wat eten en beetje gechat en youtube gekijken.tot rond negen uur op dat moment voeld ik me boos en chagrijnig... en krijg weer die gedachten.ik had helemaal geen zin meer.. ik voeld vieze en zat. en werd weer depressief. ik heb toen gelijk 4 sigareten gerookt achter elkaar .het was onbeschrijfelijk gevoel. ik dacht dit is gewoon die chaytan weer die dat me aan doet. maar ik was gewoon te lui om te gaan opstaan en wodoe doen en bidden. dus ik blijf interneten en roken.. tot het moment dat ik spuugzat werd. ik ging liggen en op de plafond kijken op die moment wou ik huilen gewoon huilen, maar dat heb ik niet toe gelaten. ik werd verdrietig en verdrietig ik wou niemand zien of spreken ik heb me tel uitgezet.ik was bang voor toekomst. bang om niks . ik was gewoon heel bang.op dat moment kwam die angste weer zoals in de cel. maar dit keer was erger.

ik werd helemaal gek. ik dacht aan zelfmoord. maar nee..dat kan ik niet doen!!!! krijg zwaar hoofd pijn en had graag zin om te huilen. maar ik dacht bij me zelf als ik ga nu huilen dan heeft de chaytan me te pakken.
ik was eigenlijk overtuiged dat de chaytan die dat me aan doet. want gezien wat ik meegemaakt heb in de cel en zodra ik de kouran lees gaat dat gevoel weg.en ik had vroeger veel dingen meegemaakt met de zwarte maggie en zo. bij in ons in marokko hebben we veel voedo aangetroffen en daarvoor heb ik roqia gedaan en die chaytan zei altijd dat ie onverslaanbaar is.

opgegeven moment dacht game over ik heb geen keuze. ik moet op rechtpad zijn!!! anders gaat de chaytan me vreten. ik weet dat Allah weg de aller beste keuz is.. dat alles was gewoon door me hoofd heel snel heen geschoten.

12-03-2012, 00:15


ik heb me zelf aangemoedigt. ik ging staan woedo (was) doen en twee rakat gebeden. wallahi broeders en zusters... op dat moment voeld ik me gewoon nieuwe mens. oksimo bilaah.ik overdrijf niet. ik voeld me gewoon nieuwe mens, ik voeld me rustig. die rust herken ik nog steeds. ik ging wat kouran lezen. en heb de alarm aangezet om salat fajer te verrichte. ik heb geslapen en droomd vieze dromen . om 5 uur werd wakker en ging fadjer bidden. sinds dat hou ik me aan salat en kouran en dikro laah, ik was gewoon nieuw, weer normaal mens. zo ging het tot dat moment. alles gaat nu goed alhamdolilaah. heel af en toe krijg de verzet van de chaytan maar ik kan hem nu heel goed en versla hem keer op keer want mijn iman aan Allah word groot en groot. van mij mag hij in me blijven maar ik weet dat hij nu in de hel leeft zoals hij mee aangedaan heeft . endat alles Dankzij Allah soebhanaho wata3ala . Zonder Hem was ik nu een peschopaat gek mens geworden . ik werk nu alhamdouliah weer.. alles is normaal geworden . ik kan normaal met mensen omgaan. ik voeld me niet meer verlegen en voeld me gewoon heel slim jongen en spontant en heel actief alhamdoulilah. en ik bedank iedereen die met me doea heeft gedaan. en ik wens alle moslims de genezing van dat sihr en almas. en ik adviesier ze om terug te gaan naar hun geloof. dat is eigenlijk de enigste oplossing van dat gedoe allemaal. wasalam o3aleikom wr allah wb

12-03-2012, 00:25
Mooi verhaal athawmat.

12-03-2012, 13:36
dit is echt gebeurt met me bro

12-03-2012, 16:59


Alhamdulilaah.