Bekijk volle/desktop versie : een vraag aan de dames



Pagina's : [1] 2

11-03-2012, 12:51
Waar blijft die eigenwaarde van vrouwen a iebbadallah
en ik wil heus niet voor iedereen spreken.
maar het gaat mij hier om:
Als je iemand leuk vind? dan ga je er toch niet op af? zeker niet als je weet dat hij een vriendin heeft?
ik bedoel? ik heb zoiets van ik ben zo: ik laat altijd de man op mij afkomen, hoe gek ik ook op hem zal zijn.
ik zal nooit iemand versieren!
kennelijk kennen sommige vrouwen dat niet!

11-03-2012, 13:02


Vrouwen die op mannen jagen die al bezet/getrouwd zijn moeten een nekschot krijgen. Walgelijk vind ik dat. Mannen trouwens ook hoor. Een vrouw moet respect voor zichzelf hebben en klasse. Waarom achter een man aangaan? Die snap ik ook niet basilicum. Denk gewoon de wanhoop nabij, naief, zwak, geen eigenwaarde, geen zelfrespect, moet ik doorgaan??:P

11-03-2012, 13:05
Hee ksssssht, bij jou is het ook niet altijd rozengeur en manenschijn. Laat ze levuh! Kreeg een keer tijdens de file een papiertje tussen mn vooruit en ruitenwisser geplakt met d'r nummer. Versierd worden kan cool zijn, als ze het maar origineel aanpakt

11-03-2012, 13:10

Citaat door ElGuaje:
Hee ksssssht, bij jou is het ook niet altijd rozengeur en manenschijn. Laat ze levuh! Kreeg een keer tijdens de file een papiertje tussen mn vooruit en ruitenwisser geplakt met d'r nummer. Versierd worden kan cool zijn, als ze het maar origineel aanpakt
Dus als ik het goed begrijp, is ze uit de auto gestapt, naar jou auto gelopen, naar je raam gelopen en daar het papiertje op gelegd? En jij zat gewoon in de auto? Of dit is gewoon een broodje aap verhaal, of die vrouw die dat deed is op haar achterhoofd gevallen. Niet ze geeft t be3da aan jouzelf, Ze liep nog wel de kans om aangereden te worden als de file weer gaat rijden. Tsjonge jonge, dit is eerste keer dat ik dit hoor. Echt ongelooflijk. Zucht.

11-03-2012, 13:11



Citaat door Men-Expert:
Dus als ik het goed begrijp, is ze uit de auto gestapt, naar jou auto gelopen, naar je raam gelopen en daar het papiertje op gelegd? En jij zat gewoon in de auto? Of dit is gewoon een broodje aap verhaal, of die vrouw die dat deed is op haar achterhoofd gevallen. Niet ze geeft t be3da aan jouzelf, Ze liep nog wel de kans om aangereden te worden als de file weer gaat rijden. Tsjonge jonge, dit is eerste keer dat ik dit hoor. Echt ongelooflijk. Zucht.
Ik loog. Ik had geen ruitenwissers

11-03-2012, 13:12

Citaat door ElGuaje:
Ik loog. Ik had geen ruitenwissers
Dus het papiertje waaide weg en ze had zichzelf voor niks voor schut gezet en in levensgevaar gebracht. Pff jeh vrouwen, te wanhopig voor dit leven.

11-03-2012, 13:19
Ik keur het zeker niet goed, maar als jij zelf geen eigenwaarde hebt mag je daarover spreken?

11-03-2012, 13:19
Al zou ik een man willen versieren, mijn trots staat gewoon in de weg. Of ik ben te verlegen.

11-03-2012, 13:23

Citaat door Men-Expert:
Vrouwen die op mannen jagen die al bezet/getrouwd zijn moeten een nekschot krijgen. Walgelijk vind ik dat. Mannen trouwens ook hoor. Een vrouw moet respect voor zichzelf hebben en klasse. Waarom achter een man aangaan? Die snap ik ook niet basilicum. Denk gewoon de wanhoop nabij, naief, zwak, geen eigenwaarde, geen zelfrespect, moet ik doorgaan??:P
pfft. ik snap daar ook echt niets van. als je echt gevoel voor eigenwaarde hebt laat je die jongen maar op je jagen. en als je er achter komt dat die bezet is dan laat je het voor wat het is.

11-03-2012, 13:24

Citaat door zitoen_hoceima:
Al zou ik een man willen versieren, mijn trots staat gewoon in de weg. Of ik ben te verlegen.
ja dat kan. maar dan nog. je gaat nooit op een man afstappen!

11-03-2012, 13:25
Een meisje die een jongen versierd waaauuuww moet niet gekker worden

11-03-2012, 13:25

Citaat door Onbereikbaar__:
Ik keur het zeker niet goed, maar als jij zelf geen eigenwaarde hebt mag je daarover spreken?
Hoezo vind jij dat ik geen eigen waarde heb? wie ben jij omdat te zeggen dat ik geen eigenwaarde heb?
ik bepaal waar ik wel of niet over mag spreken? jij bent de laatste die daar wat over te zeggen heeft
ik heb juist de meeste eigenwaarde hier dan menigeen meiden die er op deze wereld bestaat

11-03-2012, 13:26



Citaat door Puur_Natuur:
Een meisje die een jongen versierd waaauuuww moet niet gekker worden
bedankt dat je het begrijpt!

11-03-2012, 13:27

Citaat door ElGuaje:
Hee ksssssht, bij jou is het ook niet altijd rozengeur en manenschijn. Laat ze levuh! Kreeg een keer tijdens de file een papiertje tussen mn vooruit en ruitenwisser geplakt met d'r nummer. Versierd worden kan cool zijn, als ze het maar origineel aanpakt
a3afak bij wie is het wel rozengeur en manenschijn bij niemand niet!

11-03-2012, 13:27

Citaat door ElGuaje:
Hee ksssssht, bij jou is het ook niet altijd rozengeur en manenschijn. Laat ze levuh! Kreeg een keer tijdens de file een papiertje tussen mn vooruit en ruitenwisser geplakt met d'r nummer. Versierd worden kan cool zijn, als ze het maar origineel aanpakt
a3afak bij wie is het wel rozengeur en manenschijn bij niemand niet!

Pagina's : [1] 2