Bekijk volle/desktop versie : Israël doodt twaalf Palestijnen bij luchtaanval



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

10-03-2012, 01:58
Het dodental van Israëlische luchtaanvallen met onbemande vliegtuigen in de Gazastrook is opgelopen tot twaalf.

Dat zegt een Palestijnse zorgbestuurder. De doden vielen bij zeven aanvallen op vrijdag en zaterdag. Het gaat om de meest grootschalige aanval van Israël tegen militanten in de regio in de afgelopen maanden. De Israëlische actie begon vrijdagochtend. Bij de eerste aanval werd de Palestijnse militiecommandant Zuhair al-Qaissi gedood.

Hij wordt verantwoordelijk gehouden voor de ontvoering en gevangenhouding van Gilad Schalit, die onlangs na vijf jaar tegen duizend Palestijnse gevangen werd geruild. In reactie op de dood van Al-Qaissi vuurden militante Palestijnen ongeveer vijftig raketten af richting Israëlisch grondgebied. Daarbij raakte een Israëliër zwaargewond.

(Novum)

10-03-2012, 02:31


oprotten met je facebook !
niet te vertrouwen

10-03-2012, 07:28
BATAIGREN de aivd heeft jouw in de gaten lozer.

10-03-2012, 08:00
Bij een aanval van de Israëlische luchtmacht is secretaris-generaal Zuheir al-Qaïssi van de radicale Palestijnse groep Comités van het Volksverzet gedood, zo is uit gelijkluidende bronnen vernomen.

Bij een aanval van de Israëlische luchtmacht is secretaris-generaal Zuheir al-Qaïssi van de radicale Palestijnse groep 'Comités van het Volksverzet' gedood, melden bronnen.

Het gaat volgens de Comités om een raid waarbij twee Palestijnen zijn omgekomen.

Het Israëlisch leger bevestigt dit en zegt dat de Palestijnse groep aanslagen voor de komende dagen via de Sinai "aan het voorbereiden" was.


Bij Israëlische luchtaanvallen op Gaza zijn vandaag al zes mensen om het leven gekomen. Dat werd uit plaatselijke medische bronnen vernomen. Het zesde dodelijke slachtoffer viel vanavond tijdens een nieuwe Israëlische raid.

Het Israëlische leger voerde al minstens vijf aanvallen uit tegen het Palestijnse gebied. Bij één daarvan kwam de secretaris-generaal van de radicale beweging Comités van het Volksverzet om het leven. Voordien waren vanuit de Gazastrook raketten richting Israël afgevuurd.

bron:http://www.hln.be

10-03-2012, 08:38


De joden aka nieuwe nazi's zijn weer bezig met hun ziekelijke hobby. Het doden van mensen.

10-03-2012, 08:39

Citaat door schinkenstube:
Oei, Palestina, bestaat dat nog.
Het was hieromtrent zeer stil de laatste tijd.
Die trend hebben we toch al gehad.
Nu is pedofilie en homofilie een hot item.
joden knecht

10-03-2012, 08:48

Citaat door schinkenstube:
Oei, Palestina, bestaat dat nog.
Het was hieromtrent zeer stil de laatste tijd.
Die trend hebben we toch al gehad.
Nu is pedofilie en homofilie een hot item.
Nog zon Israel-vriend, wat vind je hier eigenlijk van:

[video=youtube;iOPJaFtrsi8]http://www.youtube.com/watch?v=iOPJaFtrsi8[/video]

10-03-2012, 09:14

Citaat door Aggie24:
De joden aka nieuwe nazi's zijn weer bezig met hun ziekelijke hobby. Het doden van mensen.
De Israëlische luchtaanvallen van gisteren begonnen nadat Palestijnse militanten eerder op de dag twee raketten op het zuiden van Israël hadden afgeschoten. Daarbij vielen geen gewonden. Sinds de luchtaanvallen gisteren begonnen, zijn volgens de Israëlische krant Haaretz meer dan zestig projectielen op Israël afgevuurd. Bij de raketbeschietingen raakten acht Israëli’s gewond.

http://www.nrc.nl/nieuws/2012/03/10/twaalf-doden-bij-israelische-luchtaanvallen-boven-gaza/

10-03-2012, 09:34

Citaat door hork3:
De Israëlische luchtaanvallen van gisteren begonnen nadat Palestijnse militanten eerder op de dag twee raketten op het zuiden van Israël hadden afgeschoten. Daarbij vielen geen gewonden. Sinds de luchtaanvallen gisteren begonnen, zijn volgens de Israëlische krant Haaretz meer dan zestig projectielen op Israël afgevuurd. Bij de raketbeschietingen raakten acht Israëli’s gewond.

http://www.nrc.nl/nieuws/2012/03/10/twaalf-doden-bij-israelische-luchtaanvallen-boven-gaza/
De Nieuwe Naz's hebben 12 mensen gedood. De Palestijnen hebben 8 ''verwond'', waarschijnlijk zijn ze geraakt door vuurwerkpijltjes. De ''vergelding'' van de Nieuwe Nazi's is niks minder dan gewoon weer zo'n goedkoop excuus van de Nieuwe Nazi's om hun hobby uit te oefenen. Mensen doden, dat kunnen ze als geen ander.


Aangezien jij hun daden probeert te rechtvaardigen (iets wat je nooit zal lukken, de feiten spreken voor zich). Heb jij ook een aandeel in hun acties. Ook jij hebt bloed aan je handen!

Heb jij geen hart?

10-03-2012, 09:36

Citaat door Aggie24:
De Nieuwe Naz's hebben 12 mensen gedood. De Palestijnen hebben 8 ''verwond'', waarschijnlijk zijn ze geraakt door vuurwerkpijltjes. De ''vergelding'' van de Nieuwe Nazi's is niks minder dan gewoon weer zo'n goedkoop excuus van de Nieuwe Nazi's om hun hobby uit te oefenen. Mensen doden, dat kunnen ze als geen ander.


Aangezien jij hun daden probeert te rechtvaardigen (iets wat je nooit zal lukken, de feiten spreken voor zich). Heb jij ook een aandeel in hun acties. Ook jij hebt bloed aan je handen!

Heb jij geen hart?
Ik wijs slechts op de oorzaak-gevolg-reactie, het moet de Palestijnen intussen genoegzaam bekend zijn hoe hard Israël terugslaat.

10-03-2012, 09:45

Citaat door hork3:
Ik wijs slechts op de oorzaak-gevolg-reactie, het moet de Palestijnen intussen genoegzaam bekend zijn hoe hard Israël terugslaat.
Dus als ik jou een tikje geef en jouw verwond dan moet ik en een paar anderen die toevallig in de buurt van mij zijn het bekopen met de dood, door middel van een rakketaanval?

Dat is een normaal zaak volgens jou?


Ik hoop met heel mijn hart, dat jou hetzelfde mag overkomen. Ik zal niet rouwen om je. Ik wens normaal gesproken iemand nooit zoiets toe, maar iemand als jij verdient het!

Met heel mijn hart!

10-03-2012, 09:57

Citaat door Aggie24:
Dus als ik jou een tikje geef en jouw verwond dan moet ik en een paar anderen die toevallig in de buurt van mij zijn het bekopen met de dood, door middel van een rakketaanval?

Dat is een normaal zaak volgens jou?


Ik hoop met heel mijn hart, dat jou hetzelfde mag overkomen. Ik zal niet rouwen om je. Ik wens normaal gesproken iemand nooit zoiets toe, maar iemand als jij verdient het!

Met heel mijn hart!
Ik zeg niet dat het normaal is! Hou je verwensingen lekker voor je, ongelofelijk.

10-03-2012, 10:10



Citaat door Aggie24:
Dus als ik jou een tikje geef en jouw verwond dan moet ik en een paar anderen die toevallig in de buurt van mij zijn het bekopen met de dood, door middel van een rakketaanval?

Dat is een normaal zaak volgens jou?


Ik hoop met heel mijn hart, dat jou hetzelfde mag overkomen. Ik zal niet rouwen om je. Ik wens normaal gesproken iemand nooit zoiets toe, maar iemand als jij verdient het!

Met heel mijn hart!
Toevallig in de buurt?

10-03-2012, 10:14
Wie de bal smijt, kan hem terug verwachten.

10-03-2012, 10:29
RAMALLAH (Ma'an) -- Some 37 percent of Palestinian women were exposed to violence by their husbands in 2011, says a new study revealed on International Women's Day.

The Palestinian Central Bureau of Statistics says the highest percentage of the phenomenon was reported in Gaza, where 58.1 percent of women were subject to violence by their husbands.

The Ramallah and Al Bireh district witnessed the lowest rates of domestic violence against women for 2011, with 14.2 percent of wives exposed to violence.

International Women’s Day is a national holiday in Palestine, which has a population of around 2 million women.

PCBS revealed that in 2012, literacy rates among Palestinian women have risen but are still lower than men's literacy rates.

Men's participation in the labor force is four times that of women while women's daily wages are 16 percent lower than men's.

Unemployment rates among women have risen by over 15 percent over the last decade, reaching 28.4 percent in 2011.

UN Women notes that women's participation in the labor force in Palestine is among the lowest in the world, particularly in rural areas.

Many women are employed in the agricultural sector on an informal basis, and UN Women is focusing efforts on enhancing rural women's economic security and rights.

The UN agency is cooperating with the Palestinian Authority Education Ministry in a project funded by Norway to support 200 female entrepreneurs who prepare and sell subsidized healthy meals to 70,000 school children.

In a message to mark International Women's Day, UN Women Executive Director Michelle Bachelet noted that rural women and girls comprise one in four people worldwide yet they faced "some of the worst inequities in access to social services and land and other productive assets."

Rural women work long hours with little or no pay to produce a large proportion of the food grown to sustain their families, communities and nations, Bachelet said.

"No enduring solution to the major changes of our day—from climate change to political and economic instability—can be solved without the full empowerment and participation of the world’s women. We simply can no longer afford to leave women out."

http://www.maannews.net/eng/ViewDetails.aspx?ID=465909

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6