Bekijk volle/desktop versie : Mourinho en Preciado (ex trainer gijon)



09-03-2012, 22:04



Citaat:
Sporting-coach Preciado: Mourinho is een schoft
Uitgegeven: 12 november 2010 21:46
Laatst gewijzigd: 13 november 2010 09:58
GIJON - Sporting Gijon-trainer Manuel Preciado wil José Mourinho van Real Madrid voor straf tussen supporters van de harde kern van Gijon zetten.
© ProShots

Sporting ontvangt zondag Real Madrid in de Spaanse competitie. Real-trainer Mourinho is geschorst en zal van de tribunes moeten toekijken.

''Ik zou hem tussen de harde supporterskern zetten'', verklaarde de oefenmeester vrijdag. ''Ik vind hem een schurk, een schoft en een slechte collega''.

Beschuldiging

In september had Mourinho de coach van Gijon ervan beschuldigd dat hij in de uitwedstrijd bij Barcelona niet zijn sterkste team had opgesteld.

Preciado is dat duidelijk niet vergeten. ''Wie denkt die kerel wel dat hij is? Hij heeft geen respect voor een klein team als Sporting. Ik heb een afkeer van die man en zal hem dat in zijn gezicht zeggen ook.''

Bookmakers

Mourinho werd vrijdag voor twee wedstrijden geschorst omdat hij woensdag tijdens de bekerwedstrijd tegen Murcia de scheidsrechter had beledigd. Het was Mourinho's eerste rode kaart in Spanje.

Bij de bookmakers bestaat de mogelijkheid in te zetten op hoeveel keer de excentrieke Portugees dit seizoen weggestuurd zal worden. In de twee jaar dat hij coach was van Internazionale was dat acht keer het geval.
.... Dit was toen

en nu.... dikste matties




09-03-2012, 22:41


Mourinho is een topacteur

een paar weken geleden opende ie een persconferentie met ik feliciteer de spaanse basketbalkampioen
bijna niemand van die sportjournalisten begreep waarom tot ze zagen tegen wie ze de beker gewonnen hebben.......barca

10-03-2012, 04:15
Jij bent ook een acteur Urbanus

10-03-2012, 04:26

Citaat door Trissintie:
Jij bent ook een acteur Urbanus



en jij bent Grumpie de dwerg

10-03-2012, 04:31



Citaat door brownie74:
en jij bent Grumpie de dwerg