Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid GEZOCHT - Voor de rubriek gezondheid; body en mind.. Hayaatie magazine!



09-03-2012, 16:05
Essalamoe 3alaikoem dames,

Hayaatie magazine is voor de rubriek 'gezondheid: body en mind' zijn we opzoek naar dames die een bijdrage willen leveren. De bijdrage kan verschillende vormen aannemen; van eenmalig een stuk insturen tot mee doen aan een interview pf een vaste schrijfster worden en iedere maand een artikel binnen deze rubriek aanleveren.

Lijkt dit je interessant? Neem dan een kijkje op onze website http://www.hayaatie.nl en neem contact met ons op via contact@hayaatie.nl voor meer informatie.

Wa salaam!

11-03-2012, 01:02


Mogen mannen niet schrijven? Ik kan goede tips over dikke mensen die willen afvallen geven, en dunne mensen die aan willen komen .

11-03-2012, 13:48

Citaat door toffestijl:
Mogen mannen niet schrijven? Ik kan goede tips over dikke mensen die willen afvallen geven, en dunne mensen die aan willen komen .
Nee bedankt! Het is voor en door vrouwen dus jij valt buiten de boot.

12-03-2012, 09:25

Citaat door tijdschrift2012:
Nee bedankt! Het is voor en door vrouwen dus jij valt buiten de boot.
flauw .. :/

12-03-2012, 16:24


De site doet het niet.. Lijkt me wel leuk..

12-03-2012, 18:10
Leuke site...alleen het forum is een beetje dood..jammer, misschien een verbeterpunt..?

12-03-2012, 20:25

Citaat door Machiavelia:
De site doet het niet.. Lijkt me wel leuk..


Bij mij wel? .. Als je geinteresseerd bent in meewerken, graag even mailen naar contact@hayaatie.nl

Citaat door GewoonIk_:
Leuke site...alleen het forum is een beetje dood..jammer, misschien een verbeterpunt..?
Valt op dit moment niets aan te verbeteren helaas.. kan geen mensen dwingen te blijven hangen .. we zijn pas 2 maanden in de lucht.. en het forum is enkel een extraatje. We hebben al best veel leden maar de meesten van hen komen elke maand alleen om de artikelen te lezen en zijn niet actief op het forum. InshaAllah komt dat nog!

Dank voor de opmerking mocht je goede tips hebben wat betreft reclame maken, dan hoor ik het graag!