Bekijk volle/desktop versie : SERIEUS: Kent iemand een IMAM ofzo uit Belgie, lees verder...>!



09-03-2012, 14:20
Beste Moslim broerder en zusters,

Ik heb echt lieve tant en ze vraagt om hulp. Haar man wil zsm trouwen. Mijn Tante voelt zich verdrietig, ze heeft 8 kinderen met hem en nu wil hij van alles doorgaan. Ze accepteert het niet. Weten jullie misschien een Imam ofzo die iets (voodoo) tegen deze man kan doen. Natuurlijk ons eerst hulp is bij Allah swt. Maar soms heb je toch wat instrumenten nodig. Allah swt zegt doe iets (met goede intentie) en ik zal het afmaken.

Ik heb gehoord dat er in Belgie een goede Imam is die hier wat aan kan doen. Kennen jullie deze???

Dit is echt serieus en graag jullie reactie.

09-03-2012, 14:29



Citaat door jamalboy:
Beste Moslim broerder en zusters,

Ik heb echt lieve tant en ze vraagt om hulp. Haar man wil zsm trouwen. Mijn Tante voelt zich verdrietig, ze heeft 8 kinderen met hem en nu wil hij van alles doorgaan. Ze accepteert het niet. Weten jullie misschien een Imam ofzo die iets (voodoo) tegen deze man kan doen. Natuurlijk ons eerst hulp is bij Allah swt. Maar soms heb je toch wat instrumenten nodig. Allah swt zegt doe iets (met goede intentie) en ik zal het afmaken.Ik heb gehoord dat er in Belgie een goede Imam is die hier wat aan kan doen. Kennen jullie deze???

Dit is echt serieus en graag jullie reactie.
Het wordt steeds gekker.

09-03-2012, 14:53

Citaat door Zeldzaam_:
Het wordt steeds gekker.
Of jij wordt steeds bewuster.

09-03-2012, 15:03

Citaat door -Twatoun-:
Of jij wordt steeds bewuster.
Is toch erg? Hij wilt de grootste zonde begaan. En gebruikt ook nog de woorden van Allah hierbij