Bekijk volle/desktop versie : kijken naar andere jongens/meisjes als je met je man/vriend vrouw/vriendin bent!!!



Pagina's : [1] 2 3

13-01-2003, 21:22
Waarom deze topic???

Het is me opgevallen dat heel veel van meiden/jongens kijken naar andere meisje/jongen terwijl ze een vriend/man of vriendin/vrouw hebben(natuurlijk niet allemaal) maar sommige zeggen het is toch normaal of je krijgt te horen als het maar bij kijken blijft.
Ik zie zelfs afentoe mensen met een vriend(in)/man/vrouw zijn(naast hun dan kijken ze nog. dat vindt ik pas erg onwarderen van je vrouw/vriendin/man/vriend.

Wie van de vrouwen/meiden kijken naar andere jongens al hebben ze een vriend/man???(eerlijk antwoord)

En wie van de mannen/jongens kijken naar vrouwen/meisjes al hebben ze een vriendin/vrouw(eerlijk antwoord)

Wat zouden jullie doen als je loopt naast je man/vrouw(vriend(in) en je partner kijkt naar iemand anders.

13-01-2003, 21:29


hoeveel combinaties?? /../..../....../....../......./

13-01-2003, 21:31
Broer na3 na3,

ja je hebt gelijk, het is een beetje verwarrend maar ik wou niemand over slaan anders gaan een paar klagen

13-01-2003, 21:39

Citaat:
Origineel gepost door El otmani
Broer na3 na3,

ja je hebt gelijk, het is een beetje verwarrend maar ik wou niemand over slaan anders gaan een paar klagen
hahaha

13-01-2003, 21:41


WEET JE WAT ERRUG IS...KOM JE EEN LEUK KOOPELTJE TEGEN ZIT DIE GAST JOU VAN TOP TOT TEEN AAN TE KIJKEN>>>>>>>WAAR IS DE RESPECT!!!!??? (VOOR ZN MEISSIE EN VOOR MIJ?????

13-01-2003, 21:55
hahha kbegrijp je...........

13-01-2003, 22:01
Het is raar maar waar!
Sommige lieden hebben die behoefte blijkbaar (nog)..

14-01-2003, 13:24
klopt ik vind het gewoon niet kunnen en dan ook heel overdreven kijken ik werk in een winkel waar ik constant met stelletje te maken heb maar hmm ze kunnen hun ogen echt neit bij zich houden en het ergste is die vriendin/vrouw staat er gewoon bij en die geeft hem dan ook echt een dodelijke blik neit normaal toch!!!! wat zou hij doen als hij alleen was???? hmm i dont wanna know ik vind het alleen erg disrespecting tegenover hun vrouw/vriendin

14-01-2003, 13:27

Citaat:
Origineel gepost door El otmani
Waarom deze topic???

Het is me opgevallen dat heel veel van meiden/jongens kijken naar andere meisje/jongen terwijl ze een vriend/man of vriendin/vrouw hebben(natuurlijk niet allemaal) maar sommige zeggen het is toch normaal of je krijgt te horen als het maar bij kijken blijft.
Ik zie zelfs afentoe mensen met een vriend(in)/man/vrouw zijn(naast hun dan kijken ze nog. dat vindt ik pas erg onwarderen van je vrouw/vriendin/man/vriend.

Wie van de vrouwen/meiden kijken naar andere jongens al hebben ze een vriend/man???(eerlijk antwoord)

En wie van de mannen/jongens kijken naar vrouwen/meisjes al hebben ze een vriendin/vrouw(eerlijk antwoord)

Wat zouden jullie doen als je loopt naast je man/vrouw(vriend(in) en je partner kijkt naar iemand anders.
tuurlijk kijk ik naar meisjes, ook al heb ik een vriendin...maar ik doe er niets mee, omdat ze mij niet interesseren...maar als ik samen met haar bent, is zij de enige waarnaar ik kijk...

14-01-2003, 14:03
Kijken maar niet kopen.... :jeweetog:

Bij de weg... als mijn vriend zou lopen staren terwijl ik naast 'm sta.... euhm.. kan 'ie beter niet doen voor zijn eigen bestwil

14-01-2003, 14:06

Citaat:
Origineel gepost door Lunatic007
Kijken maar niet kopen.... :jeweetog:

Bij de weg... als mijn vriend zou lopen staren terwijl ik naast 'm sta.... euhm.. kan 'ie beter niet doen voor zijn eigen bestwil
daarom doe ik dat niet...is btje gevaarlijk emt haar in de buurt..>

14-01-2003, 14:07
ik vind dat gewoon niet kan kunnen want jue hebt toch al een vrien/vriendin en dan kijk je nog nar andere vrouwen of mannen. je heb er niet genoeg aan een ofzo? iwa dat is mijn mening

14-01-2003, 14:09



Citaat:
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO
daarom doe ik dat niet...is btje gevaarlijk emt haar in de buurt..>
Haha.. goooed zo... braaf mocro'tje!

14-01-2003, 14:10
Zelfs deze totaal niet "Moslim" ogende Kaas betrapt regelmatig Moslima`s die vanonder hun hoofddoekies naar me gluren (zereneus)........volgens mij zijn die vrome meiden ondertussen hartstikke stout

14-01-2003, 14:22
Tijn... t zullen wel je onweerstaanbare charmes zijn...


Kweenie hoor.. maar als ik zelf door jongens wordt aangestaard is de eerste gedachte die er bij me opkomt "heb ik snot uit mn neus hangen ofsooow?? wat kijkt 'ie?"
maarjah... dat schijnen hun versier-skills te zijn ofso.. whatevah

Pagina's : [1] 2 3