Bekijk volle/desktop versie : spijt!!!



Pagina's : [1] 2 3

24-11-2004, 15:22
ik ben een meid, en ben een hele grote fout begaan.
ik had een paar maanden geleden een vriendje, we waren nog maar net samen en hij begon al over trouwen ik vond da tof k'dacht in men eigen amai ik heb het echt wel getroffen een jongen die meteen wil trouwen, en dan nog met mij ik voel me helemaal geen knap meisje moheem we waren nog maar 2 weken samen en hij begon al over sex hij zei dat hij met mij naar bed wou, ik vond dat hij moest wachten tot ons huwelijk ik bedoel hij wou toch met mij trouwen dus was dat de normaalste zaak van de wereld. Aangezien we elkaar niet zo vaak zagen want hij woonde een goeie 60 km verder van mij was ik eerlijk gezegd echt wel verliefd op hem we spraken dag en nacht via de telefoon we waren al namen en het kiezen voor moesten we eventueel kinderen hebben zo verliefd waren we alé dat dacht ik toch. op een dag spraken we af om iets te gaan drinken (s'avonds) hij kwam me ophalen met de taxi we gingen de stad in en we waren gezellig aan het babbelen van het een kwam het ander en zijn we samen op hotel geweest ik ben een heel onzelfzeker meisje en k'was zo blij dak iemand had gevonden plotseling ik weet niet hoe het komt maar het was gebeurd we hebben het gedaan ik voelde slecht en vuil en tfou ik had er spijt van toen hij zag dat ik er helemaal stil van werd zei hij nog je hoeft je geen zorgen te maken ik ga met you trouwen. wat ik niet wist is dat hij getrouwd was alé dat hij uit elkaar was met z'n vrouw ze gingen scheiden maar aangezien zei niet wou dat is wat hij mij wijsmaakte konden wij nog niet trouwen hij zei altijd dat zei degene was die niet wou scheiden tot op het einde gaf hij toe dat hij niet ging scheiden want anders zou iedereen denken dat het zijn schuld was want het meisje in kwestie was zijn nicht. ik was er kapot van ik kon men oren niet geloven hij heeft me gewoon bedrogen en ik geloofde hem nog. toen men nicht die in dezelfde stad als hij woont en veel van zijn situatie afwist me vertelde dat hij niet van haar ging scheiden zodat iedereen zou denken dat zen nicht de slechte is heb ik hem uiteindelijk gedumpt. hij kon zen oren niet geloven maar ik zei hem klaar en duidelijk dat het gedaan was en dat hij de boom in kon. zijn laatste woorden waren "je zal er nog spijt van krijgen". De volgende ochtend kreeg ik telefoon van men nicht die vroeg wat er gebeurde die avond dat wij samen waren ik zei niks ze zei nochthans S.... zegt dat er veel gebeurd was dat hij jou zo gemakkelijk heeft gehad. men wereld stortte ineen niet alleen was ik er kapot van omdat het gebeurde maar ook omdat hij het nog eens rondbazuinde. gelukkig wonen we niet indezelfde stad maar hij had het wel verteld aan men nicht en neef. ik heb hen gezegd dat het geen waar is en ze geloven me maar eigenlijk is het wel waar ik heb echt overdreven spijt dat ik die klootzak heb leren kennen. Ik wou gewoon de meisjes waarschuwen die indezelfde situatie zitten net als inzat meisjes doe het alstublieft niet je gaat er veel spijt van krijgen als je die jongen graag ziet en hij jou ook dan gaat hij wachten tot op jullie huwelijksnacht. ik begrijp niet wat voor plezier zij hierin zien ik vond het allesinds niet plezierig het was de nachtmerrie van men leven en hamdoulilah ik ben er een ander mens van geworden

24-11-2004, 15:30


ik ben blij dat je een andere mens van geworden bent

gelukkig hebben we ALLAH hij zal hem wel straffen

24-11-2004, 15:33
wjow ik heb hier echt geen woorden voor ....! Wallah maar hoop toch dat je je leven snel zal oppaken en verder zult gaan en hopen dat allah je zult vergeven....!?

24-11-2004, 15:38
ja dat hoop ik ook voor je

24-11-2004, 17:17


thx voor jullie begrip

24-11-2004, 17:33
''we gaan toch trouwen'' is het truckje van zoveel jongens tegenwoordig

Een vriendin van me heeft bijna hetzelfde verhaal meegemaakt als het jouwe en zij was er ook kapot van.

Moge ALLAH SWT jou vergeven.
Sterkte

24-11-2004, 17:42
ja daarom moet je oppassen

24-11-2004, 17:43
als hij van je houd gaat hij maar naar je ouders en als hij nee zegt weet je genoeg

24-11-2004, 22:53
Jammer dat het zo is gelopen en ik hoop dat dit een les is voor veel andere meiden.

25-11-2004, 08:40


Vraag vergiffenis aan Allah swt. Hij zal zijn straf niet ontlopen


Veel sterkte. Tot het besef komen dat het verkeerd was, is al een hele stap.

25-11-2004, 10:11
Waarom Zijn De Meiden Tegenwoordig Zoooooo Achteerlijk En Dom!!!!!!!!!
Waarom Trappen Julie Overal In! Denk Na Aub En Geen Dates Laat Die Jongen Naar Je Vader Gaan En Niet Met Hem Naar Een Hotel! Je Vraggt Er Dan Zelf Om!

25-11-2004, 12:55
Saida26: Hang aub niet de schijnheilige uit! Je moet haar niet beoordelen, laat dat aan ALLAH over.

Iedereen maakt fouten, de ene wat meer dan de andere, de ene groter dan de andere!

Laat ons hopen dat Allah ons allemaal vergeeft, welke zonden we ook gepleegd hebben.

Meisje, een raad aan jou: toon berouw aan Allah van uw fouten. En Allah zal hem wel straffen.

25-11-2004, 13:05


Ik begrijp niet dat meiden altijd maar in al die mooie praatjes tuinen. Iedere keer weer.

Meiden, open je ogen!!!

25-11-2004, 13:11
ja nu is het al te laat

25-11-2004, 14:23
ja er zijn genoeg meiden die zulke fouten nog maken... Maar hij zal zijn straf krijgen... Vraag Allah swt om vergevenis voor de zonde... ik wens je veel sterkte meid... ik weet hoe jij je voelt....

Pagina's : [1] 2 3