Bekijk volle/desktop versie : Wat hebben moslims bereikt de afgelopen 100 jaar ?



08-03-2012, 15:24

Citaat door WEEGSCHAALNY:
Heeft deze man gelijk? Wat hebben moslims de afgelopen eeuw bereikt?
[En voor de bijdehandjes we lezen moslim in arabier. Het is overigens ook een culturele gewoonte om arabier als synoniem te gebruiken voor moslim ]


[video=youtube;M65yAVlwows]http://www.youtube.com/watch?v=M65yAVlwows[/video]
.

08-03-2012, 16:11


Onze Cultuur heeft zijn basis liggen in De Islam, en andersom (meestal) ook.

08-03-2012, 16:22

Citaat door WEEGSCHAALNY:
Islam heeft de basis liggen in cultuur?? Dit terwijl Islam een openbaring is ? knap zeg,


Ontopic wat heeft jouw opmerking te maken met mijn vraag?
Zo te zien begin jij aan een grote onderwerp waar jij niet veel van weet.

08-03-2012, 18:04
achteruitgang hebben we bereikt als het om religie gaat

zeer trieste constatering

08-03-2012, 19:45


Helemaal niks.

08-03-2012, 20:05

Citaat door WEEGSCHAALNY:
Is er iemand die mij kan vertellen wat de moslims de afgelopen 100 jaar hebben bereikt?
Meer dan jij met je topic vraag

08-03-2012, 20:06
We hebben de uma vergroot, ons aangepast aan het westen

08-03-2012, 20:10

Citaat door WEEGSCHAALNY:
wat is ''''uma'''' ? Bedoel je Ummah ?

Okee je hebt je aangepast aan het westen dat kan ik aan je zien ja en dit is iets waar je trots op bent?
Waar gaat je vraag nou over over waar ik trots op ben of wat de moslims hebben bereikt in 100 jaar???

08-03-2012, 20:20
weinig helaas...en dit komt omdat wij ons niet houden aan de wetten van Allah.

en weetje wat ook een slechte bijdrage is aan onze ummah? en aan de trieste staat waar de moslims vandaag de dag in verkeren? die "prekers" (oftewel verhalenvertellers) die iedereen naar opkijkt. en vandaag de dag "Sheick" noemt. ga even je dien bestuderen, en keer terug naar de Soennah en naar de geleerde van Ahl Sunnah wal Djama3a
wasSalaam

08-03-2012, 20:21

Citaat door WEEGSCHAALNY:
Over wat de moslims hebben bereikt de afgelopen 100 jaar.

En jij zegt ''''aangepast aan het westen'''' , ik vroeg me af of dit iets is waar je trots op dient te zijn.
Was het westen maar aan ons aangepast.

Voor de duidelijkheid dit is niet mijn account en niet mijn avatar, gezien je reactie eerder

08-03-2012, 21:49

Citaat door WEEGSCHAALNY:
Kan iemand mij vertellen wat er in honderd jaar bereikt is?
Wat heb jij bereikt in jouw leven en wat wil je nog bereiken?
Ben je van nut geweest voor de oummah?

08-03-2012, 22:07

Citaat door WEEGSCHAALNY:
Ik ben 20 en ik studeer. Ik zie niet wat ik ermee te maken heb gezien ik een duidelijke vraag stel over de Ummah over de afgelopen 100 jaar.
Dan moet je anderen ook niet vragen om andere zaken buiten jouw vraag om.
Dat je 20 bent en studeerd maakt jou niet iemand die niet van nut kan zijn voor de oummah.

Verder zie je duidelijk dat de oummah hier niks heeft bereikt maar er genoeg plekken zijn waar wel wat is bereikt op het gebied
van kennis.
Het is aan jou om je druk te maken om wat jou rol is en zal zijn voor de moslims.