Bekijk volle/desktop versie : ben net keihard gevallen



Pagina's : [1] 2

08-03-2012, 14:47
Van mijn fiets!

Was ook niet heel slim van mij. Ik fietste met nog een fiets aan mijn hand. Ik viel en lag daar tussen 2 fietsen. Gesandwiched zeg maar.

Komt er een gast naar buiten en eerste wat hij vraagt: hedde gij mijn auto geraakt???? Ging meneertje zijn 'ik wil wel maar ik kan niet' mercedes helemaal checken op krassen.

Ach ja..

08-03-2012, 14:48


waarom heb je em niet gevraagd een foto te maken

08-03-2012, 14:49
ha ha ha... ik dacht da jij van NL kwam maar aangezien die gozer HEDDE GIJ zei merk ik da je van BE komt?
je hebt toch ni teveel pijn?

08-03-2012, 14:52
Heb je pijn?

08-03-2012, 14:52



Citaat door nisrineke2:
waarom heb je em niet gevraagd een foto te maken
Ik zei: MET MIJ IS VERDER OOK ALLES GOED HOOR!!!!

Zelfs een opaatje was gestopt om te vragen of het ging.

08-03-2012, 14:52
wat een assholl.



Maar waarom fiets jij met 2 fietsen?????






knap van je!

08-03-2012, 14:52

Citaat door lynamina:
ha ha ha... ik dacht da jij van NL kwam maar aangezien die gozer HEDDE GIJ zei merk ik da je van BE komt?
je hebt toch ni teveel pijn?
brabant de gekste jonguh!!

08-03-2012, 14:53

Citaat door elhobje:
Heb je pijn?
nee helemaal niks.. ik viel echt in slowmotion. Dacht nog: hoe kan ik het beste mijn val breken.

08-03-2012, 14:54

Citaat door lynamina:
ha ha ha... ik dacht da jij van NL kwam maar aangezien die gozer HEDDE GIJ zei merk ik da je van BE komt?
je hebt toch ni teveel pijn?
Haha!
Ze praote ook zo in Limburg en Brabant NL.

Maar Surfster dat was absoluut niet aardig van die boer. Het zal me niets verbazen dat hij binnenkort zijn auto in de prak rijdt.

08-03-2012, 14:54

Citaat door xXxwolkjexXx:
wat een assholl.



Maar waarom fiets jij met 2 fietsen?????






knap van je!
Als ik niet was gevallen was dat knapper geweest. Ik heb een lekke band. Ben met de fiets van mijn collega even naar de fietsenmaker gegaan.

08-03-2012, 14:55

Citaat door AntiClimax:
Haha!
Ze praote ook zo in Limburg en Brabant NL.

Maar Surfster dat was absoluut niet aardig van die boer. Het zal me niets verbazen dat hij binnenkort zijn auto in de prak rijdt.
ik hoop dat karma hem terugpakt!!

Nah.. het was gewoon echt een boer der boeren. Echt een sjappie

08-03-2012, 14:58

Citaat door Surfster:
ik hoop dat karma hem terugpakt!!

Nah.. het was gewoon echt een boer der boeren. Echt een sjappie
Overduidelijk! Maaskantje style.

08-03-2012, 14:58



Citaat door Surfster:
Ik zei: MET MIJ IS VERDER OOK ALLES GOED HOOR!!!!

Zelfs een opaatje was gestopt om te vragen of het ging.
new kids on the block heeft ook zo een scene waarin 1 mafkees zijn vriend aanrijd en uitstapt om te kijken of alles wel goed is met zijn auto
en dat opaatje die dacht wat ligt surfster er toch sexy bij misschien gaat ze mee naar huis kan ik haar wonden verzorgen

ben keer aangereden door een hollands koppel ze stapte uit en vrouwlief begon raar te doen omdat het hen fout was vroeg niet eens of er niks aan de hand was en begon te huilen me hondje is hele avond alleen thuis ze moet uitgelaten worden anders plast ze thuis de boel onder

das pas iets waar je oren van gaan klapperen manlief botst tot 2maal toe tegen ons aan en zei maakt zich zogenaamd zorgen om haar hond....

08-03-2012, 14:59

Citaat door nisrineke2:
new kids on the block heeft ook zo een scene waarin 1 mafkees zijn vriend aanrijd en uitstapt om te kijken of alles wel goed is met zijn auto
en dat opaatje die dacht wat ligt surfster er toch sexy bij misschien gaat ze mee naar huis kan ik haar wonden verzorgen

ben keer aangereden door een hollands koppel ze stapte uit en vrouwlief begon raar te doen omdat het hen fout was vroeg niet eens of er niks aan de hand was en begon te huilen me hondje is hele avond alleen thuis ze moet uitgelaten worden anders plast ze thuis de boel onder

das pas iets waar je oren van gaan klapperen manlief botst tot 2maal toe tegen ons aan en zei maakt zich zogenaamd zorgen om haar hond....

08-03-2012, 15:00
ah sow ja idd was ook een mogelijkheid... ok dan heb ik niks gezegd

Pagina's : [1] 2