Bekijk volle/desktop versie : Stelende medewerkers paleis koning Marokko cel in



Pagina's : [1] 2

08-03-2012, 13:00
Het Hooggerechtshof in Marokko heeft verschillende medewerkers van een paleis van de koning tot celstraffen veroordeeld.

Het vonnis voor de medewerkers viel in Rabat en ging met name over het stelen van fruit uit de keuken van het paleis. Een leidinggevende in de keuken en diens vervanger moeten 1,5 en 1 jaar de cel in. Zij zouden zich volgens Hibapress en verschillende andere Marokkaanse media hebben schuldig gemaakt aan diefstal en oneerlijkheid. Zo zou er onder meer geld en fruit gestolen zijn.

Ook drie andere medewerkers uit de keuken van koning Mohammed VI moeten de cel in. Deze straffen variëren tussen de 4 en 10 maanden. De autoriteiten vermoeden dat grote hoeveelheden fruit gestolen en weer doorverkocht werd.

(Redactie Marokko.nl)

08-03-2012, 14:22


moet ie meer loon betalen,. die hond

08-03-2012, 14:40
moest gelijk hier aan denken, Gewoon terugstelen wat ie van het volk jat. :
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=SOGfoC35muk#t=3s
[video=youtube;SOGfoC35muk]http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=SOGfoC35muk#t=3s[/video]

08-03-2012, 15:06

Citaat door kingmaroc_:
Heel goed dat ze berecht zijn
Inderdaad.

08-03-2012, 15:30


Fruit nog wel.... Dan moet er wel een hele nare situatie hebben gespeeld.
Maar ja, wie steelt verdient straf.


08-03-2012, 16:14
Wie niet deugt, de cel in. Het gaat de goede kant op, laatste tijd.

08-03-2012, 16:43
goed, stelen is een misdaad.

08-03-2012, 20:35
Een volwaardige koning zorgt beter voor z'n volk.


08-03-2012, 21:32
Pfff Waarom stelen van de koning, je kan het tog ook vragen, wedde dat alsje beetje zielig dooet en fruit en geld vraagt datie medelijden krijgt en jouw geeft?
denk je echt dat ze met hem mogen praten?? grappig hoor

08-03-2012, 21:39
fruit stelen, uit de marokkaanse koninklijke keuken en dat dat vervolgens op de markt verkopen om er zelf beter van te worden?


ik vraag mij toch echt, of dat keuken personeel wel genoeg verdiend! het lijkt me sterk dat men met een fatsoenlijk maandsalaris genoodzaakt is fruit te stelen en dat dan door verkopen? want zeg nou zelf hoeveel winst valt dat op te maken? zogenaamd men steelde hele vrachten aan fruit? dat is onmogelijk, ik geloof niet dat het veel op zal hebben gebracht.

maar stelen, dat doe je niet dat is niet goed te praten.

09-03-2012, 09:40

Citaat door Redactie:
Het Hooggerechtshof in Marokko heeft verschillende medewerkers van een paleis van de koning tot celstraffen veroordeeld.

Het vonnis voor de medewerkers viel in Rabat en ging met name over het stelen van fruit uit de keuken van het paleis. Een leidinggevende in de keuken en diens vervanger moeten 1,5 en 1 jaar de cel in. Zij zouden zich volgens Hibapress en verschillende andere Marokkaanse media hebben schuldig gemaakt aan diefstal en oneerlijkheid. Zo zou er onder meer geld en fruit gestolen zijn.

Ook drie andere medewerkers uit de keuken van koning Mohammed VI moeten de cel in. Deze straffen variëren tussen de 4 en 10 maanden. De autoriteiten vermoeden dat grote hoeveelheden fruit gestolen en weer doorverkocht werd.

(Redactie Marokko.nl)



Een kruimeldief VS een echte zware crimineel die het zelfs niet laat om het geld van oude vrouwtjes en zieke mensen te jatten. Hier noemen ze dat belastinggeld. Ondanks gigapbrengsten via zijn zijn bedrijven die in een normale wereld verboden zouden zijn vanwege belangenverstrengeling toch nog diep in de staatskas graaien om zijn overdreven "zonnegod" status te benadrukken, en wat doen de anusbewoners die jammer genoeg niet hun eigen shit konden uitstaan in Marokko en er alles aan hebben gedaan om er weg te komen...kritiek hebben op de kruimeldief!!

Bruine Pieten logica!! Stelen is nooit goed maar de kruimeldief heeft geen mensenlevens gestolen. Misschien dat een beetje geld van de staatskas gepompt in die zogenaamde gratis zieknhuizen waar de kans groot is dat je er in gaat met een vleeswond, en er overlijdt aan bacterieen, levens zou kunnen redden in plaast van een 2e Paleis in iedere stad zowat.

Voor de shitMarokkanen maakt het allemaal niet uit. Waar is de tijd gebleven dat je hun soort reacties alleen kon plaatsen in achterlijk Marokko....they are here!

Hun moeders hebben via hun meest gebruikte instrument een vergunning gekregen. Dit laatste schrijf ik overigens niet omdat ik wel chargeren. Ik geloof dat een heleboel van die Arabiertjes letterlijk hoerenzonen zijn omdat hun moeders er alles aan hebben gedaan en nog doen om weg te komen uit Marokko.

Hoe komen ze opeens zo massaal als insecten in een warme zomer tevoorschijn!! Tuurlijk zijn jullie in Marokko geboren...moeders moest daarna nog van alles regelen voor jullie insecten ook in het vliegtuig mochten stappen!
Of vader ging naar Nederland trouwede met een type Fortuyn voor de papieren, bezwangerde zijn liefje in Marokko en voila...Types Kinkont! Moesten nog wel even wachten tot Pa kon scheiden van zijn Hollandse liefje!

Kingkont en die andere bruiine Pieten, wat is jullie route geweest...route vader en zijn man of route moeder en een hoerenloper uit Europa die er in trapte?

09-03-2012, 11:24

Citaat door Al-Maroc:
Stelen is niet goed maar misschien dat als dingen eerlijker waren verdeeld in Marokko het niet nodig is om te stelen
aghi, lebbes 3lik?

09-03-2012, 11:35



Citaat door Al-Maroc:
Elhamdulilah, lekker weekend zo

Hoe is tie met jou ?
3ayshin el 7amdulilah 3ala kuli 7al

09-03-2012, 11:37

Citaat door Al-Maroc:
Stelen is niet goed maar misschien dat als dingen eerlijker waren verdeeld in Marokko het niet nodig is om te stelen
Waarom stelen Marokkanen dan zo veel in NL?

09-03-2012, 11:44

Citaat door Al-Maroc:
Daar zijn meerdere oorzaken voor aan te wijzen, heb je echt zin in een discussie op deze vrijdagmiddag ?
noem ze maar op.

Ik kan er ten minste geen één als legitiem beschouwen

Pagina's : [1] 2